krzychoo Opublikowano 16 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2011 Witam wszystkich! Ponieważ idzie do mnie właśnie kurierem polerka Silverline z Amazona, przyszedł czas, abu dokonać wyboru BP, padów i wszystkich innych "okoliczności towarzyszących". Wymyśliłem sobie taki zestaw - wybór produktów raczej budżetowy, ale z głową (mam nadzieję ) - Zestaw Backing Plate Flexipads (125 mm + 75 mm) - Pady ABW 150 mm - niebieski (profilowany) czy biały? tu mam zagwozdkę - pomarańczowy (profilowany) - czarny (płaski) - Pady ABW 80 mm - niebieski lub biały - znowu nie wiem - pomarańczowy - czarny Pady 80 mm wszystkie płaskie. Ponieważ tak naprawdę nie wiem czym się kierować w wyborze pad płaski vs. profilowany, kierowałem się zgadywaniem. Tyle z hardware'u. Jeśli chodzi o pasty, to chciałbym kupić Megsa UC jako cutting (może być potrzebny) i ScratchX jako finisz. Chyba, że polecacie SwirlX zamiast Scratcha. Mam już Autoglym SRP, ale chłopaki z CarSPA przekonali mnie, że jeżeli chcę się nauczyć korekty lakieru, a nie tylko uzyskać chwilowy efekt, nie powinienem go stosować. Do tego oczywiście IPA i wosk - chyba kupię jakiś tester w CarSPA (Raceglaze?). Glinkę oczywiście już mam, żeby ktoś nie pomyślał, że chcę jechać polerką po nieprzygotowanym lakierze. Poligonem testowym będzie 23 letni lakier Renault w kolorze srebrnym, a kolejna korekta będzie przeprowadzana na Alfie 156 w kolorze granatowy metalic (wiek lakieru waha się w zależności od elementu od 13 lat do 6 miesięcy ). Co o tym myślicie? Z góry dzięki za wszystkie opinie. Pozdrawiam, krzychoo
yesfan Opublikowano 16 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2011 Do rotacji lepiej kupić pasty typowo profesjonalne. ScratchX i SwrilX to nie najlepszy pomysł, średnio się tym pracuje zwłaszcza na rotacji. Kup Megsa 105 i 205, albo 3M, Menzernę, SSRy Poorboysa. Można znaleźć sklepy, które oferują niewielkie ilości.
krzychoo Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2011 3M to raczej nie, bo czytałem, że nie są to najłatwiejsze w pracy pasty dla laika. Megs #105 nie będzie za bardzo ścierny? Może kombinacja UC i #205 będzie bezpieczniejsza?
spons Opublikowano 16 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2011 205 to finish, 105 to cut, bardzo przyjemne pasty.
krzychoo Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2011 tak, tak spons - już poprawiłem. w scs mają odwrotnie opisane, więc się pomyliłem.
Creasy Opublikowano 16 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2011 A co myślicie o paście Gtechniq p1?
spons Opublikowano 16 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2011 Do pracy recznej rewelacja, maszynowo pracowalem z nia na felernym lakierze wiec sie nie wypowiem bo nie udalo mi sie go wyprowadzic zadna pasta.
krzychoo Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 To jeszcze mam pytanie o BP. W zbliżonej cenie do Flexipads (99,99 zł za 125mm + 75mm w SCS) można kupić BP Monster Shine Ultra Flexi (65 zł za 125 mm i 44,90 za 75 mm w all4auto). Czy ktoś miał okazję używać jednych bądź drugich i mógłby podzielić się wrażeniami?
krzychoo Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2012 A, to odświeżę stary temat, żeby nie było, że wpadł, zapytał i uciekł. Kupiłem co następuje: Pady Flexipads 135 i 80 mm (biały/pomarańczowy/żółty) BP Flexipads 120 i 75 mm (biała gąbka) System Menzerna FG500/PF2500/FF3000 Do tego IPA, papiery 1500/2000/2500 3M, taśma 3M itd. Silverline w łapę i zaatakowałem swoją Alfę. Pierwsze efekty (klapa bagażnika) są takie: Przed: (te okrągłe plamy to wżery po płynie do spryskiwaczy - nie wiem co kto tam kiedyś ktoś zalał, ale cały dach i tylna klapa ma takie kwiatki) Po (oczywiście po przetarciu IPA): Do ideału oczywiście daleko, ale nie taki jest mój cel. Ważne, że coś się dzieje, a czego Menzerną nie usunę, to SRP przykryje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się