Kazik Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2011 Witam. Mam konkretny problem i nie wiem jak go ugryźć. Mam Mazdę 626. Dziś wychodzę sobie na zakupy coś mnie tknęło żeby podejść do Madzi a tam patrze lewe przednie drzwi przerysowane. Oczywiście sprawcy ani widu ani słychu. Przeszedłem się po parkingu, potencjalnego sprawcy nie znalazłem. Zapewne zabieg powtórzę wieczorem jak więcej się samochodów nazjeżdża. Wracając do istoty. Jestem kompletnym laikiem. I prosiłbym o ocenę tzn. wiem że nie ma to jak zobaczyć na żywo ale mimo wszystko ośmielam się wstawić zdjęcia tych rys i mam nadzieję ze mi pomożecie. Co robić z tym??? Czy jest szansa na załatwienie tych rys polerką czy nie wiem lakier trzeba kłaść. Wiem że nikt nie jest z was magikiem ale tak mniej więcej może więcie jak kształtują się koszty. Proszę o odpowiedz.
maestro00 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2011 Jeśli lakier nie jest zdarty do bazy (lub nie daj Boże do podkładu) to da radę papier wodny i polerka.
Kazik Opublikowano 11 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2011 Umyję jutro ten fragment i zrobię parę lepszych fotek. Może będzie to nieco lepiej wyglądało. A dziś polowanie na biały samochód.
Checio Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2011 Samochód sprawcy nie koniecznie musiał być biały, przytarty lakier bezbarwny robi się matowy i mleczny i może to tak wyglądać. Zmyj drzwi wodą dokładnie obejrzyj czy jest na drzwiach obcy lakier. A co do samego zamaskowania uszkodzenia musisz umyć samochód, później przetrzeć rysę benzyną ekstrakcyjną lub czymś w tym stylu i sprawdzić jak głęboka jest rysa. Jak to sprawdzisz, wrzucisz zdjęcia to na pewno ktoś podpowie Ci jakie efekty da się osiągnąć i w jaki sposób.
Kazik Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2011 Dzieki za porady. Jak go umyję to wrzucę zdjęcia.