Skocz do zawartości

BMW X6 35d-czarny metalic by Muti


Rekomendowane odpowiedzi

Z góry przepraszam za dużą ilość zdjęć,ale i tak wywaliłem ich bardzo dużo… :P

 

Wczoraj skończyłem projekt BMW X6 35d w czarnej perle.Przebieg niecałe 35tyś km.Lakier był w raczej kiepskim stanie przez złe mycie,pomimo że był myty tylko na jednej myjni ręcznej…

 

Całość zajęła mi 35 godzin i 4 dni,niby wydawało się,że będzie tak mało roboty,a nieżle się narobiłem. 3 stopniową korekte przeprowadziłem systemem 3M i niebieskim padem ABW i żółtym 3M,a także niebieskim 3M.W sumie auto myłem 5 razy  Środek również przeszedł pełen treatment, łącznie z polerowaniem dekorów drewnianych,czyszczeniem alcantary i skóry,dokładnym domyciem plastików,praniem dywaników i odświeżeniem podłogi.

 

Użyłem:

Mycie:

-piana VP PH Neutral Snow Foam

-2 wiadra,rękawica RG z Megs Shampoo Plus

-koła umyte PB S&R,pózniej domyte VP Bilberry 1:5 i szczotką

-detale+nadkola R222 Total Auto Wash+PB APC

-wnęki BH Surfex HD

-glinka BH Soft+lubrykant- woda+kropla PB S&S

 

Korekta lakieru i lamp tą samą kombinacją:

-Silverline Silverstorm

-FC+ + EF + UF

-niebieski pad ABW+żółty 3M+niebieski 3M

-IPA

-dedykowane małe pady 3M

 

Wykończenie:

-CG WMF na niebieskiej gąbce,chociaż wahałem się czy nie dać PB BH lub PB PP

-2 warstwy CG Black Light-1 warstwę maszyną na niebieskiej,2 ręcznie ścieraną z pomocą CG V7 Hybrid

-na przód,lusterka i rejestrację dodatkowo 2 warstwy FK Pink

-szyby umyte pianką 3M i testowałem Megs Glass Cleaner od Mariusza z SCS i bardzo bardzo daje radę 

-środek i miękkie plastiki PB NL

-skóra umyta i zakonserwowana zestawem Colourlock

-dywaniki zaimpregnowane-303 Fabric Guard

-zewnętrzne plastiki(progi,dolne spojlery)-PB Trim Restorer, kratki+silnik- 303 Aerospace Protectant

-opony PB B&B

-felgi-po oczyszczeniu VP tar&glue i usunięciu kleju po odważnikach,oczyszczone PB PP,a następnie nałożony PB Wheel Sealant

 

W takim stanie przyjechała

tndsc3764.jpg

tndsc3766.jpg

tndsc3772.jpg

tndsc3773.jpg

tndsc3774.jpg

tndsc3775.jpg

tndsc3777.jpg

tndsc3778.jpg

tndsc3781.jpg

tndsc3782.jpg

tndsc3783.jpg

tndsc3784.jpg

tndsc3792.jpg

tndsc3795.jpg

tndsc3800.jpg

tndsc3802.jpg

tndsc3803.jpg

tndsc3805.jpg

tndsc3812.jpg

tndsc3813.jpg

tndsc3815.jpg

tndsc3818.jpg

 

 

Zacząłem od odkurzania,bo był już wieczór jak dostałem auto

 

tndsc3825.jpg

tndsc3828.jpg

tndsc3829.jpg

tndsc3832.jpg

 

Wyczyszczona alcantara środkiem RG

tndsc3840.jpg

tndsc3844.jpg

tndsc3848.jpg

 

 

Czyszczenie skóry

 

Po wyczyszczeniu-ładny mat i wygląd jak nowej

 

tndsc3861.jpg

tndsc3865.jpg

tndsc3867.jpg

tndsc3868.jpg

tndsc3874.jpg

tndsc3875.jpg

tndsc3898.jpg

tndsc3899.jpg

 

 

 

Mycie+detale

 

PRZED na drugi dzień

tndsc3904.jpg

tndsc3905.jpg

tndsc3906.jpg

tndsc3908.jpg

tndsc3909.jpg

tndsc3914.jpg

tndsc3915.jpg

 

W TRAKCIE mieszanką VP,Nielsen APC,Megs Shampoo Plus

 

tndsc3917.jpg

tndsc3918.jpg

tndsc3937.jpg

 

Wnęki spryskane BH Surfex HD

 

tndsc3934.jpg

 

 

Silnik nie był myty,tylko wytarty z góry,a to z tego powodu,że już był zmieniany sterownik silnika,bo się zalał od tygodniowego postoju na dworze na lotnisku,dlatego wolałem nie ryzykować 

Myślę,że wyszło zadowalająco…

 

tndsc4223.jpg

tndsc4241.jpg

tndsc4243.jpg

 

 

 

Stan lakieru po myciu

 

tndsc3941.jpg

tndsc3944.jpg

tndsc3945.jpg

tndsc3948.jpg

tndsc3949.jpg

tndsc3954.jpg

tndsc3955.jpg

tndsc4014.jpg

tndsc4015.jpg

 

Glinkowanie-zdjecie glinki po przetarciu obszaru wielkości 10x20cm na drzwiach jeszcze przed oczyszczaniem VP Citrus Tar&Glue Remover-po dwukrotnym umyciu lakieru glinka nie miała już wiele do zbierania…

 

tndsc3923.jpg

 

Mycie po glince

tndsc3930.jpg

tndsc3931.jpg

 

 

Przerysowane drzwi i błotnik. Matowienie papierem 2000 i 2500.Błotnik na początki Trizacami od flexipads

tndsc3962.jpg

tndsc3964.jpg

tndsc3971.jpg

tndsc3980.jpg

tndsc3981.jpg

tndsc4001.jpg

tndsc4004.jpg

tndsc4007.jpg

 

 

 

 

50/50 i inne zdjęcia z korekty FC+ i niebieskim padem ABW,po polerowaniu auto umyte pianą VP

 

tndsc4029.jpg

tndsc4031.jpg

tndsc4033.jpg

tndsc4035.jpg

tndsc4038.jpg

tndsc4040.jpg

tndsc4045.jpg

 

I tak wyglądały drzwi po korekcie FC+

 

tndsc4049.jpg

tndsc4051.jpg

tndsc4061.jpg

tndsc4066.jpg

tndsc4068.jpg

tndsc4075.jpg

tndsc4088.jpg

tndsc4126.jpg

tndsc4136.jpg

tndsc4142.jpg

tndsc4147.jpg

 

Kolejne matowienie głębokiej rysy,którą zapomniałem sfotografować przed matowieniem…

 

tndsc4095.jpg

tndsc4098.jpg

tndsc4099.jpg

tndsc4104.jpg

 

 

Polerowanie Tylnych lamp :ad:

 

Przed

tndsc4154.jpg

Po

tndsc4153.jpg

Przed

tndsc4158.jpg

Po

tndsc4163.jpg

 

Polerowanie słupków i listew wokół szyb z fortepianowego lakieru-3 godziny

tndsc4169.jpg

tndsc4171.jpg

tndsc4175.jpg

Dużo metrów taśmy i piękne roteiro :D

tndsc4173.jpg

tndsc4176.jpg

 

Polerowanie Extrafine’m

 

tndsc4209.jpg

tndsc4212.jpg

tndsc4215.jpg

tndsc4217.jpg

tndsc4219.jpg

 

 

Efekty

 

tnbmw3.jpg

tnbmw4.jpg

tnbmw2.jpg

tnbmw.jpg

tndsc4268r.jpg

tndsc4313.jpg

tndsc4318.jpg

tndsc4319.jpg

tndsc4324.jpg

tndsc4325.jpg

tndsc4326.jpg

tndsc4329.jpg

tndsc4335.jpg

tndsc4339.jpg

tndsc4345.jpg

tndsc4373.jpg

tndsc4380.jpg

 

Wnętrze:

tndsc4290.jpg

tndsc4288.jpg

tndsc4291.jpg

tndsc4292.jpg

tndsc4298.jpg

tndsc4348.jpg

 

 

 

 

Takie było auto zapylone po 15min na dworze ;/ masakra aa..

 

tndsc4362.jpg

 

 

Dziękuję za uwagę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie właściciel poznał auto? :D

 

Skomentował "zajebiście" :P

 

Muti przysnąłeś przy tych słupkach?? :kox:

 

Zobacz,że takie lakierowane są całe listy wokół okien i drzwi i samo obklejenie tego dokładnie zajelo mi bardzo dużo czasu,żeby póżniej nie męczyc się z czyszczeniem uszczelek,a samo 3 stopniowe polerowanie tych listew z 2 stron auta tez zajmuje :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna robota, auto przeszło prawdziwą metamorfozę :)

 

ALE czy tylko ja to widzę, że zdjęcia PRZED są nieretuszowane a PO delikatnie podciągnięte. Myślę, że Twoja praca obroni się sama, jak pokażesz takie same zdjęcia przed i po :) i nie musisz się łapać takich tanich chwytów.

 

Pięknie wyszła ta matowa skóra, uwielbiam taki wygląd. Gratulacje jeszcze raz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dwoja złego trafiłeś na ten "lepszy" czarny na X6 :P

 

Zanim się podjąłem zadania upewniłem się,że nie jest to UNI tylko perła :-]

 

 

Dziękuje wszystkim :)

 

ALE czy tylko ja to widzę, że zdjęcia PRZED są nieretuszowane a PO delikatnie podciągnięte. Myślę, że Twoja praca obroni się sama, jak pokażesz takie same zdjęcia przed i po :) i nie musisz się łapać takich tanich chwytów.

 

Pierwsze 4 zdjęcia z efektów są lekko podciągnięte,bo tak ladnie wyszły,a reszta normalnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło to zaje....-fajnie, powiedz czy przed koretką sprawdzasz grubość lakieru??

Druga sprawa nei dotycząca koretky to fakbryczne skóry, mimo że auto nie jest stare i zmęczone to skóra się marszczy w wielu miejscach, porażka jak na BMW

 

No ale robota to jak na amatora przystało naprawde pełen profesjonalizm Pozdrawiam :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedz czy przed koretką sprawdzasz grubość lakieru??

 

Nie,bo nie mam miernika..narazie pracuję na niego,żeby kupić coś normalnego..Zrobiłem wywiad czy cos było malowane i jechane...

 

Powoli chyba rozglądasz się za pracą w jakimś spa dla aut?

 

A kto mnie weźmie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód znajomy :-] Mój ma tyle przebiegu ale wygląda zdecydowanie ( :P ) lepiej niz ten przed korektą...

 

Mam pytanie czy lakier ten to jest "zwykły" czarny (bez dopłaty) czy metalik za którego trzeba było dopłacić, bo wyglada jak metalik...

 

Szkoda, że samochód nie jest wyposażoy w aluminiowe progi... Na pewno bys coś dla nich wymyślił bo mój (wszystkich posiadaczy tych progów) problem jest dalej nierozwiązany...

 

Praca na wysokim poziomie, ale niepokoi mnie jedna rzecz czy uzywanie papieru było konieczne dla pojedynczych głębszych rys? W końcu to nowy samochód jak i lakier...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy lakier ten to jest "zwykły" czarny (bez dopłaty) czy metalik za którego trzeba było dopłacić, bo wyglada jak metalik...

 

Czarny metalik,tak jak w temacie :P

 

Gdybym coś takiego miał to bym brał :ad:

 

Dzięki :D

Praca na wysokim poziomie, ale niepokoi mnie jedna rzecz czy uzywanie papieru było konieczne dla pojedynczych głębszych rys? W końcu to nowy samochód jak i lakier...

 

Na to przerysowanie-zdecydowanie tak.Na tylnym blotniku po 3 podejściach dalej była widoczna rysa,także papierem miejscowo również był konieczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.