zmstr Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2011 Witam Przydarzył mi się problem ze "zdjęciem" swirli i mnie gnębi Z trudem ale wygrywałem ze swirlami w VW (jedynie w Golfie II w ori lakierze z 90'r. nie zeszły wszystkie), w X-Type to była bajka bo schodziły lekko i bez oporów, wziąłem się za auto rodziców Peugeota 206 i poległem. Auto jest z 2000r., lakier oryginalny na całym aucie, zielony akryl, nigdy nie był na polerce, oblatany dawno temu jakimś tempem, ogólnie widać że zmęczony. Umyłem auto, wyglinkowałem (Valet Pro Clay Bar), umyłem ponownie, korektę zacząłem robić maszyną Ferm FCP-180K, gąbka Monster Shine pomarańczowa (zdawała egzamin w poprzednich autach) środek to PB SSR 2,5 i... zero reakcji, jedyne co zdjąłem to taki nalot i "wypłowiałość" lakieru oraz może trochę najdrobniejszych swirli: Przepraszam, że nie pod lampą, ani słońcem zdjęcie, ale swirle są i to spore. Obleciałem całe auto z rezygnacją, żeby nie wyglądało jak 50/50 i żeby lakier nie był taki "goły" to położyłem Lusso Oro, ale nie daje mi to spokoju. Co zrobić? Jako, że u mnie w mieście nie ma wyposażonych sklepów w odpowiednie środki, kupiłem twardą gąbkę z Farecli i nie wiem czy jechać to dalej SSR 2,5, czy zamówić trójkę? Czy w Peugeotach jest aż tak niewdzięczny lakier? Help please
Gość Opublikowano 13 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2011 Po całym zestawie 3m nie widzę możliwości swirli masz do tego dostęp? Wystarczy to wypracować tylko trzeba mieć czym....
YearOne Opublikowano 13 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2011 Musisz dobrze wypracować mleczko ścierne to swirli nie będzie. Jeżeli za szybko zaczniesz zmniejszać obroty polerki i nie zrobisz odpowiedniej ilości przejść to swirle będą.
zmstr Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2011 minetoo no maszynę mam bez rewelacji, ale jak się nie ma co się lubi, to trzeba się starać dawać radę na tym co się ma Może i masz rację co do tego 3M, trzeba będzie sprawdzić na innych środkach niż PB YearOne, postępuję wg porad zawartych w "biblii" Mam skalę 6-stopniową na maszynie, maszyna ma max 3000 obr., więc rozprowadzam na "2" dwoma przejściami, podkręcam pomiędzy "2" a "3" dwoma przejściami, jadę na "3" 3-4 przejścia, pomiędzy "3" a "4" 3 przejścia i w drugą stronę tyle samo przejść na takich samych prędkościach. Może zbyt słaby lub zbyt silny nacisk stosuję na maszynę? Panele wytyczam sobie wielkości średnio 40x50, 40x40 może w tym leży problem? A może powinienem kilkukrotnie na jednym panelu pastę wypracowywać?
danielek. Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2011 Podepnę się pod temat otóż gnębi mnie temat swirli,najbardziej widoczne są w nocy na parkingu gdy światło pada z góry wyglada to mniej wiecej tak: Zwracam się z prośba o pomoc czym to osunąć?? Myślałem o Uc. Niestety nie posiadam maszyny tak wiec pozostaje mi ręczne polerowanie. Będę wdzięczny za trafna podpowiedź,w razie potrzeby zrobię lepsze zdjęcia. Pacjent to Toledo 2000r lakier na całym aucie oryginalny.
Gość Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2011 Ręczne prace są dobre tylko na miękkie lakiery. Szkoda czasu i siły. Tylko maszyna.
matgym Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2011 danielek., czeka Cie ciezka zmudna praca UC recznie jesli ma to przynies jakis zadowalajacy rezultat. Jesli tak dobrze widac rysy na srebrnym przy takim oswietleniu to gdy podstawisz halogen to sie za glowe zlapiesz
danielek. Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2011 Dlatego muszę to osunąć bo nie daje mi spokoju. Czego najlepiej użyć do pracy z polerka?
Gość Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2011 Zestaw 3m albo Menzerna. To drugie chyba łatwiej dostępne w małych opakowaniach. Do tego pady,BP,IPA,taśmy,chemia.....PRzygotuj sięna koszta albo umów się z kimś bo jak na jednorazową przygodę kompletnie Ci się nie opłaca wszystkiego kupować.
danielek. Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2011 Raczej chyba się z kimś umowie. Dzięki za podpowiedz.
Wielebny Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2011 A jak byś chciał to samemu robić to są jeszcze dostępne oficjalne próbki zestawu PB SSR3-1 i starczą na 1 akcje czy nawet 2.
danielek. Opublikowano 9 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2011 A jak byś chciał to samemu robić to są jeszcze dostępne oficjalne próbki zestawu PB SSR3-1 i starczą na 1 akcje czy nawet 2. W jaki sposób zdobyć te próbki? Trzeba za nie coś płacić czy są za free?
jacek_1 Opublikowano 9 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2011 Trzeba zaplacic sa to male opakowania poprostu.
Camel- Opublikowano 9 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2011 W WWLu masz dużo polermistrzów, na pewno Ci ogarną autko "dobrze i tanio"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się