Jump to content

Recommended Posts

Posted

Powiem ci tyle że jestem od dwóch lat na etapie testowania srodków do konserwacji i do profili zamkniętych noxudol 700 sprawdza sie niezle niewysycha jest stale mokry niespływa po powierzchnii jak sie nagrzeje jest oki. Ale np Noxudol 300 jest lepki łatwo go palcem usunąc z powierzchnii mam go w jednym miejscu na podwoziu i narazie jest oki ale mi sie wydaje że tego typu srodki do podwozia powinny byc bardziej odporne na scieranie niz trzysetka. http://www.w114-115.org.pl/j/index.php/ ... ji-profili tutaj masz test srodków ale gdzies wyczytałem na niemieckim forum że Noxudol 750 zajął 4 miejsce a valvoline tectyl ml bodajże 6 miejsce. http://www.mike-sander.ch/Test%20Markt%209_09.pdf tutaj masz też test.

  • 2 years later...
Posted

Znowu test, co Wy z tymi testami? Test Ci prawdy nie powie.

A już wstawienie Hammerite na 5-tym miejscu :shock: od razu widać kto ma największy budżet na marketing.

 

Ogólnie ludzie mają dobre zdanie na temat Noxudol'a, tylko trzeba dobrać odpowiedni produkt.

Ja oceniam wyżej niż Dinitrol, Tectyl.

Posted
ja używam BOLA w puszcze

 

Boll :lol: wszyscy na niego psioczą, a wszyscy stosują :shock:

Wystarczy wejść do jakiegokolwiek sklepu lakierniczego i powiedzieć co się chcę od razu dają boll (bo mają na tym czymś całkiem ładną marżę). Ale wystarczy powiedzieć Panie pytałem o coś poważniejszego i zaczyna się inny temat.

boll :kox: to takie twór, nie produkują sami, tylko mają podwykonawców na zasadzie kto zrobi to, czy tamto najtaniej, a my już od strony marketingowej podziałamy i będziemy nakręcać sprzedaż.

Sam też robiłem to czy tamto boll, ale wpadałem do sklepu i mówiłem dawej mnie tu ino myk ma być jak najtaniej.

Posted
noxudolem robiełm raz i ostatni, od siebie polecam forcha l260, naprawde rewelacja środek

Kolego karambol możesz rozwinąć bardziej w kwestii dlaczego noxudol nie? Sam do niego się przymierzam, dotychczas działałem tectylami i było Ok., ale mówię może spróbuję czegoś nowego lepszego? :o ?

Posted

jak dla mnie za bardzo wodnisty i czas schnięcia to 3 dni.

Forch robi grubszą zdecydowanie powlokę, po 12 godz auto nadaje sie do zbrojenia, po wyschnięciu konserwacja jest coś na wzór gumy

Posted

Chyba jednak pójdę w Tectyl, którym kiedyś robiłem, lub ewentualnie Terson, który ma duże lepsze właściwości penetrujące te produkty mam z pewnego źródła w dobrej cenie, ciut więcej niż b. popularny i niezastąpiony Boll :D .

 

Ps. Kurde zawsze mam problem z wyborem czegokolwiek, hmmm, chyba dla tego, że w swoich kryteriach nie uwzględniam ceny... :idea:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.