Jump to content

Pomoc przy korekcie


Recommended Posts

Witam.

Chciałbym się dowiedzieć czy da się usunąć te rysy. Te na tylnej klapie są dość głębokie. Może wiecie jak usunąć rysy (zadrapania) z krawędzi klapy bagażnika. Chciałem najpierw użyć papier wodny 2000-->2500-->3000 następie FC+ i na koniec Extra Fine, tylko czy to pomoże. Jesli komuś to pomoże do grubość lakieru na tylnej klapie wynosi 90um.

P4195652.JPG.7ac79ea78481a529d628d9cc20b7ff48.JPG

P4195651.JPG.adadd93e425b8a0eff6587ba5019f7e9.JPG

P4195650.JPG.18078e80fa0261fab9f32bcc0161fd82.JPG

P4195649.JPG.0f3f074aaf102ec18c15a118d0966b61.JPG

P4195648.JPG.4b960c022ba64def0e6fb14c3248ea7b.JPG

P4195644.JPG.b5245201eba04280d86b4869cc3270fc.JPG

P4195642.JPG.c16744fd9a65ce145efaa2fde4897c16.JPG

P4195641.JPG.cf846a226703166d4f3eb64ff8444a97.JPG

P4195638.JPG.032961ac2ce56cb6db5d90c4a4db7b68.JPG

P4195637.JPG.486741656c538e794d6964162100bb9f.JPG

Link to comment
Share on other sites

wyglada na glebokie :P probowac trzeba cos z tym zrobic, papier i FC wydaja sie byc odpowiednie :ad:

 

najmniej inwazyjnie zawsze mozna jakis wypelniacz zastosowac :kox:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Odradzam pełną korektę bo lakieru nie ma dużo. Jeśli polecisz papierem 2000-->2500-->3000 to możesz dojść do podkładu. Spróbuj może na początek żółtym korkiem, załamią się krawędzie rys i nie będą tak widoczne, później niebieski, ma dużo wypełniaczy więc rysy się zamaskują, efekt nietrwały ale cóż.

 

Napiszesz coś więcej o pochodzeniu tych rys ? :P

Link to comment
Share on other sites

Odradzam pełną korektę bo lakieru nie ma dużo. Jeśli polecisz papierem 2000-->2500-->3000 to możesz dojść do podkładu. Spróbuj może na początek żółtym korkiem, załamią się krawędzie rys i nie będą tak widoczne, później niebieski, ma dużo wypełniaczy więc rysy się zamaskują, efekt nietrwały ale cóż.

 

Napiszesz coś więcej o pochodzeniu tych rys ? :P

godzina szorowania papierem 2000 na lakierze audi a3 nie robi na nim wrażenia tym bardziej nie ma szans na przetarcie czegokolwiek, papier który grubo zbiera to 500,800,1000, i papierem 500 też trzeba by spędzić sporo czasu żeby klar zedrzeć z jednego elementu

Link to comment
Share on other sites

maya, Papierem jak najbardziej można to trochę usunąć ale wszystko z umiarem, co do papieru 500 to myślę że się mylisz ... chwila i podkład ...

Link to comment
Share on other sites

maya, Papierem jak najbardziej można to trochę usunąć ale wszystko z umiarem, co do papieru 500 to myślę że się mylisz ... chwila i podkład ...
chodzi mi o cały element ;) jak sie trze w jednym miejscu to oczywiście szybko pójdzie, udało mi sie usunać rysy które czuć było pod paznokciem tzn miały tak ostre krawędzie ( jakiś uprzejmy kot je zostawił na masce )
Link to comment
Share on other sites

Zrobiłem 2 stopniowa korektę całej klapy i cześć rys zniknęła ale te głębokie zostały tak wiec zmuszony jestem do zrobienie zaprawki. Zdjęcia dorzucę później, na razie leje jak z cebra i nie mam jak zrobić.

Link to comment
Share on other sites

Zrobiłem 2 stopniowa korektę całej klapy i cześć rys zniknęła ale te głębokie zostały tak wiec zmuszony jestem do zrobienie zaprawki. Zdjęcia dorzucę później, na razie leje jak z cebra i nie mam jak zrobić.

Napisz coś więcej - 2 stopniową czyli papier + pasta czy 2 gradacje pasty ?

Może jakieś fotki ?

maya, Papierem jak najbardziej można to trochę usunąć ale wszystko z umiarem, co do papieru 500 to myślę że się mylisz ... chwila i podkład ...
Dobrze mówisz :good:

:P

godzina szorowania papierem 2000 na lakierze audi a3 nie robi na nim wrażenia tym bardziej nie ma szans na przetarcie czegokolwiek, papier który grubo zbiera to 500,800,1000, i papierem 500 też trzeba by spędzić sporo czasu żeby klar zedrzeć z jednego elementu

Po godzinie to element do lakierowania się nadaje.

 

Checio co Ty za głupoty piszesz? większość detailerów kasuje rysy papierami wodnymi...

Zgadzam się z tym ale przy takiej grubości lakieru radził bym najpierw spróbować mniej inwazyjnej metody, może wystarczy, a jak nie wystarczy robisz drugie podejście z bardziej ścierną pastą lub papierem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.