Sucre Posted March 28, 2011 Report Posted March 28, 2011 Witam Przedstawiam relacje z korekty lakieru BMW 323ti. Lakier dosyć zapuszczony ( co widać na zdjęciach ). Korekta robiona megsem 105 i 205. Pierwszy raz pracowałem tymi pastami i jestem bardzo zadowolony. Wrzucam zdjęcia z samej polerki, jutro wrzucę fotki po srp i colli 476.
hart88 Posted March 28, 2011 Report Posted March 28, 2011 Efekt jak najbardziej na + Bardzo ładny kolor.Co tam tak wszystko zakurzone z pasty pył ?Chyba jeden z nielicznych testów megsa 105 i 205 bo wszyscy w 3m idą.Chętnie zobaczyłbym jeszcze całe auto przed i całe po.
miHoo79 Posted March 28, 2011 Report Posted March 28, 2011 Czekamy na fotki finishowe... widze ze megs mocno pyli
Sucre Posted March 28, 2011 Author Report Posted March 28, 2011 Nio troszkę pyli...ale da się pracować. Zdjęcia będą jutro. Niestety fotek wyglądu samochodu z przed korekty nie mam. Dostałem samochód wieczorem, zdążyłem go tylko umyć, wyglinkować, okleić i poszedł do garażu.
Marco Posted March 28, 2011 Report Posted March 28, 2011 Lakier oryginalny czy renowacyjny. Bo ładnie idzie jeśli na ori twardzielu. Okleiłeś wszystko prócz najważniejszego Ładnie ,ładnie działaj dalej
Sucre Posted March 28, 2011 Author Report Posted March 28, 2011 Marco pewnie chodzi Ci o klamkę po zrobieniu zdjęcia została od razu oklejona Od strony kierowcy lakier oryginalny, prawa strona malowana...Działam działam..niedługo na do garażu trafią dwa focusy
spons Posted March 28, 2011 Report Posted March 28, 2011 widze ze megs mocno pyli Nie ma zle a pasty sa b. przyjemne w pracy.
Mazder Posted March 28, 2011 Report Posted March 28, 2011 Bardzo wdzięczne autko i przyjemnie się musi nad nim pracować z racji niedużych gabarytów. Ogarnij jeszcze plastiki i wnętrze, to będzie tip top. Miałem kiedyś 323ti w kolorze Bostongrun Metallic. Szkoda, że nie wyrobiłem sobie za jego czasów kultury mycia i dbania o kosmetykę.
Marco Posted March 28, 2011 Report Posted March 28, 2011 Od strony kierowcy lakier oryginalny, prawa strona malowanaRóżnica zauważalna w obróbce od razu prawda?niedługo na do garażu trafią dwa focusyTo będzie buła z masłem
musi_no1 Posted March 28, 2011 Report Posted March 28, 2011 Efekt mi się podoba. sam w weekend zabieram się za korekte pastami 105 i 205 megsa. powiedz na jakich padach z nimi pracowałeś?
lakikwap Posted March 28, 2011 Report Posted March 28, 2011 Extra! Na ostatnim foto widać że troche roboty zostało, tą mocniejszą mógłbyś jeszcze pojechać.. choć trzeba sie przyjrzeć czy jest sens katować. Nooo i ciekawe jak było przed srp. Na malowanej części będziesz bardziej uważał???
damian Posted March 28, 2011 Report Posted March 28, 2011 Efekt bardzo fajny Miło będzie oglądać w przyszłości efekty pracy przy Foczkach
Sucre Posted March 28, 2011 Author Report Posted March 28, 2011 Wnętrza nie było w planach, plastiki na zewnątrz będą potraktowane AG Bump Care. Marco prawa strona szła bez najmniejszych problemów, praktycznie wszystko schodziło po jednym przejściu, oryginalny lakier wiadomo- strasznie twardy. Maski nie chciałem mocniej katować bo na rantach ma purchle już Nio foczki stoją i czekają w kolejce, dwie czarne i jedna srebrna.
Justyna Posted March 29, 2011 Report Posted March 29, 2011 bardzo piękny kolor auta a praca mi się podoba, fajnie wyszło czekam na kolejne fotki
Sucre Posted March 29, 2011 Author Report Posted March 29, 2011 Autko skończone, właściciel zadowolony Mam nadzieję że Wam też się podoba. Z7astanawiałem się co położyć na lakier: Carbona czy 476 ale z racji tego że właściciel myje na samoobsługowych to położyłem 476.
hart88 Posted March 29, 2011 Report Posted March 29, 2011 Naprawdę ładnie się prezentuje z tym zderzakiem przednim i czarnymi lampami ,ale chyba za to dowód zabierają ? A czemu alu na przodzie nie ma ?Bra na masce mi tylko nie leży.
kolargol Posted March 29, 2011 Report Posted March 29, 2011 lakier bardzo fajnie ale te felgi to lekka masakra
musi_no1 Posted March 29, 2011 Report Posted March 29, 2011 ladnie wyszlo wszystko. i ponawiam pytanie na jakich padach pracowałeś z megsem 105 i 205?
Sucre Posted March 29, 2011 Author Report Posted March 29, 2011 Z uwagi na to że kilka elementów nie było w ori lakierze poszedł polishing pad a później FP. Felgi takie a nie inne bo miały się wyróżniać w tłumie, lampy są oryginalnie przyciemnie nie żadne home made..
Masta Posted March 29, 2011 Report Posted March 29, 2011 Super Ci to wyszło Możesz coś więcej napisać o 105 i 205. Skąd wiedziałeś kiedy zacząć nakładać 205? Jakieś uwagi? Bo sam nie długo moje autko potraktuję 105 i 205. Będziesz coś jeszcze po tych Megasach kładł? Czy od razu wosk?
Mazder Posted March 29, 2011 Report Posted March 29, 2011 Uhm, uwierz mi - wyróżnia się. Nie na plus (IMHO), ale jest nietuzinkowe. Jeszcze okleić gdzieniegdzie carbonową folią (albo białą, o!) i będzie prawdziwy killer. Nie no, śmieję się, bo mnie czasem uprzedzeni ludzie mają za sportowca i wyznawcę boga Ortaliona Natomiast lakier błyszczy się pierwszorzędnie
Sucre Posted March 30, 2011 Author Report Posted March 30, 2011 205 nakładałem po 105, gdzie nie gdzie musiałem poprawić bo były delikatne hologramy. Po 205 położyłem SRP i po 12 godzinach 476. Mazder wiesz jak jest: nie ważne co mówią ale ważne żeby mówili
spooch Posted March 30, 2011 Report Posted March 30, 2011 Efekt świetny pomimo zdjęć , które nie potrafią oddać efektu prac Gdybym odkrył to forum 2 miesiące wcześniej to mógłbym popracować na takiej samej bawarce mojej narzeczonej. Takie pytanko. Jak się poddaje lakier na megsie ? Pytam bo czeka mnie e34 a na tą chwilę dysponuje tylko megsem plus kilkoma dodatkami
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now