Skocz do zawartości

Czym potraktować tak zniszczoną tapicerkę skórzaną?


yachtclub

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie zaznaczam, że jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o profesjonalne zestawy do czyszczenia i konserwacji. Dlatego proszę o jasne porady i nie stosowanie skrótów lecz pełne nazwy środków. Ale do rzeczy. Pacjent to tapicerka skórzana w Audi A4 B5. Stan: zniszczona, chyba od nowości nie pielęgnowana żadnymi środkami. Na zdjęciach przedstawię newralgiczne punkty, stan tapicerki, uszkodzenia itp. Chciałbym uzyskać poradę w zakresie:

- od czego zacząć pracę i przy pomocy jakich środków?

- jak usunąć uszkodzenia i jakimi środkami?

- jak zakonserwować tapicerkę i jakimi środkami?

W tej chwili nie mam żadnych środków więc jestem całkowicie otwarty na Wasze propozycje.

Jeśli chodzi o cenę środków i potrzebnych materiałow to chciałbym sie zamknąc w kwocie ok. 600zł.

Postaram się zdać fotorelację z wykonanych prac i przedstawić skuteczność działania polecanych preparatów.

 

sk1.jpg

 

sk2.jpg

 

sk3.jpg

 

sk4.jpg

 

sk5.jpg

 

sk6.jpg

 

sk7.jpg

 

sk8.jpg

 

sk9.jpg

 

sk10.jpg

 

sk11.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Tapicerka nosi ślady standardowego zużycia, jednak ogólnie jest w dość dobrym stanie.

Oczywiście zmarszczki, fałdki, które są naturalnym procesem towarzyszącym starzeniu się skóry-pozostaną.Trzeba się z nimi "pogodzić ".

Na jednym ze zdjęć widoczne jest zagięcie na skórze. Można spróbować z nim powalczyć, jednak efekty mogą nie być zadowalające. Powodzenie w usuwaniu tego typu uszkodzeń, zależy między innymi od jak dawna jest ono na skórze i od elastyczności powierzchni na której powstało.

Zalecam zapoznanie się z artykułem i filmem na powyższy wątek

 

http://lederzentrum.pl/czeste-pytania/t ... korze.html

 

 

 

Prace renowacyjne, powinny przebiegać, w następującej kolejności:

 

1.Czyszczenie-Soft Clean

2.przecieranie uszkodzonych miejsc gld;

3.szlifowanie-pad szlifujący;