Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cześć

 

Mam problem z przednim lewym błotnikiem. Pare dni temu jechałem go na twardej gąbce SwirlXem i nie zdawało to rezultatów. Nie chciałem jechać G3 (tylko to mam mocniejszego) bo bym upaskudził całe auto. Wziąłem wełniaka, G3 na sucho i cały błotnik zmatowiłem (był zupełnie niebłyszczący). Następnie przejechałem go na twardej SwirlXem a potem na miekkiej też SwirlXem. Pod lampą brak rys czy hologramów. Nad błotnikiem siedziałem chyba z godzinę... rezultat? Bez zmian. Błotnik jest dalej wyraźnie matowy w porównaniu do reszty (choćby drzwi). Mam wrażenie, że lakier usiadł, tzn mimo, że nie widać rys pod halogenem to struktura jest inna, nie gładka (pod palcem gładka). Widać takiego drobnego barana. Jak widziałem podczas malowania to baza jest zupełnie matowa, a to klar daje połysku. Czyżbym musiał przejść do agresywniejszej pasty i "trzeć" czy gdzie indziej jest problem?

Posted

Podobny efekt mozna zrobic FC+ przy nie odpowiedniej pracy. Mysle ze kolejne podejscie z farecla tylko tym razem na gabce i zgodnie ze 'sztuka farecli' rozwiaze problem, jak nie to cos ala zolty korek i jazda.

Posted

Po pierwsze zdjęcie.

Ja bym farecle wywalił i zaczął FC+ potem chyba wiadomo zółty 3m i Ultrafina.

Zamiast barana i suchej farecli mogłeś założyć trizact na polerke.

Posted

Przegrzany? Ja to ręką polerowałem :P Zupełnie jakbym wosk przepolerował, tylko w ręku wełniak, a na wełniaku G3. Zrobił się mat. Mogę spróbować zrobić proces Fareclowy. Zdjęcie wrzucę jutro dokładne.Dziwi mnie tylko gładka powierzchnia, a mimo wszystko mat. Czyli mówicie, że jest ona po prostu źle (w ogóle) nie wyprowadzona?

 

edit: rzeczywiście do góry nie napisałem, że ręcznie zrobiłem tego "wełniaka". Na maszynie robie tylko na mokro G3 :)

Posted
Po pierwsze zdjęcie.

a po co zdjęcie sam powiedział się się stało bo z tego co napisał błotnik lakierowany tak mam to rozumieć?

Jak widziałem podczas malowania to baza jest zupełnie matowa, a to klar daje połysku.

Więc jak był lakierowany to po prostu bezbarwny siadł i nic więcej

 

Wziąłem wełniaka, G3 na sucho i cały błotnik zmatowiłem (był zupełnie niebłyszczący)

zmatowiłeś go wełniakiem ? czy papierem wodnym? jak tak to jakim ?

Ja polecam 2500 delikatnie zmatowić i żadna ręczna polerka bo się zamęczysz tylko mechaniczna najlepiej użyć trzech korków z 3m i będzie wyglądać jak większość elementów na twoim aucie jak i nie lepiej

PS uważaj żeby papierem nie przedrzeć klaru

Posted

Zdjęcia

dscf0176y.jpg

dscf0177.jpg

dscf0178mf.jpg

 

Błotnik

dscf0179h.jpg

 

Przednie drzwi

dscf0180u.jpg

 

Niestety one tak tego nie oddają i auto wychodzi stosunkowo połyskowe. Wkurze się chyba i przelece całe auto G3 porządnie...

Posted
Przegrzany? Ja to ręką polerowałem :P Zupełnie jakbym wosk przepolerował, tylko w ręku wełniak, a na wełniaku G3. Zrobił się mat. Mogę spróbować zrobić proces Fareclowy. Zdjęcie wrzucę jutro dokładne.Dziwi mnie tylko gładka powierzchnia, a mimo wszystko mat. Czyli mówicie, że jest ona po prostu źle (w ogóle) nie wyprowadzona?

 

edit: rzeczywiście do góry nie napisałem, że ręcznie zrobiłem tego "wełniaka". Na maszynie robie tylko na mokro G3 :)

To masz nie złe obroty w ręku :D. Faktycznie nie wygląda to najlepiej.
  • Administrator
Posted

Ręcznie wełniak i G3 ? Tego tu jeszcze nie grali :D Weź to wyprowadź po ludzku,nic dziwnego że lakier nie ma połysku po takim combo ;)

Posted

to zrobił kolega baze pod system 3m, tragedi nie ma tylko koniec z ręcznymi robótkami :P i będzie git. Drzwi też lakiernik lekko spaprał tymi dwoma oczkami.

Posted

Jak tak teraz popatrzyłem to wygląda to jak by klar się zważył, ale lakiernikiem nie jestem. Widziałem po prostu podobną sytuacje.

Posted
G3 wymaga chłodzenia wodą :D

 

 

Ja sam nie raz polerowałem G3 i bardzo rzadko używam wody poleruje się podobnie jak białym korkiem

 

Camel- z tego co pamiętam to miałeś całe auto lakierowane ponownie tak gdzieś pisałeś więc przygotuj się że cały samochód ci tak z czasem zmatowieje i bez mechanicznej polerki ani rusz

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.