cash Posted May 17, 2011 Report Posted May 17, 2011 Witam wszystkich Bohaterem relacji jest piękne AUDI S8 należące do kolegi z forum- Jacka (BILU). Lakier w super granatowym odcieniu (dokładnej nazwy nie znam). Niestety okrutnie twardy, nie udało się osiągnąć pełnej korekty. Efekty mimo to są widoczne i mam nadzieje dla samego właściciela satysfakcjonujące. Czas pracy ok. 32h. Lakier: Auto zostało umyte i wyglinkowane przez Jacka. Korekta: Pasty: Menzerna FG500, SF4000 3M: Zielony korek FC+ (miejscowo), zółty korek EF Pady: 3M: zielony, żółty, niebieski (150mm i 75mm) Flexipads: biały (cutting), pomarańczowy (polishing) Lake country: niebieski Hydro-Tech (cutting) Taśma zabezpieczająca 3M scotch (niebieska) IPA (1:1) z wodą destylowaną Narzędzia: Festool shinex rap 150 Miernik Grubości Lakieru MGL 4B Metalohalogen 150W + Brinkmann Wykończenie Zymol: HDC + Glasur Mycie przed: Oględziny, oklejenie, pomiar grubości lakieru: 50/50 Mycie po korekcie (Gloria + Valet PRO pH Neutral Snow) Ok. godz. 22 auto zostało nawoskowane Następnego dnia prezentowało się tak: (niestety wosk się pocił i powstała mgiełka która trochę "przytłumiła" blask... Felgi i oponki odpicowane przez właściciela) Lepsze zdjęcia będą pewnie w temacie Jacka Wszelkie uwagi mile widziane
Administrator Evo Posted May 17, 2011 Administrator Report Posted May 17, 2011 Śliczne auto i fajne zdjęcia z korekty. Efekt "po" bardzo obiecujący
Grzechu Posted May 17, 2011 Report Posted May 17, 2011 no nieźle się to s8 prezentuje po Waszej pracy! Gratulacje!
Moderator rychu Posted May 17, 2011 Moderator Report Posted May 17, 2011 Dobrze wyszło panowie Fajne fotki.
SJake Posted May 17, 2011 Report Posted May 17, 2011 AUDI S8 należące do kolegi z forum- Jacka (BILU). Wyszedł prawie jak nowy Że fura fajna to wiadomo. S8... i to w MANUALU Co do pracy - no to aby osiągnąć tak gdzieś 95% korekty trzeba poświecić temu lakierowi znacznie, więcej czasu. Ja swoje A8 robiłem około 58h rozbite na 10dni. Ogólnie wyszło bardzo dobrze. Resztę macie na kolejny raz.
Marco Posted May 17, 2011 Report Posted May 17, 2011 Lakier okrutnie twardy,Skad ja to znam...właśnie robię A4. Bez wełniaka to ja do audicy nie podchodzę. Ale widzę z udało się całkiem sprytnie
cash Posted May 17, 2011 Author Report Posted May 17, 2011 Dzięki chłopaki cash pięknie męczyłeś coś papierem? To mój drugi projekt więc jeszcze papieru i wełniaka nie używałem, ale skill idzie w górę więc w kolejnych zakupach pojawi się furto. Ja swoje A8 robiłem około 58h rozbite na 10dni. Niestety nie było tyle czasu. Bez wełniaka to ja do audicy nie podchodzę. Będę już pamiętał
michal55yh Posted May 17, 2011 Report Posted May 17, 2011 Wygląda świetnie auto. Samochód sam w sobie świetnie się prezentuje, a po korekcie i woskowaniu malina!
BiLu Posted May 17, 2011 Report Posted May 17, 2011 Dzięki Piotrek za relację no i korektę oczywiście. Lakier tego wymagał, bo już cycki mi opadały od maskowania rys. Tak jak obiecałem na dniach postaram się porobić kilka zdjęć, bo wosk już się "wypocił" i po mgiełce nie ma śladu. Głębia koloru i blask Glasura robią robotę
Rubio Posted May 17, 2011 Report Posted May 17, 2011 Ja najpierw czytałem forum i nabrałem ochoty na pierwszą polerkę i wziąłem się za A4 Myślałem że szlag mnie trafi a ręce odpadną a efekt był średni Teraz już wiem że musi być mocno ścierna pasta, twarda gąbka, duży docisk, lub wełna Więc jak na Twoje drugie podejście to pełen szacun
Administrator Evo Posted May 17, 2011 Administrator Report Posted May 17, 2011 Dodam tylko że często gęsto wełna niekoniecznie musi równać się większym ścinaniem od ostrego pada gąbkowego,więc nie zawsze jest tak że twardy lakier = wełna z automatu.
MM.MM Posted May 17, 2011 Report Posted May 17, 2011 V.A.G ma bardzo twarde lakiery, ja też Leona robiłem wełniakiem bo zielony pad nie dawał rady...
bobas Posted May 17, 2011 Report Posted May 17, 2011 u mnie na A6 również lakier twardy jak cholera. 2 przejazdy FC+ nie były w stanie usunąć 100% zarysowań. Samochód wyszedł bardzo fajnie
vanquisz Posted May 17, 2011 Report Posted May 17, 2011 Do VAGów polecam hard cutting ABW. Robię teraz 4letnią A6 z prawdziwie kosmicznym przebiegiem i korekta idzie całkiem znośnie, tylko te temperatury
maya Posted May 18, 2011 Report Posted May 18, 2011 Do VAGów polecam hard cutting ABW. Robię teraz 4letnią A6 z prawdziwie kosmicznym przebiegiem i korekta idzie całkiem znośnie, tylko te temperatury płaski czy profilowany o ile to ma znaczenie ?
Camel- Posted May 18, 2011 Report Posted May 18, 2011 Mam ten sam lakier na A6 rodziców. To Blau-Perleffekt. Jest po prostu zaj*bisty. No i obróbka nie należy do najprzyjemniejszych. Najgorsze jest to, że z powodu jego twardości ucierpiała ciągliwość (no może troche zbyt metalowe określenie) i jest bardzo kruchy.
BiLu Posted May 18, 2011 Report Posted May 18, 2011 Mam ten sam lakier na A6 rodziców. To Blau-Perleffekt. Jest po prostu zaj*bisty. No i obróbka nie należy do najprzyjemniejszych. Najgorsze jest to, że z powodu jego twardości ucierpiała ciągliwość (no może troche zbyt metalowe określenie) i jest bardzo kruchy. Kolorek faktycznie fajny, niebieski ming-perlisty (Z5L)- zdjęcie robione telefonem przed korektą jeszcze:
spons Posted May 18, 2011 Report Posted May 18, 2011 Piekne auto, choruje na ten model odkad pamietam
Camel- Posted May 18, 2011 Report Posted May 18, 2011 Z5L... sprawdzę w ksiązce. Ale wygląda podobnie...
cash Posted May 18, 2011 Author Report Posted May 18, 2011 Ale wygląda podobnie... Chyba bardziej grafitowy... U jacka przebija się ewidentna nutka niebieskości
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now