Skocz do zawartości

likwidacja przejścia po zrobieniu zaprawki


Paffcio_6n

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w swoim polo 6n2 lakiernik robił mi zaprawke, zaprawkę robił pod tylną lewą lampą, wszystko ładnie pięknie gdyby nie to ze w miejscu gubienia lakieru bezbarwnego widać ewidentnie linie w którym było to robione... linia jest ciemna tak jakby brudny lakier to wygląda...

 

panowie czy da sie to jakos zamaskowac / wyprowadzić ?

 

lakier to lb7z - srebrny

 

lakiernik jak to lakiernik używa papieru wodnego i magicznej niezwyciężonej g3 farecli...

 

dodam iż posiadam silverline maszyne, mase środków, w tym całą serię past PB SSR 1-3

mam tez na stanie papiery wodne 3m 2500

 

panowie pomozcie bo jak to widze to mnie trafia!

 

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że to nie przejście bezbarwnego dało taki efekt tylko ułożenie płatków metalika w bazie-na srebrnym efekt ciemniejszej smugi. Przejście klaru jest wypolerowane na gładko? nie ma cytryny? bo jak tak to problem tkwi własnie w bazie i niestety zabiegi kosmetyczne nie pomogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Borek, tylko dlaczego to przejscie widać tylko i wylacznie w linii tak jakby, tylko ta linia sie tak odznacza, reszta jest ok, zarowno swiezy jak i oryginalny lakier między linią przejscia wyglada tak samo i np. na mniejszej powierzchni (listwy dachu) nie widać tego przejścia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lakier im bliżej przejścia tym bardziej jest rozpylony, przy kładzeniu każdej kolejnej warstwy bazy lakiernik kończył w tym samym miejscu - troche inaczej mógł ułożyc się metalik w dalszej "mokrej" części a inaczej w tylko napylonym przejściu. Był kiedyś taki efekt na srebrnym aucie mojego taty, które było lakierowane od tylnego rogu gdzieś do połowy błotnika i w konkretnym oświetleniu dawało to podobny efekt do tego który opisujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezbarwny jest cieniowany do jakiego momentu ? Spolerował nadmiar że wszystko razem tworzy jedną całość? Jesteś w stanie stwierdzić gdzie kończy się bezbarwny ? Czuć pod palcami przejście ? Może wrzuć jakąś fotkę będzie łatwiej stwierdzić co to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się że lakiernik nie użył rozcieńczalnika do cieniowania i dlatego widać linie

 

[ Dodano: 27 Maj 2011, 20:38 ]

Paffcio_6n, Nic nie zrobisz kolego. Ślad jest dlatego że baza wystaje poza bezbarwny.
to by znaczyło że nie domalował raczej mało możliwe byłoby to mocno widać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maya, Nie napisałem że nie "domalował" tylko ze baza wystaje poza klar. Uzyska się taki efekt jeśli za daleko polecisz bazą. Po przykryciu klarem jest dobrze, ale po próbie spolerowania przejścia, ściera się najpierw warstwa wierzchnia(klar), a dopiero później spód(baza) i dlatego baza będzie wystawała po za klar.

 

 

Ale tak jak to napisał maestro00, fotka by wiele pomogła. Przynajmniej w oględzinach : :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra panowie temat do zamkniecia - dałem do poprawki tym razem do innego majstra, jest jeszcze jedna sprawa

 

zeby nie zakladac nowego tematu to zapytam tutaj, w srebrnym aucie kolegi jest masakrycznie zrysowana maska, rysy nie są do podkladu, ale po pierwsze ktos kiedys ją lakierował i widać rysy po niedotartej szpachli prawdopodobnie, czuc ewidentnie pod palcem nierownosci na lakierze, chciałbym całą maskę przelecieć papierem wodnym 2500 z 3M tylko boje sie ze pozniej po takiej ingerencji (zmatowieniu calej maski) nie wyprowadze jej już do 0 - nigdy nie stosowałem wodnego na tak dużych powierzchniach i mam obawy - byc moze niepotrzebne obawy ale wszelkie rady będą pomocne :)

 

otóż czy jak zmatowię całą maskę wodnym 2500 (wyprowadzę te nierownosci przynajmniej w jakims stopniu) to czy pozniejsza korekta serią PB SSR 3-1 i nalozenie wosku pozwoli mi wyprowadzić całość do idealnego połysku ?

 

posiadam padyABW, gofrowany hard cutting niebieski, czarny, biały gladkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz przejechać całą maskę bez obaw. najlepiej papierem 2000. większość jak nie wszystkie defekty powinny zginać. chyba, że jest to niedotarta szpachla ale to rzadko się zdarza. dobrze jest zaopatrzyć się w klocek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie nie ma kolosalnej różnicy w papierach. korzystam z Nortona i jest ok. Jakie to auto? np. na Japońcu zrobisz to 2500 bez problemu tyle, że będzie trochę więcej tarcia. 2000 jest szybciej i taka różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.