Skocz do zawartości

ValetPRO Traditional Tyre Dressing


rychu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator

W piątek 21.10.2011 założyłem nowe opony zimowe Goodyear Ultra Grip 8.

Póki jeszcze były idealnie czyste, żeby się nie bawić w szorowanie, zostały zabezpieczone środkiem VP nanoszonym za pomocą pędzelka.

 

Muszę zweryfikować moje wcześniejsze dane dotyczące wydajności środka.

Odlałem do kubeczka ok. 15-20ml i udało się zrobić wszystkie opony bez najmniejszego problemu. Nawet dostały minimalnie za dużo środka bo następnego dnia troszeczkę VP wyleciało z tych prążkowanych części opony - głównie z napisu Goodyear :)

 

Tak wygląda opona po 5 dniach (jeden dzień deszczu, jedna krótka trasa po mieście w deszczu):

goodyearpovp.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Kupiłem sobie ostanio właśnie ValetPRO Traditional Tyre Dressing i pytanie jest czy dobrze wszystko robię czyli:

1.Opona wyschnięta

2.Czyszczenie APC Nielsen

3.Wytarcie

4.Nałożenie dressingu i odczekanie mniej więcej 15min aż się wchłonie

5.Wytarcie dressingu mikrofibrą i odczekanie najlepiej koło godzinki przez jazdą

 

? ? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sparco, nigdy nie wycierałem go po aplikacji

Ja na moich oponach, mimo że umyte apc i wysuszone muszę po wchłonięciu przetrzeć fibrą bo inaczej na tylnym zderzaku po jeździe są takie czarne kropki jak od smoły, sam się zastanawiałem od czego to jest, a jak się okazało to był to właśnie nie wytarty ValetPRO Traditional Tyre Dressing.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tygrysek3005, Możliwe, że zależy to od opony, co do Traditionala nigdy nie miałem z nim problemów, żeby "chlapał" podczas jazdy. Próbowałeś aplikować mniejszą ilość ?

 

Mój Falken FK-452 chłonie każdy dressing jak gąbka wodę, tak że efektu chlapania nigdy nie uświadczyłem, teraz mam zimówki Conti Winter Contact TS810, na nich również nic mi nie chlapie, choć dressing jest wolniej wchłaniany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

był to właśnie nie wytarty ValetPRO Traditional Tyre Dressing.

 

ja aplikowałem na GY Ultra Gripy na których teraz jeżdżę. Nakładałem pędzelkiem i też nie wycierałem, ale też nie ruszałem od razu po nałożeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś aplikować mniejszą ilość ?

Nie wiem co to znaczy mniejszą ilość, bo na cztery opony schodzi mi zazwyczaj do 10 ml. i wydaje mi się, że to mało, także chyba problemem jest opona.

nie ruszałem od razu po nałożeniu

U mnie podobnie, czyli dressing nałożony jednego dnia, jazda dopiero następnego przed południem. Podkreślam, że sytuacja miała miejsce dwa razy i kiedy zacząłem przecierać delikatnie fibrą problem znikł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

co do trwałości to moje zdanie jest takie że wszystko zależy od opony warunków atmosferycznych i samego używania

jeden robi 100km na tydzień i stawia do garażu

inny 1000km i po chmurką

czym nowsza tym dłużej siedzi

co do aplikacji nanoszę pędzelkiem i przecieram starym aplikatorem megsa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Kolejny test z serii zawodników, nakładanych pędzelkiem

:D

 

ValetPRO Traditional Tyre Dressing

 

01fbc5d2b119bda5.jpg

 

 

010abb90af750139.jpg

 

cccf7400f343d26c.jpg

Opona przygotowana przy pomocy nie rozcieńczonego APC, dokładnie wyszorowana i opłukana, aplikacja dnia następnego.

 

1228bf59ac45298a.jpg

 

2758427c1afc67b4.jpg

 

Zaraz po aplikacji, ostatecznie nie wymaga przecierania MF, wygląda opony jest akceptowalny.

 

50c8975d186600d7.jpg

 

6ddc7fc9bb4a5cc2.jpg

 

Porównanie i krople:

 

d8b93ae2ec8e8d26.jpg

 

38480f4c4a08a861.jpg

 

2ca861053647d411.jpg

 

Ogólnie podsumowując, Traditional to jeden z pierwszych dressingów jaki zacząłem używać i jeden z ulubionych. Szybka aplikacja pędzelkiem, ekonomiczny i wystarczający od mycia do mycia, jedyny minus że śmierdzi pastą do butów.

 

Pozdrawiam i do kolejnego testu ! :good::good:

 

PS. reszta bliźniaczych konkurentów :

 

 

Surf City Garage Black Ice

 

 

Nielsen Brillance

 

 

Shiny Garage Back2Black Vanilla

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konfrontacja zawodników trwała 10 dni, wszystko miało się dobrze do momentu trasy w deszczu, która krótka nie była. Do dnia 9 wszystko było w jak najlepszym porządku, każdy z produktów wyglądał niczym nałożony godzinę temu, dzień 10 trasa w deszczu 140km. Na kolejny dzień na oponach został tylko Brillance od Nielsen i Black Ice od Surf City Garage . Shiny Garage Black2Black i ValetPRO Traditional Tyre Dressing nie ma co pokazywać, bo chyba każdy widział oponę bez dressingu. Natomiast to pozostało po dwóch lepszy zawodnikach :

 

Nielsen Brillance :

 

 

be0ab36f9e25d3fe.jpg

 

532960ee857db271.jpg

 

ed062b034e64e4f3.jpg

 

 

Surf City Garage Black Ice

 

 

3824fe7e6b5e549fgen.jpg

 

6fde32482ce5e68cgen.jpg

 

ae6882cc2e25dfa6gen.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.