Camel- Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Cześć Mam problem z przednim lewym błotnikiem. Pare dni temu jechałem go na twardej gąbce SwirlXem i nie zdawało to rezultatów. Nie chciałem jechać G3 (tylko to mam mocniejszego) bo bym upaskudził całe auto. Wziąłem wełniaka, G3 na sucho i cały błotnik zmatowiłem (był zupełnie niebłyszczący). Następnie przejechałem go na twardej SwirlXem a potem na miekkiej też SwirlXem. Pod lampą brak rys czy hologramów. Nad błotnikiem siedziałem chyba z godzinę... rezultat? Bez zmian. Błotnik jest dalej wyraźnie matowy w porównaniu do reszty (choćby drzwi). Mam wrażenie, że lakier usiadł, tzn mimo, że nie widać rys pod halogenem to struktura jest inna, nie gładka (pod palcem gładka). Widać takiego drobnego barana. Jak widziałem podczas malowania to baza jest zupełnie matowa, a to klar daje połysku. Czyżbym musiał przejść do agresywniejszej pasty i "trzeć" czy gdzie indziej jest problem?
spons Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Podobny efekt mozna zrobic FC+ przy nie odpowiedniej pracy. Mysle ze kolejne podejscie z farecla tylko tym razem na gabce i zgodnie ze 'sztuka farecli' rozwiaze problem, jak nie to cos ala zolty korek i jazda.
Gość Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Po pierwsze zdjęcie. Ja bym farecle wywalił i zaczął FC+ potem chyba wiadomo zółty 3m i Ultrafina. Zamiast barana i suchej farecli mogłeś założyć trizact na polerke.
majkelradom Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Coś mi się zdaję że lakier przegrzany od tego wełniaka.
Camel- Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Przegrzany? Ja to ręką polerowałem Zupełnie jakbym wosk przepolerował, tylko w ręku wełniak, a na wełniaku G3. Zrobił się mat. Mogę spróbować zrobić proces Fareclowy. Zdjęcie wrzucę jutro dokładne.Dziwi mnie tylko gładka powierzchnia, a mimo wszystko mat. Czyli mówicie, że jest ona po prostu źle (w ogóle) nie wyprowadzona? edit: rzeczywiście do góry nie napisałem, że ręcznie zrobiłem tego "wełniaka". Na maszynie robie tylko na mokro G3
jmajka Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Po pierwsze zdjęcie. a po co zdjęcie sam powiedział się się stało bo z tego co napisał błotnik lakierowany tak mam to rozumieć? Jak widziałem podczas malowania to baza jest zupełnie matowa, a to klar daje połysku. Więc jak był lakierowany to po prostu bezbarwny siadł i nic więcej Wziąłem wełniaka, G3 na sucho i cały błotnik zmatowiłem (był zupełnie niebłyszczący) zmatowiłeś go wełniakiem ? czy papierem wodnym? jak tak to jakim ? Ja polecam 2500 delikatnie zmatowić i żadna ręczna polerka bo się zamęczysz tylko mechaniczna najlepiej użyć trzech korków z 3m i będzie wyglądać jak większość elementów na twoim aucie jak i nie lepiej PS uważaj żeby papierem nie przedrzeć klaru
Camel- Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zdjęcia Błotnik Przednie drzwi Niestety one tak tego nie oddają i auto wychodzi stosunkowo połyskowe. Wkurze się chyba i przelece całe auto G3 porządnie...
majkelradom Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Przegrzany? Ja to ręką polerowałem Zupełnie jakbym wosk przepolerował, tylko w ręku wełniak, a na wełniaku G3. Zrobił się mat. Mogę spróbować zrobić proces Fareclowy. Zdjęcie wrzucę jutro dokładne.Dziwi mnie tylko gładka powierzchnia, a mimo wszystko mat. Czyli mówicie, że jest ona po prostu źle (w ogóle) nie wyprowadzona? edit: rzeczywiście do góry nie napisałem, że ręcznie zrobiłem tego "wełniaka". Na maszynie robie tylko na mokro G3 To masz nie złe obroty w ręku . Faktycznie nie wygląda to najlepiej.
Administrator Evo Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Ręcznie wełniak i G3 ? Tego tu jeszcze nie grali Weź to wyprowadź po ludzku,nic dziwnego że lakier nie ma połysku po takim combo
majkelradom Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2011 G3 wymaga chłodzenia wodą Evo, kabaret od czasu do czasu też jest potrzebny
Camel- Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Nigdy nie robiliście G3 ręcznie na sucho? Weź to wyprowadź po ludzku Tak też będę musiał zrobić
Administrator Evo Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Bardziej niż o G3 chodzi o wełniaka ręcznie
Camel- Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Evo, jest szorstki i ładnie zmatowił powierzchnie - i tyle...
majkelradom Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2011 To jest teraz dzięki wełniakowi ręcznie metalic w macie.Camel- opatentuj to zbijesz sporo kasy
Gość Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2011 to zrobił kolega baze pod system 3m, tragedi nie ma tylko koniec z ręcznymi robótkami i będzie git. Drzwi też lakiernik lekko spaprał tymi dwoma oczkami.
majkelradom Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Jak tak teraz popatrzyłem to wygląda to jak by klar się zważył, ale lakiernikiem nie jestem. Widziałem po prostu podobną sytuacje.
jmajka Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2011 G3 wymaga chłodzenia wodą Ja sam nie raz polerowałem G3 i bardzo rzadko używam wody poleruje się podobnie jak białym korkiem Camel- z tego co pamiętam to miałeś całe auto lakierowane ponownie tak gdzieś pisałeś więc przygotuj się że cały samochód ci tak z czasem zmatowieje i bez mechanicznej polerki ani rusz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się