Camel- Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 cash, no taka fota. Wrócę na weekend to się zrobi z bliska z błyskiem lampy w lakier.
maya Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Ja robiłem i ABW i 3M i oba nie dawały rady. i jak sie z tym uporałeś ?
bobas Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 Z braku czasu i futra 2 przejazdy FC+ usunęły około 85-95% zarysowań. Jak, że to jest mój samochód to mogę sobie pozwolić na późniejsze poprawki
vanquisz Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 vanquisz napisał/a: Do VAGów polecam hard cutting ABW. Robię teraz 4letnią A6 z prawdziwie kosmicznym przebiegiem i korekta idzie całkiem znośnie, tylko te temperatury płaski czy profilowany o ile to ma znaczenie ? Wg uznania. Duże powierzchnie płaskim, ponieważ lepiej tnie. Drzwi i nadkola, czyli elementy bardziej wymagające, używam wafla ze względu łatwość prowadzenia. Płaski lubi wpaść w wibracje i podskakiwać.
Camel- Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2011 BiLu, ja mam jednak ciut inny - LZ5T.
BiLu Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2011 BiLu, ja mam jednak ciut inny - LZ5T. ale też daje radę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się