Jump to content

BMW 740 E38 (czarny metalik)


Recommended Posts

Przedstawiam mój 4 dniowy projekt.

Pacjentem było BMW 740i oraz polerowanie rantów w jego 18 calowych kołach.

Korekta lakieru trwała około 22 godzin.

 

Użyte środki:

Pasty 3M: zielony, żółty, niebieski korek

Cleaner Lusso

IPA

Wosk Collinite 476

Meguairs Glass Cleaner

Autoglym Bumper Care

 

Zdjęcia:

65460536.jpg

72925419.jpg

24625017.jpg

27817673.jpg

71915108.jpg

78911794.jpg

83614940.jpg

66117359.jpg

21244745.jpg

74755083.jpg

98992023.jpg

38577309.jpg

85391935.jpg

55184074.jpg

94476110.jpg

22441125.jpg

26703876.jpg

20647777.jpg

74476991.jpg

96883527.jpg

37102172.jpg

20448068.jpg

48248385.jpg

86926039.jpg

98251309.jpg

64305197.jpg

60266801.jpg

91445795.jpg

16007149.jpg

16100281.jpg

48640369.jpg

78699176.jpg

61991389.jpg

47741960.jpg

58944551.jpg

96616608.jpg

97959229.jpg

64953493.jpg

84586205.jpg

40178403.jpg

22504955.jpg

23262267.jpg

 

 

Polerowanie felg:

54359759.jpg

27257683.jpg

36896210.jpg

63498716.jpg

60711187.jpg

 

Pozdrawiam

Czerw

Link to comment
Share on other sites

A to nie czasem 740 Lesia z bmw-sport??
Zgadza się :)

 

Maru 123 napisał/a:

super efekt. czego używałeś do polerowanie felg?

 

 

Też jestem ciekawy proszę opisz jak polerowałeś te felgi

Wyszło z 20h w dwie osoby. Robiłem to pierwszy raz. Użyłem Scansola do ściągnięcia lakieru, potem 12 gradacji papieru od 220 do 2500. Na koniec Autosol na krążku filcowym ;)
Link to comment
Share on other sites

Wyszło z 20h w dwie osoby. Robiłem to pierwszy raz. Użyłem Scansola do ściągnięcia lakieru, potem 12 gradacji papieru od 220 do 2500. Na koniec Autosol na krążku filcowym ;)

 

o cholera to trochę roboty z tym było :shock:

Link to comment
Share on other sites

A to nie czasem 740 Lesia z bmw-sport??
Zgadza się :)

 

Maru 123 napisał/a:

super efekt. czego używałeś do polerowanie felg?

 

 

Też jestem ciekawy proszę opisz jak polerowałeś te felgi

Wyszło z 20h w dwie osoby. Robiłem to pierwszy raz. Użyłem Scansola do ściągnięcia lakieru, potem 12 gradacji papieru od 220 do 2500. Na koniec Autosol na krążku filcowym ;)
na wiertarce ?
Link to comment
Share on other sites

o cholera to trochę roboty z tym było
Za drugim razem poszłoby szybciej, ale i tak 15 godzin trzeba liczyc minimum.
na wiertarce ?
Nie sądzisz chyba, że po 18godzinach roboty miałbym ochote brac cokolwiek do ręki, oczywiście na wiertarce ;)
Link to comment
Share on other sites

Zajebiaszczy blask:) Chyba z rana skocze do klakiernika po 3M jeśli w sobote mają otwarte :D

20 godzin we dwójke to i tak nie źle jak na reczną polerka rantów, choć powiem szczerze że na maszynie komplet jedna osoba zrobi nieco szybciej :P

Link to comment
Share on other sites

20 godzin we dwójke to i tak nie źle jak na reczną polerka rantów, choć powiem szczerze że na maszynie komplet jedna osoba zrobi nieco szybciej
Robiłem to na samochodzie, a zeszlo mi się tyle bo dużo czasu zajęło ściągniecie klaru z felg.

 

KR54321 Dzięki! :)

 

spooch Lampy polecialem normalnie FC+ potem EF na małych padach.

yel1 Trzeba mało nakładac, bo potem ciężko wypracowac i to na maszynie :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.