Jump to content

Mercedes E 2004?co robie zle?


Recommended Posts

Witam wszystkich.jestem poczatkujacy.Po zakupie w/w Mercedesa zabralem sie za doprowadzenie go do stanu zadawalajacego,jednak nie bardzo mi sie to udalo.Moim glownym zadaniem bylo usuniecie rys i swrlxow oraz nadanie super polysku.Wygladalo to tak:

 

-mycie na dwa wiadra CG Glossworkz+rekawica z owczej welny

-Bilt Hamber soft+ciepla woda z szamponem,wytarcie gruba mikrofibra

-UC+pad obszyt mikrofibra MG's(bialy)+mikrofibra

-MG's DC2+pad piankowy Super Soft UFO aplicator CG (czerwony)+mikrofibra

-XXX Hardcore Paste Wax CG+ad piankowy Super Soft UFO aplicator CG (czerwony)+mikrofibra

-MG's tyre gel + aplicator MG's

-szyby AG Fast Glass

 

Auto bylo zaniedbane po uzywaniiu myjni automatycznych,bez grubszysz rys.

Zajelo mi to ok 12 godzin, najwiecej zastrzezen mam do UC poniewaz przy swietle slonecznym widoczne sa swirsly,moze powninienem uzyc inny pad?Sprawdzalem dft lakieru o tym zabiegu i zawiera sie pomiedzy 115 a 130 mikronow.Jak czesto moge glinkowac auto i uzywac UC?Nie wiem czy moge recznie, ale nie chcialbym zbytnio zetrzec tego lakieru.Niestety nie zrobilem zdjec przed zabiegiem i swiatlo tez nie jest najlepsze.Za wszelkie opinie bede wdzieczny.

Pozdrawiam.

20110604131.1.JPG.f9e5eacac2c4739f30869fe6d297aa32.JPG

20110604130.1.JPG.127cf4215636f426139e9f20249ed6f1.JPG

20110604129.1.JPG.3959def6eadd516c1850de95510764bc.JPG

20110604126.1.JPG.a4e192f3a06117d9ca1c0616dc702ee7.JPG

20110604124..2.JPG.6ff429ad413aac13621d32582c8138ec.JPG

20110604125.1.JPG.726e25c624672ef4accaeea7a562d63f.JPG

Link to comment
Share on other sites

Na mój gust to ręcznie daj sobie spokój i to przy tak twardym lakierze.

Ręcznie UC nic nie zepsujesz ale też raczej nie naprawisz.

Kup sobie próbki 3M, pożycz maszynę, pady i jazda ;)

Choć w sumie UC na maszynie też dałoby radę jeśli byłbyś wyrobiony już trochę.

 

P.S.

Patrząc na to gdzie i na czym leżą mikrofibry i aplikatory zaczynam rozumieć skad się biorą swirle :D

Link to comment
Share on other sites

Troche glupio wyszlo z tymi padami,ale to juz po polerowniu i przed ich praniem.Z polerka mechaniczna nie mam wystrarczajaca odwagi i pewnosci siebie,chociaz po opiniach z forum to chyba "diabel nie taki straszny jak go maluja":)moze jesczcze raz sprobuje recznie UC tylko z padem Tri Color?dzieki

Link to comment
Share on other sites

To może ugadaj się z kimś bardziej doświadczonym z Twojej okolicy i pokaże Ci co i jak, a później sam już będziesz działał. Ręcznie żeby uzyskać dobry efekt będziesz musiał się bardzo namachać a i tak nie będzie takiego efektu jak po maszynie.

Link to comment
Share on other sites

IMO daj sobie spokój z ręczną polerką tego lakieru. Zaczynając moją przygodę z detailingiem też zakupiłem UC i pad tri-color, spędziłem nad autem 2 dni namachałem się jak głupi osioł a efekty mizerne. W tym tygodniu przyszła do mnie maszyna, zestaw past Menzerna, pady, itp. czekam na ładną pogodę i biorę się do roboty :)

Link to comment
Share on other sites

wyglada na to,ze bede musial zaglebic sie teraz w dziale maszyny polerskie,dobor padow, srodkow itp. :? jak sami sugerujecie. Bede chyba zaczynal od past lekkosciernych,zeby przypadkowo nie narobic sobie balaganu.Chyba nie oplaca mi sie inwestowac w jakas super maszyne polerska,skoro bede korzystal z niej sporadycznie.wiem,ze to troche pojscie na latwizne,pytajac tutaj,ale nie wiem jak czesto glinkowac auto?Dzieki za sugestie

Link to comment
Share on other sites

ja proponuje polerka + 3m 09374 jeśli są głębsze rysy (to ostra pasta więc uważaj) i na koniec 3m 09376 + obowiązkowo czarny miękki pad. ostatnio potraktowałem swoje autko tylko 09376 (wielu lakierników robi to na sucho ale ja preferuje delikatne zwilżanie atomizerem) na koniec twardy wosk sonax extreme w puszce i wiele osób nie mogło wyjść z podziwu

 

[ Dodano: 18 Czerwiec 2011, 11:44 ]

jeśli chodzi o samą maszynke (polerkę) to jeśli na kilka razy to w zupełności wystarczy Ci coś takiego z allegro

POLERKA SAMOCHODOWA 2400W eurotec!!! zapraszam !!! 118,00 zł

sam mam taką zrobiłem nią już z 10 samochodów i nic sie jej nie dzieje. kolega lakiernik kupił rupesa za 1300zł i padła przy pierwszym samochodzie!!!! sam byłem przy tym. od tej pory woli kupić tańsza i przy uszkodzeniu wyrzucić i kupić nową niż bujać sie z gwarancją a uwierzcie że z rupesem było ciężko

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.