luk skywalker Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Witam! Tym razem fotorelacja z korekty lakieru w Audi A8 4.0 tdi i małej renowacji felg. Akcesoria, sprzet i kosmetyki użyte w projekcie Lakier: Myjka Karcher Polerka rotacyjna Sico Glinka Megs QD Megs SSR3 SSR2 3M Ultrafina Pady3m IPA C-Quartz Collinite 915 Felgi: szlifierka orbitalna scansol do usunięcia klaru papier ścierny 320, 600, 800, 1000, 2000 i 2500 woda Autosol filc na kątówke bawełna na wiertarke Mieliśmy troche czasu więc auto zostało u nas na 5 dni. Byliśmy jednak świadomi ze niektóre rysy zostaną po korekcie - były zbyt głębokie. tak wyglądała w dniu przybycia: w cieniu niby wszystko okej... ale w słońcu... i w halogenie... ogólnie swirle, hologramy i grube, głębokie sięgający do dna klaru rysy... Auto było wcześniej lakierowane i co gorsza było to robione w tzw "szopie" bądż "stajni". Zlewy, skórka pomarańczowa, lakiernik miał chyba problemy ze wzrokiem po aplikacji alkoholu przed robotą. O polerowaniu tez nie miał najmniejszego pojęcia, zostawiąjąc wspomniane juz hologramy... Po ogledzinach i pomiarze lakieru zabraliśmy sie do pracy: Glinka pozbierała wszystkie przywarte zabrudzenia: Zderzak wymagał zmatowienia ale nie przywiazywaliśmy do niego większej wagi gdyż bedzie wymieniany, bądź spawawy z powodu pęknięcia 50/50 po użyciu SSR3 kilka zdjęć z prac: Po korekcie na lakier nałozyliśmy C-Quartz: Po utwardzeniu się na drugi dzień dodatkowo karoserie pokryliśmy Collinite #915 i oto efekt po piątym dniu pracy z wypolerowanymi felgami Dzień wcześniej zabraliśmy sie sie za felgi. Mając juz doświadczenie z obróbką felg byliśmy pewni że nie uda sie włośkich felg wypolerować na lustro jak np dają sie BBS'y. Ale i tak nie jest źle: KONIEC
Tygrysek3005 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Piękna praca, nic tylko pogratulować Autko piękne ale czy tam gdzieś w tle w wypolerowanym Audi nie odbija się stare srebrne Subaru
Marco Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Ladnie. Jak udało Wam sie podziałać Scansolem żeby nie uszkodzić czarnego lakieru we wnękach ramion felg?
DJ Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Fajnie i samochod do wystawienia na allegro? tarcze pordzewiale
damian Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Super relacja z prac i do tego bardzo dobra robota Fajnie wyszły felgi, takie Audiczki zawsze mi się podobały
SJake Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Korekta lakieru 3 z minusem Felgi na piątkę. średnia: 4 Dobrze
yukon Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 ładny projekt dlaczego nie pomęczyliście bardziej tych rys? widać, że auto było wcześniej spaprane tak jakoś mało czarnego w czarnym jaką macie moc żarników? chyba mam identyczny halogen.
SJake Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 mało czarnego w czarnym Bo to nie jest czarny-czarny tylko Preto Vulcano Schwartz lub pochodny Wiem bo sam mam taki mam
yukon Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 aaaa przyzwyczajenie do phantomschwarz-perleffekt
Piciosz Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 jednym słowem Panowie - > PETARDA, naprawde nizłe lusterko wyszło, sam zaczynam się zastanawiac nad Cquartzem
luk skywalker Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 śpieszę z odpowiedziami nie odbija się stare srebrne Subaru odbija to moje samochod do wystawienia na allegro? Raczej nie, to była chęć odnowienia spapranego lakieru Korekta lakieru 3 z minusem Felgi na piątkę. Skłaniałbym sie na odwrotną ocene Jeśli chodzi o zdjęcia 50/50 to są po SSR3, a gdzie tam wykończenie dlaczego nie pomęczyliście bardziej tych rys? widać, że auto było wcześniej spaprane tak jakoś mało czarnego w czarnym jaką macie moc żarników? chyba mam identyczny halogen. Jeśli chodzi o rysy to odp j.w. 50/50 są po SSR3 a jeśli chodzi o te głębokie o których mowa w pierwszym poście to wolałem tylko załagodzić krawędzie niz je za wszelką cene usuwać, tym bardziej że lakier nie był oryginalny a był jaki był pieron wie ile było klaru, w oryginalnym lakierze idzie to obliczyć jak wiadomo. Żarniki raczej mocne mocne - 500W. [ Dodano: 12 Kwiecień 2011, 16:56 ] Jak udało Wam sie podziałać Scansolem żeby nie uszkodzić czarnego lakieru we wnękach ramion felg? czarny lakier oklejony tasmą, scansol rozprowadzony z grubsza większym pędzlem, do krawędzi delikatnie dojechane z 2-3mm rezerwą mniejszym pędzlem, 30 min, karcher i klaru nie ma
kojak Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Bardzo fajny relacja i ładny efekt. Ciemne kolory to jest to. Ale felgi bym tu widział jakieś inne,te już chyba za bardzo oblatane.
venomGD Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 odnośnie Cquartza tylko karoseria czy jeszcze felgi , szyby , chromy , lampy, reflektory , końcówka wydechu ? Jeśli chodzi o felgi to są spolerowane do czystego aluminium ?
Kamil11124 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Dobra robota, na oko amatora auto jak z salonu
adii Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Dobra robota ! polerka PowerUp ?
musi_no1 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 a mi się podoba. Na żywo zapewne lakierek wyglądał nieco inaczej. fotorelacja też całkiem całkiem.
Morgan Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Czym wykańczaliście po SSR3? Efekt wyszedł bardzo fajny, chociaż te felgi do mnie nie pzemawiają
Sucre Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Fajna locha choć przyznam szczerze że 50/50 widać że nie wszstko zeszło, ale wiadomo jak jest. Delikatna gleba jest
luk skywalker Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Czym wykańczaliście po SSR3? SSR2 a później 3M Ultrafina 50/50 widać że nie wszstko zeszło Tyle że te zdjęcia są po SSR3 która zostawia po sobie rysy i hologramy, po następnych przejsciach ładnie poznikały.
Arek_ Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Felgi są czymś zabezpieczone ? ostatnio u siebie jedna spolerowałem, felga z vw ronal i niby lepiej wygląda bo miałem w podobnej sytuacji jak te tu na zdjeciach ale po 3tyg słabiej to wygląda po myciu najlepiej pastą przejechać chyba.
venomGD Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Arek_, dlatego jestem ciekaw jak wykonał zabezpieczenie felg , po za tym , warto byłoby nanieść specjalną bezbarwną nanoceramiczną powłokę ochronną na takie felgi przed nałożeniem Cquartza
luk skywalker Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2011 niczym, autosol na szmatke i co 2 tygodnie trzeba felgi przejechać. tylko taka jest metoda utrzymania polerowanych felg. siedze w temacie polerowanych rantów na germańskich beemkach i nikt jeszcze nie wymyślił lepszego sposobu niz regularne traktowanie ich autosolem.
venomGD Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2011 hmm a w razie co miałbyś możliwość dokładniejszego sprawdzenia jakbym Ci np powiedział co i jak bądź wysłał próbkę takiej powłoki ? Ewentualnie zobaczę może sam się przyjrzę temu dokładniej.
blaszczu Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Moje ulubione felgi w Audi, jedno z aut moich marzeń - aż chce się oglądać! Praca bardzo dobra, gratulacje
PiotrWGM Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Moim zdaniem kiepski pomysł z wykańczaniem ultrafiną po ssr3 ultrafina ma minimalne własności scierne i w pytę wypełniaczy, chyba ,że po niej leciałeś IPA i nic nie powychodziło wtedy OK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się