Jump to content

Recommended Posts

Posted

zastanawiam sie co moze byc przyzyna tego ze uzywajac UC i tri coloru przez prawie 2 h przecieralem jeden tylny blotnik a rysy jak byly tak sa? najpierw lecialem delikatnie a pozniej dociskalem coraz mocniej. Czy moze to byc wina twardego czy miekkiego lakieru? Slyszalem ze mozna sie tego dowiedziec po kodzie koloru nadwozia, ale nie wiem gdzie go szukac. I czy wogole fordy maja te twarde lakiery? Prosze was o pomoc, bo reka mi odpada a praktycznie nic nie zrobilem :/

Posted
zy wogole fordy maja te twarde lakiery?

Ja polerowałem ręcznie swojego focusa i powiem Ci że jestem zadowolony, fakt że nie był skatowany i na masce mam sporo rysek ale hologramy i płytsze rysy zniknęły.

Posted

Ciężko uzyskać dobre efekty przy użyciu UC ręcznie :) Podchodziłem do tego z 5 razy i po trzech czterech godzinach walki dałem sobie spokój :)

Posted

Oks. To jeszcze sprawdzę jak to wygląda pod światło w porównaniu z drzwiami, bo nie mam lampy ale coś wymyślę :). Te rysy nie są głębokie ale może tylko mi się tak wydaje. Porównam i zobaczę czy na drzwiach jest ich więcej. Widzę tylko ze po UC nawet nie starając się o resztę zbyt mocno, bo mnie już później ręka bolała to tylko przetarłem, jest widoczna różnica. Lakier odbija dużo lepiej niż wcześniej. Dzięki za odpowiedzi :)

Posted
To jeszcze sprawdzę jak to wygląda pod światło w porównaniu z drzwiami, bo nie mam lampy ale coś wymyślę

stan wieczorem na stacji pod halogenem i zobaczysz wszystko :)

  • 2 weeks later...
Posted

walczyłem z tematem, jest bardzo ciężko i jeśli chodzi o same rysy to szału nie będzie, ale znacząco poprawia się sam kolor lakieru, jakaś część utlenienia zdaje się schodzi pod UC.

 

Ja po 1 ręcznym razie mam dość, kupię maszynę bo to bez sensu jest

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.