Muti Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Dziękuję za wszystkie miłe komentarze Pofarbowania skórzanej gałki zmiany biegów. U góry trochę zdarta jest. Spokojnie Camel,wszystko w swoim czasie Gałkę właściciel jak będzie chcial to zmieni,a teraz mieliśmy tylko 2 dni także niewiele
Masta Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Mam pytanko o te drewno. Jest to drewno czy plastik drewnopodobny? Bo u siebie też mam zamiar to wypolerować bo rys od groma mam ;/
Camel- Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Masta, w Audi jest to kawał blachy pokryty mieszanką kolorystycznych żywic pokryty bezbarwną żywicą. Ja u rodziców robiłem zółtym padem i SwirlX (myślałem, że to jakiś plastik czy co) i nic nie zeszło
czarek147 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Auto odmłodniało o ładnych parę lat. Swoją drogą: ile ma przelotu? Chyba już troszkę kilometrów zrobiło...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 A po czym poznajesz . Zawsze mnie zastanawiało jak można poznać po zdjęciach przelot auta. Można poznać raczej czy ktoś dbał o nie czy nie. Moja poprzednia furka kadett gsi miała nalatane 240 tyś jak ją kupiłem. gdyby ktoś przekręcił wtedy licznik na 140 tyś uwierzyłbym w to bez najmniejszego zastanowienia. Była piękna i mega zadbana, lakier oryginalny, środek czysty bez przetarć, bez uszkodzeń. Rodzice kupili kiedyś 3 letniego fiata brava przy przebiegu 125 tyś. Gdyby ktoś przekręcił go do przodu na 300 tyś uwierzyłbym w przebieg bez najmniejszego zastanowienia, a jednak auto sprawdzone w aso i przebieg 125 tyś był prawdziwy... Teraz auto ma 180 tyś, a wygląda tak jak by zrobiło 600 tyś. Wszystko zależy czy ktoś dba czy nie...
maciek-m Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Muti- mam do Ciebie pytanie w związku z padami. Jutro lub jeśli się wyrobie jeszcze dziś w nocy czeka mnie korekta mojego lakieru (okropnie cienki i miękki lakier Suzuki ) Zaopatrzyłem się teraz w pady ABW i tak jak Ty będę je łączył z 3M. Jak wypada żółty pad jeśli chodzi o agresywność w porównaniu do niebieskiego? Ja mam niebieski + pomarańczowy + czarny i jedyna różnica jaką zauważyłem między niebieskim, a pomarańczowym to to, że pomarańczowy jest ciut wyższy, są natomiast tak samo twarde. Zastanawiam się, czy nie będzie zbyt agresywny do żółtego korka.. Czy z Twoim żółtym też tak jest? Obydwa mają niby oznaczenie light cutting / polishing i stąd moje pytanie.
blaszczu Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Pięknie Ci to wyszło, naprawdę jestem pełen podziwu! Aż nie chce się przestać oglądać teraz te zdjęcia po korekcie
Masta Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Masta, w Audi jest to kawał blachy pokryty mieszanką kolorystycznych żywic pokryty bezbarwną żywicą. Ja u rodziców robiłem zółtym padem i SwirlX (myślałem, że to jakiś plastik czy co) i nic nie zeszło Dzięki za info. A ręcznie da rade to zrobić? Bo jakoś nie bardzo mi się widzi wyciąganie całej tej półki gdzie jest lewarek zmiany biegów. Chodzi mi o tą po prawej stronie (ten duży)
Liptonosz Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Masta twoje dekory sa matowe, ja mam lakierowane wiec z polerka nie ma problem. Proponuje zebys sprawdzil jak to wyjdzie u Ciebie albo poszukał gdzieś w sieci...
czarek147 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 A po czym poznajesz . Zawsze mnie zastanawiało jak można poznać po zdjęciach przelot auta. ... między innymi po lewarku zmiany biegów i pedałach. W audi nie wycierają się ot tak sobie, no chyba że jeździsz cały czas w buciorach a na dłoniach nosisz pół kg piasku a tak serio, oczywiście że nie zawsze da się ocenić przebieg auta po jego stanie - tak jak mówisz: zależy kto i jak dba.
Masta Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Masta twoje dekory sa matowe, ja mam lakierowane wiec z polerka nie ma problem. Proponuje zebys sprawdzil jak to wyjdzie u Ciebie albo poszukał gdzieś w sieci... Te na fotce nie są moje, tylko pokazałem o którą część mi chodzi Moje są lakierowane i się świecą . Liptonosz, Ty to u siebie wyjąłeś przed polerką ??
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 A może auto jeździło głównie po mieście ? 100 tyś miejskiego przebiegu często równa się w zużyciu wnętrza po 300 tyś albo i więcej kilometrów tras, tym bardziej w Niemczech gdzie mają dużo autostrad. Ile takim autem na trasie zmieniasz biegi, ile hamujesz Tak naprawdę przebieg zna pewnie handlarz i niemiec który nią jeździł ostatni . Zresztą nawet jak by było to 500 tyś to jeszcze długo pośmiga.
Muti Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Muti- mam do Ciebie pytanie w związku z padami. Jutro lub jeśli się wyrobie jeszcze dziś w nocy czeka mnie korekta mojego lakieru (okropnie cienki i miękki lakier Suzuki ) Zaopatrzyłem się teraz w pady ABW i tak jak Ty będę je łączył z 3M. Jak wypada żółty pad jeśli chodzi o agresywność w porównaniu do niebieskiego? Ja mam niebieski + pomarańczowy + czarny i jedyna różnica jaką zauważyłem między niebieskim, a pomarańczowym to to, że pomarańczowy jest ciut wyższy, są natomiast tak samo twarde. Zastanawiam się, czy nie będzie zbyt agresyw Ten pomarańczowy jest twardszy od żółtego 3M,ale bardzo miękknie po nasiąknięciu pastą w przeciwieństwie do niebieskiego,ktory ciągle jest twardy. Tak naprawdę przebieg zna pewnie handlarz i niemiec który nią jeździł ostatni . Zresztą nawet jak by było to 500 tyś to jeszcze długo pośmiga. Przebieg 210tyś i to jest rzeczywisty przebieg,bo od nowości były robione regularnie przeglądy i rocznie około 15-20tyś przebiegu było i auto jest od pierwszego włąściciela. Niemiec robił meble pod wymiar i szafy i woził je tym autem i gdzieniegdzie podsufitka jest pozahaczana,boczki itd.
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Tak właśnie oceniałem przebieg nieśmiało po fotach dlatego tak auta broniłem . Żeby nie offtopować to autko doprowadzone luks, choć trzeba też przyznać że tragedii przed korektą nie było
patol Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Pianka przekoks Ile czasu schodzi z auta bo strasznie gęsta?
Muti Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Pianka przekoks Ile czasu schodzi z auta bo strasznie gęsta? Ta piana i tak jest rzadka,bo rozrzedzona APC i szamponem Zrobię zdjęcie samego VP przy 50ml/litr i 100ml.litr to wtedy można nałożyć taką na 5cm grubą w jednym miejscu Generalnie piane trzymam tak długo jak się da i zaczyna sie robic sucho przy dachu wtedy spłukuje,tak ok 5-10min...
Lucas_UK Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Muti świetna robota, Audiczka jak nowa teraz wygląda, efekt przed i po jak dla mnie super! Z niecierpliwością czekam na następne projekty i oby się znalazły w "pokaż swój blask" A co do felg niech kuzyn skusi się na 18'stki będzie mega!
yukon Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 i mega jazda po polskich drogach 17cali jest optymalne do tego Audi.
majstersztikt Opublikowano 24 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2015 Witajcie, trochę się zmieniło https://plus.google.com/109650387657261 ... 8p75Xtte2f
Muti Opublikowano 24 Października 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Października 2015 Bardzo dobre zmiany!
zarzyk Opublikowano 25 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2015 Bardzo dobrze że trafiła w Dobre ręce oby tak dalej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się