Jump to content

Recommended Posts

Posted

Samochód:

Renault Scenic 2000r 2.0 RXT

250 tys. km.

 

Ostatni raz widziałem go ok 2002 r. był to samochód mojego wujka,

był w idealnym stanie, później miał dwóch właścicieli z kręgu znajomych.

Scenic ma trafić na sprzedaż trzeba było odrobinę doprowadzić wnętrze do jakiegoś wyglądu. Ogólnie bardzo brudny nie był dopiero jak zacząłem zaglądać w zakamarki i wyjmować fotele, okazało się w co się wpakowałem.

 

Pranie Tapicerki

Philips Triathlon

Chemia tersus

 

Plastiki:

Czyszczenie:

PB APC w różnych stężeniach

mikrofibry, szczoteczki, gąbki, rękawiczki.

 

Konserwacja:

PB Natural Look

CG Extreme Shine

 

Szyby

CG Window Clean

 

Najbardziej porysowane plastiki zostały potraktowane opalarką.

 

Przed:

img0754i.jpg

img0767bz.jpg

15as.jpg

22180238.jpg

13ay.jpg

51878830.jpg

11c.jpg

11by.jpg

11arx.jpg

23779536.jpg

61853475.jpg

99735576.jpg

60673548.jpg

 

Po/w trakcie:

img0832a.jpg

71306538.jpg

14bp.jpg

14aqw.jpg

98365159.jpg

63882711.jpg

32827967.jpg

57741764.jpg

img0835fj.jpg

11338567.jpg

64692600.jpg

Posted

brudne nakladki na pedały kują w oczy i ta gałka zmiany biegów :D pozatym ok, jak wyjales te kraki nawiewu ?

Posted

brudne nakładki, brudne uszczelki w drzwiach i w bagażniku, ale różnica i tak :good:

Posted

maya, kratki nawiewów wystarczy podważyć po bokach, są na zatrzask. Co do gałki to niestety ten typ (scenich, megane, clio) z tego okresu tak mają. Ściera się ona strasznie i to samo dotyczy kierownic nieobszytych skórą (wiem z autopsji)

Posted
Fajny efekt i widze ze sporo pracy wsadzone, wygladał jak samochod do przewozu zwierzat . Hehehee

:lol:

 

Dla właściciela :good: dużo pracy wsadziłeś w auto, z bardzo dobrym wynikiem. Niełatwo jest doprowadzić te plastiki do idealnego stanu, brat ma takie same w Kangoo i jest dramat.

Posted

Zwierząt nie tylko dwójka dzieci, z tylu, silnik jeździł jakiś czas w bagażniku z tąd taki wygląd plastików, gałkę, kierownicę najlepiej by było wymienić, razem z nakładkami pedałów, przy próbie domycia szczotką spadały były podziurawione w miejscach mocowań. Uszczelki faktycznie zostały brudne i nie odżywione ze względów ekonomicznych, umówiłem się na cene przed rozpoczęciem pracy :/ . Dzięki za miłe słowa i Krytykę. Przyjmuję do wiadomości postaram się następny projekt doprowadzić w 100% do perfekcji.

 

Kratki w Renault schodzą lekko ja generalnie nie podważam śrubokrętem konstrukcja jest taka, że przy maksymalnym odchylenie w górę lub w dół same się wypinają z mocowań.

Posted

Plastiki wewnątrz bagażnika , oraz stoliki na oparciach przednich siedzeń, zostały pozbawione rys, wiadomo, że głębsze zostały ale wszelkie mniejsze stały się nie widoczne lub zniknęły.

Posted
w jaki sposób się to robi? nagrzewa się powierzchnię i... co dalej? :oops:

Po prostu podgrzewa się i tyle.

Kiedyś był taki filmik z użyciem zapalniczki - też jest to wykonalne ale jest ryzyko spalenia plastiku (za duża temp. palenia się gazu).

Posted

Najlepsze są opalarki z regulacją temperatury zaczynasz od najniższej i przechodzisz wyżej najlepiej równomiernie raz przy razie prowadzić strumień ciepłego powietrza żeby plam nie narobić, minus tej metody jest taki, że plastiki w renault zaczynają się bardzo świecić, i na czarnym nie ma już tak super efektu jak na szarym, czytaj zostają szare rysy i pod jednym kontem są widoczne a pod resztą nie.

Posted
Witam. Czy mógłbyś mi powiedzieć jak prałeś podsufitkę ??

 

Presprey później gąbka, na koniec odkurzacz z ekstrakcją i odsysanie brudu, trzeba tylko ostrożnie co by nie przemoczyć.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.