Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam!

Tym razem fotorelacja z korekty lakieru w Audi A8 4.0 tdi i małej renowacji felg.

 

Akcesoria, sprzet i kosmetyki użyte w projekcie

 

Lakier:

Myjka Karcher

Polerka rotacyjna Sico

Glinka Megs

QD Megs

SSR3

SSR2

3M Ultrafina

Pady3m

IPA

C-Quartz

Collinite 915

 

Felgi:

szlifierka orbitalna

scansol do usunięcia klaru

papier ścierny 320, 600, 800, 1000, 2000 i 2500

woda

Autosol

filc na kątówke

bawełna na wiertarke

 

 

Mieliśmy troche czasu więc auto zostało u nas na 5 dni. Byliśmy jednak świadomi ze niektóre rysy zostaną po korekcie - były zbyt głębokie.

 

 

 

 

 

tak wyglądała w dniu przybycia:

 

 

mg5310.jpg

mg5309.jpg

mg5308.jpg

 

 

 

 

w cieniu niby wszystko okej...

 

 

mg5313.jpg

mg5312.jpg

 

 

 

 

ale w słońcu...

 

 

mg5319.jpg

mg5318.jpg

mg5317m.jpg

 

 

 

 

i w halogenie...

 

 

mg5340o.jpg

mg5336.jpg

mg5335m.jpg

mg5334z.jpg

mg5331.jpg

mg5330g.jpg

mg5329.jpg

mg5327i.jpg

 

 

 

 

ogólnie swirle, hologramy i grube, głębokie sięgający do dna klaru rysy...

Auto było wcześniej lakierowane i co gorsza było to robione w tzw "szopie" bądż "stajni".

Zlewy, skórka pomarańczowa, lakiernik miał chyba problemy ze wzrokiem po aplikacji alkoholu przed robotą. O polerowaniu tez nie miał najmniejszego pojęcia, zostawiąjąc wspomniane juz hologramy...

 

Po ogledzinach i pomiarze lakieru zabraliśmy sie do pracy:

 

 

 

Glinka pozbierała wszystkie przywarte zabrudzenia:

 

 

img5321aq.jpg

 

 

 

 

Zderzak wymagał zmatowienia ale nie przywiazywaliśmy do niego większej wagi gdyż bedzie wymieniany, bądź spawawy z powodu pęknięcia

 

 

mg5504a.jpg

mg5503.jpg

mg5502.jpg

 

 

 

 

 

50/50 po użyciu SSR3

 

 

mg5475.jpg

mg5474.jpg

mg5358q.jpg

mg5356.jpg

mg5354.jpg

 

 

 

 

kilka zdjęć z prac:

 

 

mg5476.jpg

mg5425.jpg

mg5418f.jpg

mg5408.jpg

mg5412.jpg

mg5400f.jpg

mg5359.jpg

mg5360.jpg

mg5367.jpg

mg5344.jpg

 

 

 

 

Po korekcie na lakier nałozyliśmy C-Quartz:

 

 

mg5556.jpg

mg5555.jpg

mg5554bmbaz.jpg

mg5534.jpg

 

 

 

 

 

Po utwardzeniu się na drugi dzień dodatkowo karoserie pokryliśmy Collinite #915 i oto efekt po piątym dniu pracy z wypolerowanymi felgami

 

 

 

mg5646.jpg

mg5644.jpg

mg5641.jpg

mg5639.jpg

mg5638l.jpg

mg5637c.jpg

mg5636.jpg

mg5634.jpg

mg5633.jpg

 

 

 

 

 

 

Dzień wcześniej zabraliśmy sie sie za felgi. Mając juz doświadczenie z obróbką felg byliśmy pewni że nie uda sie włośkich felg wypolerować na lustro jak np dają sie BBS'y. Ale i tak nie jest źle:

 

 

mg5605.jpg

mg5601.jpg

mg5602e.jpg

mg5619.jpg

mg5622o.jpg

 

 

 

KONIEC

Posted

Ladnie.

Jak udało Wam sie podziałać Scansolem żeby nie uszkodzić czarnego lakieru we wnękach ramion felg?

Posted

Fajnie :) i samochod do wystawienia na allegro? tarcze pordzewiale :P

Posted

Super relacja z prac i do tego bardzo dobra robota ;) Fajnie wyszły felgi, takie Audiczki zawsze mi się podobały :D

Posted

ładny projekt ;) dlaczego nie pomęczyliście bardziej tych rys? widać, że auto było wcześniej spaprane :/ tak jakoś mało czarnego w czarnym :(

 

jaką macie moc żarników? chyba mam identyczny halogen.

Posted
mało czarnego w czarnym

 

Bo to nie jest czarny-czarny tylko Preto Vulcano Schwartz lub pochodny :mrgreen:

Wiem bo sam mam taki mam :P

Posted

jednym słowem Panowie - > PETARDA, naprawde nizłe lusterko wyszło, sam zaczynam się zastanawiac nad Cquartzem

Posted

śpieszę z odpowiedziami :):)

 

nie odbija się stare srebrne Subaru

odbija :D to moje :D

 

samochod do wystawienia na allegro?

Raczej nie, to była chęć odnowienia spapranego lakieru

 

Korekta lakieru 3 z minusem

Felgi na piątkę.

 

Skłaniałbym sie na odwrotną ocene :P Jeśli chodzi o zdjęcia 50/50 to są po SSR3, a gdzie tam wykończenie :P

 

dlaczego nie pomęczyliście bardziej tych rys? widać, że auto było wcześniej spaprane tak jakoś mało czarnego w czarnym

jaką macie moc żarników? chyba mam identyczny halogen.

Jeśli chodzi o rysy to odp j.w. 50/50 są po SSR3 a jeśli chodzi o te głębokie o których mowa w pierwszym poście to wolałem tylko załagodzić krawędzie niz je za wszelką cene usuwać, tym bardziej że lakier nie był oryginalny a był jaki był :( pieron wie ile było klaru, w oryginalnym lakierze idzie to obliczyć jak wiadomo. Żarniki raczej mocne mocne - 500W.

 

[ Dodano: 12 Kwiecień 2011, 16:56 ]

Jak udało Wam sie podziałać Scansolem żeby nie uszkodzić czarnego lakieru we wnękach ramion felg?

 

czarny lakier oklejony tasmą, scansol rozprowadzony z grubsza większym pędzlem, do krawędzi delikatnie dojechane z 2-3mm rezerwą mniejszym pędzlem, 30 min, karcher i klaru nie ma :)

Posted

Bardzo fajny relacja i ładny efekt. :) Ciemne kolory to jest to. Ale felgi bym tu widział jakieś inne,te już chyba za bardzo oblatane. ;)

Posted

odnośnie Cquartza tylko karoseria czy jeszcze felgi , szyby , chromy , lampy, reflektory , końcówka wydechu ? Jeśli chodzi o felgi to są spolerowane do czystego aluminium ?

Posted

Fajna locha :-] choć przyznam szczerze że 50/50 widać że nie wszstko zeszło, ale wiadomo jak jest. Delikatna gleba jest :P

Posted
Czym wykańczaliście po SSR3?

 

SSR2 a później 3M Ultrafina

 

 

50/50 widać że nie wszstko zeszło

 

Tyle że te zdjęcia są po SSR3 która zostawia po sobie rysy i hologramy, po następnych przejsciach ładnie poznikały.

Posted

Felgi są czymś zabezpieczone ? ostatnio u siebie jedna spolerowałem, felga z vw ronal i niby lepiej wygląda bo miałem w podobnej sytuacji jak te tu na zdjeciach ale po 3tyg słabiej to wygląda :P po myciu najlepiej pastą przejechać chyba.

Posted

Arek_, dlatego jestem ciekaw jak wykonał zabezpieczenie felg , po za tym , warto byłoby nanieść specjalną bezbarwną nanoceramiczną powłokę ochronną na takie felgi przed nałożeniem Cquartza

Posted

niczym, autosol na szmatke i co 2 tygodnie trzeba felgi przejechać. tylko taka jest metoda utrzymania polerowanych felg. siedze w temacie polerowanych rantów na germańskich beemkach i nikt jeszcze nie wymyślił lepszego sposobu niz regularne traktowanie ich autosolem.

Posted

hmm a w razie co miałbyś możliwość dokładniejszego sprawdzenia jakbym Ci np powiedział co i jak bądź wysłał próbkę takiej powłoki ? Ewentualnie zobaczę może sam się przyjrzę temu dokładniej.

Posted

Moje ulubione felgi w Audi, jedno z aut moich marzeń - aż chce się oglądać! Praca bardzo dobra, gratulacje :good:

Posted

Moim zdaniem kiepski pomysł z wykańczaniem ultrafiną po ssr3 ultrafina ma minimalne własności scierne i w pytę wypełniaczy, chyba ,że po niej leciałeś IPA i nic nie powychodziło wtedy OK

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.