Paffcio_6n Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2011 Witam, w swoim polo 6n2 lakiernik robił mi zaprawke, zaprawkę robił pod tylną lewą lampą, wszystko ładnie pięknie gdyby nie to ze w miejscu gubienia lakieru bezbarwnego widać ewidentnie linie w którym było to robione... linia jest ciemna tak jakby brudny lakier to wygląda... panowie czy da sie to jakos zamaskowac / wyprowadzić ? lakier to lb7z - srebrny lakiernik jak to lakiernik używa papieru wodnego i magicznej niezwyciężonej g3 farecli... dodam iż posiadam silverline maszyne, mase środków, w tym całą serię past PB SSR 1-3 mam tez na stanie papiery wodne 3m 2500 panowie pomozcie bo jak to widze to mnie trafia! dzieki
Borek Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2011 Podejrzewam, że to nie przejście bezbarwnego dało taki efekt tylko ułożenie płatków metalika w bazie-na srebrnym efekt ciemniejszej smugi. Przejście klaru jest wypolerowane na gładko? nie ma cytryny? bo jak tak to problem tkwi własnie w bazie i niestety zabiegi kosmetyczne nie pomogą.
Paffcio_6n Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2011 Borek, tylko dlaczego to przejscie widać tylko i wylacznie w linii tak jakby, tylko ta linia sie tak odznacza, reszta jest ok, zarowno swiezy jak i oryginalny lakier między linią przejscia wyglada tak samo i np. na mniejszej powierzchni (listwy dachu) nie widać tego przejścia
Borek Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2011 Lakier im bliżej przejścia tym bardziej jest rozpylony, przy kładzeniu każdej kolejnej warstwy bazy lakiernik kończył w tym samym miejscu - troche inaczej mógł ułożyc się metalik w dalszej "mokrej" części a inaczej w tylko napylonym przejściu. Był kiedyś taki efekt na srebrnym aucie mojego taty, które było lakierowane od tylnego rogu gdzieś do połowy błotnika i w konkretnym oświetleniu dawało to podobny efekt do tego który opisujesz
Paffcio_6n Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2011 u mnie nawet konkretnego oswietlenia nie trzeba
Checio Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2011 Bezbarwny jest cieniowany do jakiego momentu ? Spolerował nadmiar że wszystko razem tworzy jedną całość? Jesteś w stanie stwierdzić gdzie kończy się bezbarwny ? Czuć pod palcami przejście ? Może wrzuć jakąś fotkę będzie łatwiej stwierdzić co to jest.
miki Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2011 Paffcio_6n, Nic nie zrobisz kolego. Ślad jest dlatego że baza wystaje poza bezbarwny.
Checio Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2011 Nic nie zrobisz kolego. Ślad jest dlatego że baza wystaje poza bezbarwny. Jeśli masz rację i jest tak jak piszesz widzę jedno dobre wyjście - wizyta u lakiernika z reklamacją bo odwalił fuszerkę
maestro00 Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2011 O matko, o ile fotka ułatwiłaby sprawę
maya Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2011 wydaje mi się że lakiernik nie użył rozcieńczalnika do cieniowania i dlatego widać linie [ Dodano: 27 Maj 2011, 20:38 ] Paffcio_6n, Nic nie zrobisz kolego. Ślad jest dlatego że baza wystaje poza bezbarwny.to by znaczyło że nie domalował raczej mało możliwe byłoby to mocno widać
miki Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2011 maya, Nie napisałem że nie "domalował" tylko ze baza wystaje poza klar. Uzyska się taki efekt jeśli za daleko polecisz bazą. Po przykryciu klarem jest dobrze, ale po próbie spolerowania przejścia, ściera się najpierw warstwa wierzchnia(klar), a dopiero później spód(baza) i dlatego baza będzie wystawała po za klar. Ale tak jak to napisał maestro00, fotka by wiele pomogła. Przynajmniej w oględzinach :
Paffcio_6n Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2011 dobra panowie temat do zamkniecia - dałem do poprawki tym razem do innego majstra, jest jeszcze jedna sprawa zeby nie zakladac nowego tematu to zapytam tutaj, w srebrnym aucie kolegi jest masakrycznie zrysowana maska, rysy nie są do podkladu, ale po pierwsze ktos kiedys ją lakierował i widać rysy po niedotartej szpachli prawdopodobnie, czuc ewidentnie pod palcem nierownosci na lakierze, chciałbym całą maskę przelecieć papierem wodnym 2500 z 3M tylko boje sie ze pozniej po takiej ingerencji (zmatowieniu calej maski) nie wyprowadze jej już do 0 - nigdy nie stosowałem wodnego na tak dużych powierzchniach i mam obawy - byc moze niepotrzebne obawy ale wszelkie rady będą pomocne otóż czy jak zmatowię całą maskę wodnym 2500 (wyprowadzę te nierownosci przynajmniej w jakims stopniu) to czy pozniejsza korekta serią PB SSR 3-1 i nalozenie wosku pozwoli mi wyprowadzić całość do idealnego połysku ? posiadam padyABW, gofrowany hard cutting niebieski, czarny, biały gladkie
yukon Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2011 możesz przejechać całą maskę bez obaw. najlepiej papierem 2000. większość jak nie wszystkie defekty powinny zginać. chyba, że jest to niedotarta szpachla ale to rzadko się zdarza. dobrze jest zaopatrzyć się w klocek.
Paffcio_6n Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2011 yukon, wystarcza mi te srodki i narzedzia ktore posiadam ? wiesz nie chcialbym w polowie zeby sie okazalo ze te pasty nie dadzą rady i bede musiał czekac kilka dni na nowe zamowienie
yukon Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2011 robiłem dwa auta ssr i się ich pozbyłem powinno dać radę bez problemu cutting + ssr3.
Paffcio_6n Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2011 yukon, dlatego zakupilem w testerach mowisz ze papierem 2000 ? na stanie mam dwa arkusze 2500 z 3M, zatem czy zwykly noname papier 2000 wystarczy ?
yukon Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2011 jak dla mnie nie ma kolosalnej różnicy w papierach. korzystam z Nortona i jest ok. Jakie to auto? np. na Japońcu zrobisz to 2500 bez problemu tyle, że będzie trochę więcej tarcia. 2000 jest szybciej i taka różnica.
Paffcio_6n Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2011 yukon, niemiec, rowniez polo tyle ze maska lakierowana z 2 lata temu wiec lakier nie jest tak twardy jak ori podejrzewam
Paffcio_6n Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2011 oki od wtorku zabieram sie za swoje polo, nastepnie za kolegi maszyne - temat uwazam za wyczerpany, mozna zamknac dzieki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się