Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam wszystkich. Mam pytanie, czy moge uzyc AG Tar Remover zaraz po myciu i wysuszeniu samochodu na calej powierzchni auta przed nalozeniem DC1 ?

 

Czy taka kolejnosc jest prawidlowa:

1. Mycie( CG GLOSSWORKZ Gloss Enhancing Shampoo)

2. Suszenie(CG MIRACLE DRYER ABSORBER 25" x36" ELITE DELUXE SUPER PREMIUM MICROFIBER/MICROFIBER-BANDED 8.75mm THICK TOWEL)

3. Czyszczenie lakieru (AG Tar Remover)

4. DC1 + pad zmikrofibry od Megsa(bialy)

5. DC2 + pad zmikrofibry od Megsa(bialy)

3. Woskowanie ( CG XXX Hardcore Paste Wax + aplikator piankowy CG UFO)

 

Nie wiem , czy moj sposob dzialania bedzie prawidlowy-nie mam zbytnio doswiadczenia. Czy musze odczekac pomiedzy nakladaniem warstw? Z gory dziekuje za opinie i korekty bardziej doswiadczonych ode mnie kolegow z forum :) Dodam kolor: czarna perla

Posted
Witam wszystkich. Mam pytanie, czy moge uzyc AG Tar Remover zaraz po myciu i wysuszeniu samochodu na calej powierzchni auta przed nalozeniem DC1 ?

Ale w jakim celu? Kropki smoly powinny byc tylko na drzwiach, progach, tylnym zderzaku. Cale auto po myciu i usunieciu smoly przy pomocy ITR nalezy przeglinkowac.
Posted

Dzieki.Glinki jeszcze nigdy nie uzywalem, ale sprobuje, znalazlem juz pare fajnych propozycji na forum. Po uzyciu ITR na drzwiach zauwazylem, ze lakier stal sie gladki, dlatego tez moj pomysl uzycia na calym samochodzie przed cleanerem. Pamietam,ze pare lat temu moj znajomy po zimie uzywal nafty do oczyszczenia swojego 300M zaraz po umyciu, a ITR z tego co wyczytalem tez zawiera cos w rodzaju nafty.

Posted

Nie wiem co zawiera ITR ale jest bardzo skuteczny :) ITR powinienn usunac plamki smoly i nie pozostawic po sobie nic. Jesli lakier po nim pozostal sliski to przemyl bym to miejsce dla pewnosci ze nic ze srodka nie zostalo.

Odnosnie uzycia ITR gdzies na forum jest fajny opis. Ogolnie nasaczona szmatka nanosi sie srodek na miejsca gdzie sa kropki z asfaltu. Odczekuje sie 2 minuty czy wiecej wedle potrzeby (kropki powinny zaczac sie rozpuszczac) i dopiero wtedy znow nasaczona szmatka stara sie zetrzec kropki. Odnosni szmatki to bawelna lub fibra.

Posted

ITR jest ok, znakomicie usuwa smole z drzwi i progow :) Sposo uzycia tak jak napisales powyzej. Zrobie tak : mycie+suszenie, ITR na drzwi i progi, wytarcie na sucho i glinka Bilt Hamber tak ok 30g na Mercedes E chyba wystarczy?pozniej DC1+DC2, wosk CG i reka i odpadnie :) Przy uzyciu glinki samochod pownien byc suchy po myciu i moczyc glinke w cieplej wodzie?

Posted
Przy uzyciu glinki samochod pownien byc suchy po myciu i moczyc glinke w cieplej wodzie?

Przy użyciu glinki stosuje się lubrykant (quick detailer, woda z szamponem) jako poślizg. W przypadku glinki BH wystarczy sama woda. Psikasz na element i glinką jedziesz po mokrym lakierze.

Jeśli to będzie Twoja pierwsza praca z glinką to polecam poczytać ten wątek (chyba że już to zrobiłeś :P ) http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=23&start=0

Posted

Dzieki za pomoc, lektura jak dla mnie wyczerpujaca. Przymierzam sie do zakupu Bilt Hambera tylko teraz, ktory wybrac :/ Jest szary i niebieski. Bede uzywal na E klasie, na ktorej lakier potrzebuje odswiezenia.

Posted

Jedna jest to wersja soft, a druga - regular, bardziej agresywna, na mocno zaniedbany lakier. Wg mnie soft jest wystarczający, szczególnie gdy przed glinką używamy jakiegoś preparatu do usuwania smoły.

Posted

Zamowilem szarego Bilt Hamera.zobaczymy jak sie sprawdzi,bede uzywal pierwszy raz. Przesle jakies fotki. dzieki za pomoc.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.