Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam,

 

Chciałbym abyście Panowie ocenili efekty mojej pierwszej konkretnej pracy z moim autkiem ... :oops:

 

Pierwszy zabieg jaki wykonałem to "ogarnięcie" pod maską ( all wyczyszczona APC 1:10 , potem czyszczenie detali , następnie AUTOGLYM BUMPER CARE na elamenty plastykowe i gumowe )

 

p3270304.th.jpg

 

 

Drugi zabieg to ogarnięcie wnętrza ( all czyszczona APC 1:10 , detale czyszczone za pomocą pędzelków itp , następnie nałozyłem PB NATURAL LOOK na plastyki ( z efektów jestem średnio zadowolony bo moim zdaniem to tego środka przydał by sie jakiś aplikator a ja miałem tylko gąbke z jednnej strony bawełna a z drugiej fręzle :/ )

 

p3270299.th.jpg

 

 

p3270295.th.jpg

 

 

 

p3270297.th.jpg

 

 

Na skórę nic nie nakładałem bo nie było czasu a mam jakiś wynalazek K2-produkt roku 2007 ... :kox:

 

Panowie widać jakiś efekt ??? :cry:

 

Ogólnie 5 godzin mi na to zleciało( szkoda że nie mam zdjęc przed zabiegiem ale cóż uczę sie dopiero ... :oops: )

 

Będę wszystkie pracę publikował w tym topicu więc bez spamu proszę ... ;)

Posted

Używaj atomizera to aplikowania Natural look ;) Jaki APC używałeś? Jeśli zastosowałeś proporcje 1:10-co jest normalne-na silnik, to taka sama proporcja do wnętrza nie bedzie odrobinę za mocna? :o

Posted
atomizera
A co to jest ... :oops:
Jaki APC używałeś?
Uzywałem MEGUIARS ALL PURPOSE CLEANER
to taka sama proporcja do wnętrza nie bedzie odrobinę za mocna?
Szczerze mówiąc chyba masz rację następnym razem będę wiedział ( do wnętrza ile 1;15 ??? )
Posted
1:10 do wnętrza jest gitara

dokładnie, na silnik mocniejsze

 

[ Dodano: 29 Marzec 2011, 21:40 ]

lookasz napisał/a:

atomizera

 

A co to jest ...

takie psikadło jak masz np. płyn do szyb :)

Posted

Ładny abarth. Nie długo czeka mnie identyczny model tak samo srebrny do zrobienia tylko że ręczna korekta :good:

Posted
Maski wewnątrz już się nie chciało wyczyścić ;) po za tym :good:
O kurde ale przeoczenie ... :shock: na dniach sie tym zajmę ... :song:
takie psikadło jak masz np. płyn do szyb

Hmmm ale to i tak trzeba czymś rozprowadzić - aplikatory muszę dokupić ale to w PL bo w Nl żadnego nie umiem znaleść ... :zly:

Ładny abarth.

Hmmm to nie Abarth a Stilo 1.9JTD ok 145 kucyków po licznych modyfikacjach ( Zegary , kiera , skóra itp ) A mnie w ten weekend czeka korekta lakieru i też ręczna ... :mrgreen:

Posted

Beny.rac, Jeżeli nie masz żadnego aplikatora to psikaj sobie na jakąś mikrofibre.

Posted
Jeżeli nie masz żadnego aplikatora to psikaj sobie na jakąś mikrofibre.

 

Aplikatory mam dwa ale maja mieć inne zastosowanie :

Piankowy Temachem(żółty) do wosku

Bawełniany Temachem(biały) do SRP

 

Mikrofibr też mam pare ale myśle że najłatwiej to będzie nakładać jakimś aplikatorem bawełnianym - na razie sie uczę i zbieram info ... :mrgreen:

Posted

Ja będe nie długo właśnie z takim abartem miał do czynienia z 2003 roku nigdy nie woskowany. Nawet nie wiem od czego zacząć tyle pracy

Posted

Beny.rac napisał/a:

następnie nałozyłem PB NATURAL LOOK na plastyki

Plastiki to raz,a dwa że NL do Stilo się nie nadaje. Tu musi być użyty środek który normalnie zostawia efekt połysku ale na tworzywach w Stilo zostawi delikatną satynę i ładnie je odżywi. Było o tym na forum-

http://forum.kosmetykaaut...d6944471b7e48c.

Nadaje się myślę, pod warunkiem że sama deska nie jest zniszczona i wypłowiała. Moja była w złym stanie i tu pomógł PB TR ale jak jest w dobrej kondycji to czemu nie?? Na plastiki na bokach drzwi, progi czy tunel środkowy itp. już nie trzeba dawać błyszczącego środka, tu coś do efektu mat/satyna myślę da radę, ja na te pozostałe plastiki dawałem zwykłe, marketowe środki i efekt był dobry, tylko trwałość do kitu.

Posted

Co do stężenia APC to ja używam Cyclone i jego się daje inne proporcje niż Megsa (1:10 to mocny-np na silnik) ale chodziło mi bardziej o różnice stężenia do komory i do wnętrza.

Biały bawełniany pad temachem jest dobry do czegoś pokroju SPR, ale moim zdaniem troche sporo chłonie. No i średnio się pierze... ale za tą cenę nie można wiele wymagać.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.