bbarti Opublikowano 28 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2011 Witam Wszystkich Od niedawna jestem posiadaczem Volvo 850 T5 211KM z 1995r. Autko jak na smój wiek nie jest mocno wyeksplatowane mechanicznie, jednak lakier pozostawia wiele do życzenia. stąd kilka pytań co do jego reanimacji Od niedawna zacząłem wnikliwie czytać forum KA - i w tak krótkim czasie stałem się posiadaczem myjki (Nilfisk), wiadra, glinka, szampon, mikrofibry, rekawica do mycia, polerka, i lista nadal się powiększa - ale hobby trzeba mieć Wobec powyższego nasunęło mi się kilka pytań. W niedalekiej przyszłości chciałbym poddac Volviaka korekcie i nadać mu drugi "żywot" Korektę planuje przeprowadzić systemem 3M - ale z przyczyn finansowych wersja - próbki 3M Pytanie 1 brzmi: Czy zawartość tych próbek starczy mi na wyprowadzenie lakieru na tip-top (3x100ml) - z tego co czytałem to ponoć można zrobić tym 2-3 aut - ale "850" to naprawdę duży karawan Pytanie 2 brzmi: Czy miał ktoś do czynienia z tak starym lakierem Volvo Chodzi mi o to, czy jest twardy?, bardzo twardy?, a może miekki? Autko posiada głęboką rysę na tylnym prawym błotniku - niestety będzie potrzeba szpachlowania - takie autko juz nabyłem - poprzednik musiał gdzieś źle zaparkować -taka to Nasza Polska gościnność Pytanie 3 brzmi: Kiedy dobrać lakier do malowania tylnego błotnika Czy zrobić to teraz? a może spolerować jeden element i wtedy dobrać lakier? Poniżej przedstawiam autko Proszę o opinię, krytykę i sugestie
bbarti Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2011 Justyna, popraw fotki bo ich nie widać Własnie się z tym męcze i nie wiem gdzie jest pies pogrzebany
MyszaKr Opublikowano 28 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2011 Justyna, popraw fotki bo ich nie widać Własnie się z tym męcze i nie wiem gdzie jest pies pogrzebany Dajesz link do strony, musisz dać link do pliku jpg
bbarti Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 bbarti napisał/a:Justyna, Justyna napisał/a: popraw fotki bo ich nie widać Własnie się z tym męcze i nie wiem gdzie jest pies pogrzebany nie ma fotek Przepraszam, że tak długo to trwało - fotki już działają
Justyna Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Pytanie 1 brzmi: Czy zawartość tych próbek starczy mi na wyprowadzenie lakieru na tip-top (3x100ml) - z tego co czytałem to ponoć można zrobić tym 2-3 aut - ale "850" to naprawdę duży karawan powinny starczyć Pytanie 3 brzmi: Kiedy dobrać lakier do malowania tylnego zderzaka Czy zrobić to teraz? a może spolerować jeden element i wtedy dobrać lakier? ja bym dobrała po polerce
bbarti Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2011 ja bym dobrała po polerce Też tak myślałem, Dziękuję za odpowiedź Mam nadzieję, że jeszcze potwierdzą to jeszcze inni forumowicze i odpowiedzą na pytanie nr2
maestro00 Opublikowano 31 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2011 Autko - moje marzenie z młodych lat pyt.1 - starczy ale to rzeczywiście spore auto a Ty jestem początkującym więc ciężko powiedzieć pyt.2 - wg. mnie będzie to twardy lakier pyt.3 - po polerce jak najbardziej Przypominam o przepolerowaniu przy okazji tylnych lamp.
bbarti Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2011 maestro00, moje marzenie z młodych lat Moje też Nabyłem niedawno - pełna frajda choć trudno znaleźć dobry egzemplarz , ale jakoś sie udało Przypominam o przepolerowaniu przy okazji tylnych lamp Lampki będą nowe - tych niestety juz sie nie da polerować [ Dodano: 1 Kwiecień 2011, 13:54 ] maestro00, pyt.2 - wg. mnie będzie to twardy lakier Czyli idąć dalej tym tropem i zakładając, że lakier jest twardy lepiej będzie jak kupię testery 3M zamiast PB SSR (1,2,3), czy się mylę
maestro00 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2011 3M moim zdaniem w ogóle są przyjaźniejsze w pracy niż SSR.
Gość Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Witam, podlacze sie do tematu, a z racji iz jestem nowy na forum i chce u siebie na samochodzie poprawic lakier, ale nie chce oddawac auta do zadnego warsztatu bo chce zrobic to sam, to mam pytania: 1. Jakie musze kupic kosmetyki do auta? Dodam, ze chce zrobic to recznie 2. Jakie musze kupic gabki/sciereczki zeby w ogole sie do tego zabrac? Mozecie mi napisac po kolei co i czym mam robic? Przepraszam z gory za takie banalne pytania Ale na forum ciezko znalezc odpowiedzi na takie pytania.. Prosilbym o wyrozumialosc, w miare wyczerpujace i proste odpowiedzi i szybka odpowiedz Pozdrawiam, Sebastian
yukon Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2011 tu masz gotowe zestawy wybierz coś i ewentualnie potem ktoś pomoże Ci to skonfigurować pod Twoje potrzeby.
Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2011 A ktory polecasz? Chce zrobic tylko lakier, bez felg, pon itp. I ma wygladac to ladnie.. [ Dodano: 9 Kwiecień 2011, 20:28 ] Mysle na zestawem od Meguiars.. Co mozesz mi jeszcze polecic? Co bede jeszcze potrzebowal?
yukon Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2011 załóż w odpowiednim dziale temat z dobranym przez siebie zestawem, forumowicze pomogą Ci skonfigurować. czytaj
bbarti Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2011 UP bo tu jakiś OT się zrobił ... Czekam na Wasze opinie i propozycje
Checio Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2011 Próbki spokojnie wystarczą, samochód jest duży ale też ma duże szyby więc się nie przejmuj. Lakier będzie raczej twardy ale nie tak bardzo jak na nowych samochodach. A do do dobierania to jak najbardziej po korekcie, zrobisz korektę, usuniesz utlenioną warstwę to lakier nabierze głębi i do tego trzeba dobrać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się