Setop Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Witam, miesiąc temu przeprowadziłem swój pierwszy poważny zabieg auto-detalingowy. Praca obejmowała środek pojazdu oraz maszynową korektę lakieru. Całość zabiegu zajęła ok. 30h i odbywała się na przestrzeni kilku dni. Zacząłem od konserwacji skór i doczyszczeniu wnętrza auta, skończyłem na polerce. Otrzymany efekt nie jest jeszcze efektem końcowym bo jak się okazało zabrakło czasu i środków. Sprawy nie ułatwiał też mały garaż i słabe oświetlenie polerowanej powierzchni. Z góry przepraszam również za zdjęcia które robione były telefonem i zwykłym aparatem cyfrowym. Środek: Zaino – do czyszczenia i konserwacji skóry MEGUIARS ALL PURPOSE CLEANER – ogólne czyszczenie samochodu, deska, pedały itp. MEGUIARS SUPREME SHINE PROTECTANT – kokpit Z zewnątrz Umycie auta aktywną pianą - VALETpro pH NEUTRAL SNOW FOAM Mycie MEGUIARS GOLD CLASS CAR WASH na 2 wiadra APC + pędzelki – trudno dostępne miejsca MEGUIARS BUG'N TAR REMOVER – smoła Glinowanie BILT HAMBER AUTO CLAY SOFT MEGUIARS ENDURANCE TIRE opony Po tych czynnościach wjechałem samochodem do garażu i tam przystąpiłem do czynności właściwych. Auto poddane zostało korekcie maszynowej z użyciem następujących środków: Maszyna polerska Sparky PMB 1200 CE Pasty SSR1, SRR2, SRR3 Pady ABW Po zakończonej polerce auto ponownie umyte i nałożony AUTOGLYM SUPER RESIN POLISH SRP – cleaner oraz wosk COLLINITE 476 Zdjęcia tydzień później – auto umyte oraz nałożony MEGUIARS ULTIMATE QUIK DETAILER Do zrobienia zostały nadkola z których smoła nie puściła nawet przy użyciu MEGUIARS BUG'N TAR REMOVER oraz benzyny ekstrakcyjnej. Zakupiłem środek z Carvalet i mam nadzieję że lepiej sobie poradzi. Boje się również działać z silnikiem który naszpikowany jest wszelkiego rodzaju czujnikami... może w przyszłości będzie więcej odwagi.
Maciej WTN Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Extra furka, bardzo mi sie ten model podoba, świetna linia coupe Pinifarina wie jak robic auta które cieszą oko, co tam masz pod maska 3.0 V6? Tez rozważałem zakup takiego coupe jednak padło na inne Praca mi się bardzo podoba
kaffel123 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Setop, Fajne autko tylko kolor mało wdzięczny do detalingu ale jst spoko. Witam kolegę z klubu406
kempus Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Czyżby to ten Peugeot którego często widuję na ulicy Lube...? Jeśli tak to szacunek bo fura robi wrażenie, od razu zwróciła moją uwagę, dziewczyny też, a jej mało który samochód się podoba Pozdrowienia
Setop Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Tak kolor mało wdzięczny ale i tak jak zobaczyłem efekt to szczena opadła Tak to dokładnie ten z Lubel ... dzisiaj też tam stoi i się pręży
kempus Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2011 No to kiedyś muszę zagadać bo tam mieszkam
rogo Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Setop - fajne Coupe, jestem fanem tego typu nadwozi , efekty bardzo fajny
Wesol Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Bardzo fajna praca , jak oceniasz działanie Megs'a Bug&Tar ?
bucky Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Bardzo fajna praca , jak oceniasz działanie Megs'a Bug&Tar ? jeśli postępujesz zgodnie z instrukcją to działa wyśmienicie, ewentualnie czasami trzeba dwa razy zrobić ale schodzi wszystko, Pozdraiwam Bartek
Setop Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2011 U mnie Bug & Tar zupełnie się nie sprawdził chyba że źle go stosowałem. Właściwie mogło by go zupełnie nie być bo ściągnął tylko maleńkie ślady a większe zostały nienaruszone.
Gość Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Piękne autko, zawsze mi się podobało. W takim stanie ciężko już znaleźć. Na ulicy widuję przeważnie same ulepy. Efekt pracy bardzo fajny. Trzymaj go i nie oddawaj
aro_77 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Auto z zewatrz ponadczasowe, zawsze mi ta linia odpowiadala, wnetrze torche przykre bo typowo francuskie, nie cierpie tego design'u i zapachu. Wyszlo
Setop Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Wnętrze było kiedyś takie to co teraz widać to ręczna robota
aro_77 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Nie dziwie sie ze to zrobiles moje zdanie dot. fabrycznego wygladu.
npiotr Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2011 ładne auto. Kiedyś miałem takiego, takie samo wnętrze z identycznie wytartym dywanikiem od kierowcy jak u Ciebie. Tylko kolor to był niebieski i silnik 3.0V6
Setop Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2011 No to z cech które wymieniłeś łączy nas model auta i wytarty dywanik
KR54321 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2011 To nadwozie im naprawdę wyszło, szkoda że deska została z pierwowzoru Fajnie go podleczyłeś
Przemko Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Robótka super. Odnośnie wnętrza - to dolna część deski rozdzielczej oraz elementy panelu środkowego jest ze skóry, czy to tworzywo z odpowiednio dobranym kolorem? Bardzo mi sie podoba.
DJ Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2011 fajne autko, odmlodnialo mialem kiedys zamiar taka v6 zakupic a jak twoje siedzenie kierowcy? dokladniej lewa strona?
kaffel123 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2011 DJ, A co się dzieje z lewą stroną fotela kierowcy bo tez mam 406 tylko kombi i nic się nie dzieje.
DJ Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2011 kaffel123, wiele ktorych ogladalem, w skorze, mialy poprzecierana tapicerke na fotelu, jedno z gorszych miejsc do utrzymania nie zaleznie od przebiegu samochodu tutaj widac poczatki, zaraz zacznie sie zdzieranie
Setop Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Ta lewa część fotela wyciera się bez odpowiedniej konserwacji a myślę ze jestem 1 osobą w tym aucie która używa profesjonalnych kosmetyków chciałem też się tym zająć ale o ile sam zafarbuję wytarcia w oparciu o tyle nie naprawię tej nitki bez odwiedzenia tapicera a postanowiłem że wszystko co robię robię sam wiec fotel zostaje Co do elementów na desce - są ręcznie malowane dorobionym spreyem pod kolor skóry. Tez sam je malowałem. Efekt jest taki jak gdyby wszystko obszyte było skórą i nawet osoby które siedzą w aucie dopóki nie "pomacają" myślą że to skóra
kaffel123 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Ach spoko chłopak. Wam chodziło o skórę, ja w pugu mam welur i może dlatego. Ale dzięki za info bo w mondeo mam skórę z alcantarą, to przynajmniej będę wiedział o co zadbać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się