Masta Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 Witam Mam autko co potrzebuje reanimacji Jest to Audi A6 C6 2005 rok Wszystkie te rysy i odpryski były już zanim auto zostało kupione. Tylko że przy zakupie rys nie było widać i odprysków na masce Po przejechaniu auta clenerem wszystko powychodziło I tak już się śmiga 2gi rok. Zacznę od zewnątrz, czyli lakier Przedni zderzak. Krótko mówiąc, sito odzumowanie Klamka, też nie za ładnie to wygląda Lewe nadkole Lusterko Nieszczęsna maska. I tutaj widać zamalowane odpryski. Lipnie jest to zrobione, ale w tym to już ojciec palce maczał i to schrzanił Środek.. Fotel kierowcy No i co mnie najbardziej wkurza w środku auta, to te ryski Już ja widzę wasze miny... Z góry piszę że wszystko to będzie ręczna robótka. A co do tych fotek to tak. Tych zamalowanych odprysków to raczej nie będę się czepiał, bo to już bardziej zaawansowana robota, jak myślicie? Nadkole też trzeba by było czymś mocniejszym potraktować bo te ryski nie są już takie małe. Bardzo zależy mi na pozbyciu się rysek z tego drewnopodobnego plastiku. On jest chyba też pokryty jakimś lakierem. Czym to ruszyć? Do skóry używam Megasa gold class cleaner/conditioner, i jak dla mnie jest on bardzo fajny. Te przetarcie na skórze było już zanim auto kupiłem. Da sie je czymś zamaskować? Czytałem trochę na forum i najwięcej piszecie tutaj o Megasie UC. Chcę zaznaczyć że nie chcę robić jakichś zamówień przez neta itp. a żeby kupić dany produkt. Najlepiej a żeby było to coś z Megasa, ale nie zaszkodzi jak też napiszecie produkty z innej marki, może akurat znajdę je w sklepie. Moje graty do pielęgnacji auta to Turtle Wax ZIP Bilshampo Turtle Wax Extreme nano tech Wheel cleaner Turtle Wax Extreme nano tech Cleaner Turtle Wax Extreme nano tech Car Wax Meguiars Gold Class Rich Leather Pozdrawiam
Jan Wronowski Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 Nie ma szans na ręczną korekte tego lakieru... Jeśli masz łapy jak Pudzian to polecam standard -> UC + aplikator tri-kolor a pożniej SwirlX.
yukon Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 skórę umyj szarym mydłem z wodą, szczotka i jazda....widać, że tłusta i raczej dawno nie myta. a tak ogólnie co do lakieru to życzę powodzenia bo jak dla mnie nie ma szans ruszyć tego klaru ręcznie...możesz go tak jakby pogłaskać
maestro00 Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 Jak wspomnieli Koledzy wyżej - ręcznie się za to nawet nie bierz, za twardy lakier. Dołączam się do pytania o swirle na wewnętrznych błyszczących plastikach. Mianowicie czy jest jakiś sposób na ich usunięcie i ew. zabezpieczenie aby takie cuda już się nie robiły ?
Masta Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 bo jak dla mnie nie ma szans ruszyć tego klaru ręcznie. No to ładnie To jaką maszynę kupić? Obrotowa czy orbitalna? Jestem początkującym A te ryski w środku da się czym ruszyć ?
SzaKal Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 Mi się wydaje że te ryski można normalnie spolerować tak jak np. tylne lampy, bo przecież te drewno to plastik ... może się mylę ...
yukon Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 drewno normalnie polerujesz i na to wosk co do maszyny masz od tego odpowiednie działy tyle, że jak kupisz orbitalną to sobie przyszykuj dwie doby na samą korektę. to jest LZ9Y? czy to plastik to zapytam się chłopaków na forum A6 wiem, że w mercu na pewno miałem coś drewno podobnego. u mnie jest matowe i się tak nie rysuje
Masta Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 że jak kupisz orbitalną to sobie przyszykuj dwie doby na samą korektę. Pewnie będzie orbitalna, bo taką zwykła szybciej można biedy narobić Zagadam z ojcem to może na firmę taką weźmie to jest LZ9Y Podejrzewam że tak, ale jutro jeszcze sprawdzę. u mnie jest matowe i się tak nie rysuje Pierwszy raz takie coś widzę w audi, zazwyczaj każdy ma połysk
Rubio Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 Ja mam C5 więc nie wiem jak w C6 ale u mnie to jest drewno pokryte bezbarwnym. Ja robiłem więc to tą samą pastą co lakier.
Masta Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 Znalazłem to na necie Niestety to problem budy c6 ,kiepskie materiały i dużo rysek ,ja wypolerowałem to mleczkiem polerskim, pod tym lakierem bezbarwnym jest okleina drewnopodobna a wszystko to plastik Więc jak kupię coś na mój lakier to i załatwię sprawę z ryskami w środku.
Adiq Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 Pewnie będzie orbitalna, bo taką zwykła szybciej można biedy narobić ostatnio miałem w rękach maszynę rotacyjną i orbitalną, obie pierwszy raz, do korekty lakieru wybieram rotacje i trzymam się wskazówek Juliana. Poszukaj filmików ze spotkania w CarSPA
Masta Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 Decyzja zapadła, trzeba kupić maszynę Polukałem na necie i znalazłem obrotową. Może ją kupię, jeszcze poczekam może coś ojciec wymyśli. Jak już będę miał sprzęt, co będzie mi jeszcze potrzebne do pozbycia się tych rys? Rozmyślam nad UC plus ten pakiet polerski
Adiq Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 zacny zestaw palcowa, szczelinowa i czołowa
Masta Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2011 Więc tak. Maszyną do polerki będzie prawdopodobnie Festool ROTEX RO 125 FEQ-Plus Po tym jak widzieliście stan lakieru, mam pytania. Jakie pady kupić i jakie do tego produkty? UC pewnie będzie za słaby?
yukon Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2011 Pady ABW lub 3M, pasty 3M albo menzerna. Jak chcesz wiedzieć dokładnie czym robiłem Audi, pisz na pw.
Masta Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2011 Najlepiej to przydała by się taka mała lista zakupów Będzie to moja pierwsza polerka, i jak na razie nie chcę pakować się w duże koszty. Co do padów i produktów to nie wiem czy akurat te znajdę co yukon, podałeś. Prosił bym o podawanie podobnych, ale i innych marek. Jak zajdę do sklepu to jak tego nie będzie to może drugie będzie
yukon Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2011 a nie możesz zrobić jednego większego zamówienia w pl? myślę, że dogadasz się odnośnie wysyłki do Szwecji. nie widzę sensu jeżdżenia i szukania padów innych firm, których nie znamy, nie są sprawdzone.
Masta Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2011 a nie możesz zrobić jednego większego zamówienia w pl? myślę, że dogadasz się odnośnie wysyłki do Szwecji. Nie bardzo mi się to widzi
yukon Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2011 no ja za bardzo nie widzę sensu szukania padów na własną rękę. tym bardziej, że nie wiesz na co trafisz. nie mam pojęcia jakie marki są dostępne w Szwecji.
Masta Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2011 Car|Pads http://www.waxdog.se/manufacturer.php?id_manufacturer=6 Nordic Pad http://www.waxdog.se/manufacturer.php?i ... acturer=11 może dały by rady ?
aro_77 Opublikowano 24 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2011 Pasty i gabki (welniaki tez) Scholla powinienes kupic na miejscu.
Masta Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2011 Pasty i gabki (welniaki tez) Scholla powinienes kupic na miejscu. Szukałem i tylko jakiś płyn do mycia auta znalazłem Znalazłem lepszą stronę. Gąbki http://shop.bollnasbilvard.se/polerrond ... 488-1.aspx Mają tam gąbki Menzerna, 3 różne twardości tych gąbek, tyko że 135mm a moja maszyna ma mieć 125mm, nie będą za duże ? Myślałem nad gąbkami z Car|Pads bo ludzie je kupują i piszą że są dobrej jakości. Tylko że z tej firmy są 100 i 150mm. Znalazłem tam też megasa 105 i 205 w butelkach o poj. 250ml powinno starczyć,nie? I chyba je kupię. Trzeba coś jeszcze poza waxem, kłaść po 205'tce ?
Tygrysek3005 Opublikowano 24 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2011 Tylko że z tej firmy są 100 i 150mm. Do BP 125mm weź gąbki 150. Znalazłem tam też megasa 105 i 205 w butelkach o poj. 250ml powinno starczyć,nie? Powinno starczyć na 2 auta
aro_77 Opublikowano 24 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2011 Sklep ok. Jesli masz uchwyt BP 125 to gabka jak najbardziej wieksza 135 czy 150 jest ok - zyskujesz rant ochronny. Megs 105 i 205 po 250 ml wystarczy, po 205 jesli maja final inspection od meg'sa to mozesz wziac sobie, a jesli chcesz zaoszczedzic to kup alkohol izopropylowy i oczyscic panele przed polozeniem sealanta lub wosku.
Masta Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2011 Jesli masz uchwyt BP 125 to gabka jak najbardziej wieksza 135 czy 150 jest ok - zyskujesz rant ochronny Tego nie wiedziałem Dobrze wiedzieć, będzie łatwiej coś kupić. Czytałem też że po 205 dobrze jest przejechać Meg Show Car Glaze a jak z tymi gąbkami? Potrzebuję każdej twardości? Czy jak na razie starczy mi średnia i miękka?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się