YearOne Posted April 19, 2011 Report Share Posted April 19, 2011 Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy da się usunąć te rysy. Te na tylnej klapie są dość głębokie. Może wiecie jak usunąć rysy (zadrapania) z krawędzi klapy bagażnika. Chciałem najpierw użyć papier wodny 2000-->2500-->3000 następie FC+ i na koniec Extra Fine, tylko czy to pomoże. Jesli komuś to pomoże do grubość lakieru na tylnej klapie wynosi 90um. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ Posted April 19, 2011 Report Share Posted April 19, 2011 wyglada na glebokie probowac trzeba cos z tym zrobic, papier i FC wydaja sie byc odpowiednie najmniej inwazyjnie zawsze mozna jakis wypelniacz zastosowac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mazder Posted April 19, 2011 Report Share Posted April 19, 2011 Wyglądają na zadrapania do podkładu, więc polerowaniem się ich nie pozbędziesz. Trzeba wypełniać lakierem. Zapowiada się na typowo zaprawkową robotę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paull Posted April 20, 2011 Report Share Posted April 20, 2011 YearOne, Tak z ciekawości: pies czy kot? Link to comment Share on other sites More sharing options...
YearOne Posted April 20, 2011 Author Report Share Posted April 20, 2011 Kobieta pracowałem nad samochodem w garażu, miałem otwarta klapę a wtedy ona weszła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Checio Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Odradzam pełną korektę bo lakieru nie ma dużo. Jeśli polecisz papierem 2000-->2500-->3000 to możesz dojść do podkładu. Spróbuj może na początek żółtym korkiem, załamią się krawędzie rys i nie będą tak widoczne, później niebieski, ma dużo wypełniaczy więc rysy się zamaskują, efekt nietrwały ale cóż. Napiszesz coś więcej o pochodzeniu tych rys ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yukon Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Checio co Ty za głupoty piszesz? większość detailerów kasuje rysy papierami wodnymi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maya Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Odradzam pełną korektę bo lakieru nie ma dużo. Jeśli polecisz papierem 2000-->2500-->3000 to możesz dojść do podkładu. Spróbuj może na początek żółtym korkiem, załamią się krawędzie rys i nie będą tak widoczne, później niebieski, ma dużo wypełniaczy więc rysy się zamaskują, efekt nietrwały ale cóż. Napiszesz coś więcej o pochodzeniu tych rys ? godzina szorowania papierem 2000 na lakierze audi a3 nie robi na nim wrażenia tym bardziej nie ma szans na przetarcie czegokolwiek, papier który grubo zbiera to 500,800,1000, i papierem 500 też trzeba by spędzić sporo czasu żeby klar zedrzeć z jednego elementu Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 maya, Papierem jak najbardziej można to trochę usunąć ale wszystko z umiarem, co do papieru 500 to myślę że się mylisz ... chwila i podkład ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maya Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 maya, Papierem jak najbardziej można to trochę usunąć ale wszystko z umiarem, co do papieru 500 to myślę że się mylisz ... chwila i podkład ...chodzi mi o cały element jak sie trze w jednym miejscu to oczywiście szybko pójdzie, udało mi sie usunać rysy które czuć było pod paznokciem tzn miały tak ostre krawędzie ( jakiś uprzejmy kot je zostawił na masce ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
YearOne Posted May 17, 2011 Author Report Share Posted May 17, 2011 Zrobiłem 2 stopniowa korektę całej klapy i cześć rys zniknęła ale te głębokie zostały tak wiec zmuszony jestem do zrobienie zaprawki. Zdjęcia dorzucę później, na razie leje jak z cebra i nie mam jak zrobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Checio Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 Zrobiłem 2 stopniowa korektę całej klapy i cześć rys zniknęła ale te głębokie zostały tak wiec zmuszony jestem do zrobienie zaprawki. Zdjęcia dorzucę później, na razie leje jak z cebra i nie mam jak zrobić. Napisz coś więcej - 2 stopniową czyli papier + pasta czy 2 gradacje pasty ? Może jakieś fotki ? maya, Papierem jak najbardziej można to trochę usunąć ale wszystko z umiarem, co do papieru 500 to myślę że się mylisz ... chwila i podkład ... Dobrze mówisz godzina szorowania papierem 2000 na lakierze audi a3 nie robi na nim wrażenia tym bardziej nie ma szans na przetarcie czegokolwiek, papier który grubo zbiera to 500,800,1000, i papierem 500 też trzeba by spędzić sporo czasu żeby klar zedrzeć z jednego elementu Po godzinie to element do lakierowania się nadaje. Checio co Ty za głupoty piszesz? większość detailerów kasuje rysy papierami wodnymi... Zgadzam się z tym ale przy takiej grubości lakieru radził bym najpierw spróbować mniej inwazyjnej metody, może wystarczy, a jak nie wystarczy robisz drugie podejście z bardziej ścierną pastą lub papierem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now