Piciosz Posted March 6, 2011 Report Posted March 6, 2011 Hej ! Otrzymałem do zrobienia Fiata Punto z 95 roku, samochód wykorzystywany na codzień, nigdy nie woskowany, myty raz na ruski rok. Poobijany, z odpryskami, w środku walające się papierki, woreczki i warstwa piachu na 2 palce. Lakier bez klaru więc całkowicie matowy. Zadaniem było jedynie odzyskanie połysku, bez usuwania rys i pozostałych zadań z zakresu detailingu. Głównie z uwagi na brak budżetu oraz ograniczony czas. Użyte środki: Szampon Castrol Pad czarny i pomarańczowy ABW Pasty UC i SSR 1 Wosk koloryzujący Sonax Nano Pro TurleWax Ice Czas: 5 h, 3 osoby Po przyjeździe prezentował się tak: Samochód najpierw opłukany na bezdotyku, następnie umyty na 2 wiadra szamponem Castrol. Osuszanie W trakcie Turtle Wax Ice na zderzaku, różnica kolosalna, ale wytrzymuje 1 - 2 mycia. Gotowe auto, 2 dni po, z powodu tego że skończylismy w nocy a na nstępny dzien nie było warunków. Odrazu zaznaczę, że nie było różnicy w zmianie odcienia po nałożeniu wosku koloryzującego już na spolerowany lakier. Widac już brak Ice'a na zderzakach. Przed i po I coś na deser Wiem, że nie mozna tego nazwać detailingiem, ale cel został osiągnięty a właścicielka jest zachwycona.
kempus Posted March 6, 2011 Report Posted March 6, 2011 Jak na projekt typu very-low budget wyszło super Sam zaczynałem od Turtle Wax Ice niezły wet look, ale 2 mycia i już go nie było. Jak się Wam pracowało padami ABW?
cash Posted March 6, 2011 Report Posted March 6, 2011 Wyszło troche blasku z tego matu zderzaki pod opalarkę i byłby git
APC Posted March 6, 2011 Report Posted March 6, 2011 Oooo widze ktoś z Gorzowa się pojawił. Myjnia wiem gdzie a garaże to też te na manhattanie? Można by jakiś maly spot lokalny zrobić
DAMIAN1991 Posted March 6, 2011 Report Posted March 6, 2011 najlepszy Efekt jest na takich Brutalnie zmatowiałych samochodach Ładnie Wyszło
Piciosz Posted March 6, 2011 Author Report Posted March 6, 2011 Jak się Wam pracowało padami ABW? Ogólnie dobrze, pomarańczowy dość twardy, wytrzymał i trzyma się dalej. Natomiast czarny, b.fajny, mięciutki ale poległ, zdjęcia tylko po Tym aucie: Oooo widze ktoś z Gorzowa się pojawił. Myjnia wiem gdzie a garaże to też te na manhattanie? Można by jakiś maly spot lokalny zrobić Myjnia i garaże na Manhattanie, a na spoty zawsze chętny
emes Posted March 6, 2011 Report Posted March 6, 2011 Np. AG Bumper Care dałby lepsze efekty niż Turtle Wax Ice...
Piciosz Posted March 6, 2011 Author Report Posted March 6, 2011 Np. AG Bumper Care dałby lepsze efekty niż Turtle Wax Ice... Oczywiście, że tak ale Bumper Care nie jest zbyt oszczędny, a robiliśmy to za darmo więc szkoda było zużywać 'dobrych' środków. A Turtle Wax jest wybitnie oszczędny, nasączoną gąbeczką można mazać i mazać.
uri90 Posted March 6, 2011 Report Posted March 6, 2011 wyszło fajnie, szkoda, że taki bardzo oszczędny projekt bo dałoby się wykrzesać coś z tego autka
Guest Posted March 6, 2011 Report Posted March 6, 2011 Tanio i oszczędnie mielibyście biorąc emulsje do plastików zewnętrznych. 3/4 litra sprzedalibyście znajomym. Nałożylibyście 2 warstwy to trzymałoby i trzymało.
Marco Posted March 6, 2011 Report Posted March 6, 2011 nasączoną gąbeczką można mazać i mazać.No,to widać Kurde jak ja marzę o tym żeby dostać w ręce takiego frędzla
bucki Posted March 6, 2011 Report Posted March 6, 2011 Lakierek odżył bardzo,tylko te zderzaki troszkę szpecą,ale ważne ze klijentka zadowolona
Caddy Posted March 6, 2011 Report Posted March 6, 2011 Niedługo mnie czeka Seicento Van, który też będzie miał taką czerwień ale w gorszym stanie. Projekt bardziej do nauki ale dobrze się nauczyć na takim truchle. I efekty bardziej spektakularne. Ktoś chętny do współzabawy?
Golono Posted March 7, 2011 Report Posted March 7, 2011 Jak na 5h i tanie kosmetyki naprawdę fajna przemiana Od razu zyskał na wartości Mogłeś plastiki chociaż czernidłem albo czymś do deski rozdzielczej przelecieć(długo się trzyma z Sunnycar-a (nawet na oponach jak nie pada) Jak ci się pracowało tymi pastami? szukam czegoś prostego i w miarę taniego, dużo hologramów, rys zostało? Przy okazji Caddy dobrze widzieć kogoś z Gliwic Pozdrawiam
Piciosz Posted March 7, 2011 Author Report Posted March 7, 2011 Co do zderzaków to na dniach postaram się zrobić je opalarką. Co do past, pozytywnie je odebrałem, dobrze się pracowało, jedynie SSR1 jak na mój gust zbyt gęsta i na 1500 obrotów potrafiła się robić skorupa, ale myślę że po prostu za dużo pasty było. UC delikatnie pryska ale praca przyjemna. Rys zostało dużo, ale nie skupialiśmy się na nich. Hologramów też niewiele, z uwagi, że to lakier 2 warstwowy, ale fakt faktem dojrzałem coś ala hologramowego na przednim zderzaku.
uri90 Posted March 7, 2011 Report Posted March 7, 2011 SSR1 jak na mój gust zbyt gęsta i na 1500 obrotów potrafiła się robić skorupa niebardzo wiem co masz na myśli pisząc skorupa, ale ja odebrałem ssr 1 bardzo pozytywnie! super się nią wykańcza, na czarnym padzie abw ładnie wykańcza hologramy po srr3, i dodatkowo ładnie pachnie przy pracy może za dużo nałożyłes, albo spróbuj delikatnie zrosić pad wodą. wg mnie ssr 1 jest wporządku ale fakt faktem dojrzałem coś ala hologramowego na przednim zderzaku. jak mogłeś zobaczyć chologram na plastikowym zderzaku??
Piciosz Posted March 8, 2011 Author Report Posted March 8, 2011 Tez myśle, że nanosiłem za dużo pasty, ale w przypadku UC coś takiego nie wsytępowało, natomiast po zroszeniu wodą było w porządku. Poprawiam się na nadkolu oczywiście
Dystrybutor Michas Posted March 8, 2011 Dystrybutor Report Posted March 8, 2011 Fiacik zrobił się soczysty Napisałeś że czarny pad waflowy poległ a mi to wygląda jakby podczas pracy trafił na spryskiwacz na masce albo jakąś ostrą krawędź i się kawałek urwał. Czy to tak samo z siebie podczas pracy?
Camel- Posted March 8, 2011 Report Posted March 8, 2011 A tam na tylnym lewym błotniku nie ma jakiegoś hologramu? :> Ogólnie super
Piciosz Posted March 8, 2011 Author Report Posted March 8, 2011 Fiacik zrobił się soczysty Napisałeś że czarny pad waflowy poległ a mi to wygląda jakby podczas pracy trafił na spryskiwacz na masce albo jakąś ostrą krawędź i się kawałek urwał. Czy to tak samo z siebie podczas pracy? Samo z siebie, ale podczas pracy na innym lakierze przy podobnym 'przebiegu' trzyma się w miarę dobrze. A tam na tylnym lewym błotniku nie ma jakiegoś hologramu? :> Sprawdzałem i nie było, ale na tym zdjęciu faktycznie wygląda jakby coś było, jak spotkam auto to ocenię i najwyżej poprawię jak będzie trzeba.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now