kolargol Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 bardzo fajnie się go czyta, zwłaszcza że mają trochę inne podejście do aut jedynie wkurza mnie silenie się redaktora naczelnego na jakieś wymyślne porównania i jego styl pisania, przez co (według mnie oczywiście) jego artykuły są zdecydowanie najsłabsze.....
Mazder Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 IMHO czytanie magazynu Top Gear to intelektualna masturbacja. Fajne, przyjemne, ale nic z tego nie wynika Zresztą tak samo jak oglądanie telewizyjnego pierwowzoru.
CarSPA Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Koledzy, proponuje sprawdzić ceny innych dystrybutorów w Europie i nie skupiać się na nas. Problem jest w polityce cenowej Zymola, który w USA sprzedaje po cenie X, a w Europie 2X. Nie mamy na to wpływu, nie chwalimy też tej polityki... polecam np: http://waxnoil.de/shop.html?page=shop.b ... gory_id=16 Poza tym, Szwajcarzy wysyłają produkty z Europy do Stanów, więc nie może być niższych cen na tamtym kontynencie(logika), a Zymol w drugą stronę.
firmek Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 CarSPA nikt przeciez nie twierdzi, ze to Wasza polityka cenowa, przynajmniej nie taki byl moj zamysl piszac o cenach w PL. W EU ceny Zymola sa mniej wiecej takie same i wlasnie 2x wieksze niz w stanach. Szkoda, bo wielu klientow nie kupi z tego powodu produktow i nie dla tego, ze ich nie stac ale dlatego, ze po prostu nie lubia przeplacac. Mysle, ze dobrym przykladem jest megs ktory zrobil sobie w ten sposob troche zlej opinii i mimo dosyc sporego spadku cen nadal panuje przekonanie, ze jest przeceniony. A szkoda bo w obu przypadkach (chociaz to zupelnie inna polka) mamy do czynienia z ciekawymi srodkami.
Pepper Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Szkoda, bo wielu klientow nie kupi z tego powodu produktow i nie dla tego, ze ich nie stac ale dlatego, ze po prostu nie lubia przeplacac. firmek, kupią, tylko niestety kierując się czysto ekonomicznym rachunkiem nie zrobią tego u lokalnego dystrybutora, co byłoby dużo prostrze i napewno bardziej logiczne. Ja już dawno przyzwyczaiłem się, że jako obywatel trzeciego świata muszę kombinować. Ja za zestaw Zymol Carbon z aplikatorem + HD cleanse z dwoma aplikatorami + Field Glaze z przesyłką zapłaciłem 360 zl. Mam tylko nadzieję, że jak to się ma w przypadku aut nie robia dla amerykanów również gorszych wosków
Brzegus Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2011 dzis planowalem umyc auto wiec wpadlem je wstepnie oplukac woda. Pomyslalem ze nagram dla potomnych. Wozidełko woskowane 12 dni temu. Przejechało 300 km. Zapomniałbym, na bocznej szybie nałożony RainX.
Administrator Evo Opublikowano 12 Maja 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2011 Jak się trzyma wosk ?
Brzegus Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2011 samochod nawoskowalem 12 IV. W sobotę 21 V postanowilem go umyc. I co stwierdzilem? 1) najwyzsza pora na kolejne woskowanie 2) to nie jest wosk na zimę 3) skoro juz tak wypucowalem samochód na pewno na nastepny dzien bedzie padac Wszystkie 3 stwierdzenia okazaly sie calkowicie sluszne. Concorso utrzymal się na lakierze jakis miesiac z malym okladem. Co prawda byly jeszcze resztki ale kropelkowanie zdecydowanie slabe. Typowo letni wosk. Jeszcze taka mala dygresja odnosnie ceny konkurenta ze stajni zymola. Watpie, aby prawda bylo ze Zymol nakazuje w europie sprzedawac concoursa po cenie 2x a u jankesow po cenie x. Czy nie jest tak ze na cene concoursa sklada sie: cena produktu+ transport+ oplaty celne+ x% marzy dystrybutora?
bartb Opublikowano 24 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2011 Może nie nakazywać ale skąd wiesz jaka jest wyjściowa cena produktu dla dystrybutora. Pozatym to równanie ma też inne składowe. Podatek, koszt odpraw celnych. Do cen w USA dochodzi jeszcze np. podatek stanowy. Ceny u PL dystrybutora są wysokie ale bede stał w jego obronie. Rozmowy z firmami z USA są bardzo trudne bo oni poprostu nie rozumieją europejskiego rynku a o polskim nie wspomne. Pozatym skąd mają brać się dobre ceny przy ilościach jakie oni zamawiają, rynek na tego typu produkty jest tak mały że sami nigdy nie będą w stanie zamówić ilości przy których dostaną sensowne rabaty. Zymol swoją polityką cenową sam doprowadza do zabicia dystrybutorow lokalnych na rzecz prywatnego importu ze stanów. Swissvax jako firma europejska ma super polityke cenową nastawioną na dystrybutorów lokalnych. To widać w cenach które potrafią utrzymać na podobnym poziomie w większości krajów. A żeby było merytorycznie. Mój glasur nałożony w 2ch warstwach 16-17 IV, 21 IV mycie i kropelkuje jakby był tyle co nałożony
lukwawa Opublikowano 24 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2011 Jeszcze taka mala dygresja odnosnie ceny konkurenta ze stajni zymola. Watpie, aby prawda bylo ze Zymol nakazuje w europie sprzedawac concoursa po cenie 2x a u jankesow po cenie x. Czy nie jest tak ze na cene concoursa sklada sie: cena produktu+ transport+ oplaty celne+ x% marzy dystrybutora? Zymol ma taką politykę cenową i w swoich postanowieniach jest lojalny. Próbując zamówić produkt ze strony Zymol.com i wybierając opcję wysyłki do Polski producent odeśle nas do najbliższego nam oficjalnego dystrybutora-CarSpa, żeby nie psuć sobie rynku i postanowień umownych. Oczywiście na cenę w EU ma tak jak napisałeś wpływ: cena produktu bazowego+ transport+ oplaty celne+ x% marza dystrybutora co po podliczeniu wychodzi około 2x ceny w Stanach. Nie wiemy czy po drodze nie ma jeszcze jakiś pośredników, może być tak, że z USA towar przypływa do lokalnego dystrybutora z UK, który zaopatruje kilka krajów EU Srodkowo-Wschodniej-cena znowu rośnie bo drugi raz trzeba płacić za transport i marżę pośrednika. Schemat sprzedaży narzuca centrala zapisami umownymi do których się dostosowujesz albo nie... ad meritum: Zymol Carbon i Vintage trzymają się świetnie po ponad 1000km i jednym myciu, po nałożeniu 7 maja br.
Brzegus Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2011 chcialbym zamknac temat ceny concoursa i wogole temat dlaczego zymol jest u nas dwa razy drozszy niz u jankesow wypowiedzia z samego źródla. Customer service Zymola zajmuje nastepujace stanowisko w kwestii relacji ceny USA- Europa (dokladnie cen polskiego dealera): "Our international Authorised Resellers must price product based on multiple costs including purchase price, international shipping, import fee, duties/customs/tariffs, etc. Purchasing a Concours factory direct from the US would require that you ship the product internationally & you would be responsible for any import fees, duties/taxes/tariffs. This would increase the cost of your purchase but to what extent, we can not say. You may want to inquire with your customs what the import taxes will be on said goods. Ordering multiple items from the factory reduces shipping costs. We hope this is helpful. Warmest regards, zymöl® Customer Service"
Brzegus Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2011 Zymol Carbon i Vintage trzymają się świetnie po ponad 1000km i jednym myciu, po nałożeniu 7 maja br. A żeby było merytorycznie. Mój glasur nałożony w 2ch warstwach 16-17 IV, 21 IV mycie i kropelkuje jakby był tyle co nałożony W czasie testu umylem samochod 4 razy uzywajac dodo born to be mild. Bez nano express. Mysle ze porownywanie tego jak dlugo trzyma sie wosk w przypadku concorso mija sie z celem. Co wiecej, uznaje to za kwestie drugo a nawet trzeciorzedna a zawodzenia uzytkownikow ze nie jest mistrzem trwalosci sa dla mnie malo istotne. Poza tym concorso ma wygladac a nie trzymac sie miesiacami Na dodatek powinnismy go raczej porownac z Z concours (mam nadzieje ze ktos napisze swoje spostrzezenia nt tego wosku rowniez pod wzgledem trwalosci) Jesli ktos decyduje sie na zakup concorso to znaczy ze jest na tyle uczulony na punkcie wygladu swoich 4 kolek, ze woskuje go czesciej niz raz w miesiacu. Czerpie swego rodzaju frajde z obcowania z samochodem o czym zreszta juz pisalem w tescie. A concorso daje fun z woskowania jak malo ktory wosk.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się