Skocz do zawartości

Audi A8 4.0 TDI


luk skywalker

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Tym razem fotorelacja z korekty lakieru w Audi A8 4.0 tdi i małej renowacji felg.

 

Akcesoria, sprzet i kosmetyki użyte w projekcie

 

Lakier:

Myjka Karcher

Polerka rotacyjna Sico

Glinka Megs

QD Megs

SSR3

SSR2

3M Ultrafina

Pady3m

IPA

C-Quartz

Collinite 915

 

Felgi:

szlifierka orbitalna

scansol do usunięcia klaru

papier ścierny 320, 600, 800, 1000, 2000 i 2500

woda

Autosol

filc na kątówke

bawełna na wiertarke

 

 

Mieliśmy troche czasu więc auto zostało u nas na 5 dni. Byliśmy jednak świadomi ze niektóre rysy zostaną po korekcie - były zbyt głębokie.

 

 

 

 

 

tak wyglądała w dniu przybycia:

 

 

mg5310.jpg

mg5309.jpg

mg5308.jpg

 

 

 

 

w cieniu niby wszystko okej...

 

 

mg5313.jpg

mg5312.jpg

 

 

 

 

ale w słońcu...

 

 

mg5319.jpg

mg5318.jpg

mg5317m.jpg

 

 

 

 

i w halogenie...

 

 

mg5340o.jpg

mg5336.jpg

mg5335m.jpg

mg5334z.jpg

mg5331.jpg

mg5330g.jpg

mg5329.jpg

mg5327i.jpg

 

 

 

 

ogólnie swirle, hologramy i grube, głębokie sięgający do dna klaru rysy...

Auto było wcześniej lakierowane i co gorsza było to robione w tzw "szopie" bądż "stajni".

Zlewy, skórka pomarańczowa, lakiernik miał chyba problemy ze wzrokiem po aplikacji alkoholu przed robotą. O polerowaniu tez nie miał najmniejszego pojęcia, zostawiąjąc wspomniane juz hologramy...

 

Po ogledzinach i pomiarze lakieru zabraliśmy sie do pracy:

 

 

 

Glinka pozbierała wszystkie przywarte zabrudzenia:

 

 

img5321aq.jpg

 

 

 

 

Zderzak wymagał zmatowienia ale nie przywiazywaliśmy do niego większej wagi gdyż bedzie wymieniany, bądź spawawy z powodu pęknięcia

 

 

mg5504a.jpg

mg5503.jpg

mg5502.jpg

 

 

 

 

 

50/50 po użyciu SSR3

 

 

mg5475.jpg

mg5474.jpg

mg5358q.jpg

mg5356.jpg

mg5354.jpg

 

 

 

 

kilka zdjęć z prac:

 

 

mg5476.jpg

mg5425.jpg

mg5418f.jpg

mg5408.jpg

mg5412.jpg

mg5400f.jpg

mg5359.jpg

mg5360.jpg

mg5367.jpg

mg5344.jpg

 

 

 

 

Po korekcie na lakier nałozyliśmy C-Quartz:

 

 

mg5556.jpg

mg5555.jpg

mg5554bmbaz.jpg

mg5534.jpg

 

 

 

 

 

Po utwardzeniu się na drugi dzień dodatkowo karoserie pokryliśmy Collinite #915 i oto efekt po piątym dniu pracy z wypolerowanymi felgami

 

 

 

mg5646.jpg

mg5644.jpg

mg5641.jpg

mg5639.jpg

mg5638l.jpg

mg5637c.jpg

mg5636.jpg

mg5634.jpg

mg5633.jpg

 

 

 

 

 

 

Dzień wcześniej zabraliśmy sie sie za felgi. Mając juz doświadczenie z obróbką felg byliśmy pewni że nie uda sie włośkich felg wypolerować na lustro jak np dają sie BBS'y. Ale i tak nie jest źle:

 

 

mg5605.jpg

mg5601.jpg

mg5602e.jpg

mg5619.jpg

mg5622o.jpg

 

 

 

KONIEC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śpieszę z odpowiedziami :):)

 

nie odbija się stare srebrne Subaru

odbija :D to moje :D

 

samochod do wystawienia na allegro?

Raczej nie, to była chęć odnowienia spapranego lakieru

 

Korekta lakieru 3 z minusem

Felgi na piątkę.

 

Skłaniałbym sie na odwrotną ocene :P Jeśli chodzi o zdjęcia 50/50 to są po SSR3, a gdzie tam wykończenie :P

 

dlaczego nie pomęczyliście bardziej tych rys? widać, że auto było wcześniej spaprane tak jakoś mało czarnego w czarnym

jaką macie moc żarników? chyba mam identyczny halogen.

Jeśli chodzi o rysy to odp j.w. 50/50 są po SSR3 a jeśli chodzi o te głębokie o których mowa w pierwszym poście to wolałem tylko załagodzić krawędzie niz je za wszelką cene usuwać, tym bardziej że lakier nie był oryginalny a był jaki był :( pieron wie ile było klaru, w oryginalnym lakierze idzie to obliczyć jak wiadomo. Żarniki raczej mocne mocne - 500W.

 

[ Dodano: 12 Kwiecień 2011, 16:56 ]

Jak udało Wam sie podziałać Scansolem żeby nie uszkodzić czarnego lakieru we wnękach ramion felg?

 

czarny lakier oklejony tasmą, scansol rozprowadzony z grubsza większym pędzlem, do krawędzi delikatnie dojechane z 2-3mm rezerwą mniejszym pędzlem, 30 min, karcher i klaru nie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym wykańczaliście po SSR3?

 

SSR2 a później 3M Ultrafina

 

 

50/50 widać że nie wszstko zeszło

 

Tyle że te zdjęcia są po SSR3 która zostawia po sobie rysy i hologramy, po następnych przejsciach ładnie poznikały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi są czymś zabezpieczone ? ostatnio u siebie jedna spolerowałem, felga z vw ronal i niby lepiej wygląda bo miałem w podobnej sytuacji jak te tu na zdjeciach ale po 3tyg słabiej to wygląda :P po myciu najlepiej pastą przejechać chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niczym, autosol na szmatke i co 2 tygodnie trzeba felgi przejechać. tylko taka jest metoda utrzymania polerowanych felg. siedze w temacie polerowanych rantów na germańskich beemkach i nikt jeszcze nie wymyślił lepszego sposobu niz regularne traktowanie ich autosolem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.