Borek Opublikowano 5 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2013 Lakier na Golfie 4 2001 rok granatowy akryl. powodzenia na tak twardym lakierze ręcznie usuniesz może 5% rys, resztę tylko wypełnisz. Chyba już lepiej po prostu przesmarować jakimś tłustym AIO np. cherry glaze bo efekt samego zamaskowania będzie podobny, a nie namachasz się tak. Myśl o maszynie
poncho Opublikowano 21 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2013 Witam, niebawem zamierzam zrobić pierwsza korektę na moim aucie... Pacjent leona 2003 kolor czarny (lakier-bez tragedii ale sporo swirlów i kilka rys) Po glinkowaniu przelecę UC średnim padem flexi a jako finish użyję Swirlix na czarnym urbanie. Nie spodziewam się rewelacji bo to moja pierwsza korekta ale wolę się upewnić czy to dobre połączenie?
kubik Opublikowano 22 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2013 Witam, niebawem zamierzam zrobić pierwsza korektę na moim aucie... Pacjent leona 2003 kolor czarny (lakier-bez tragedii ale sporo swirlów i kilka rys) Po glinkowaniu przelecę UC średnim padem flexi a jako finish użyję Swirlix na czarnym urbanie. Nie spodziewam się rewelacji bo to moja pierwsza korekta ale wolę się upewnić czy to dobre połączenie? Połączenie jest dobre,z pewnością odświeżysz lakier,ale do ideału będzie brakować. Rotacja czy D.A?
poncho Opublikowano 22 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2013 Połączenie jest dobre,z pewnością odświeżysz lakier,ale do ideału będzie brakować. Rotacja czy D.A? Rotacja.
LoozaQ Opublikowano 22 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2013 UC na średnim padzie to jedynie połachoczesz ten lakier niestety. Coś tam usunie, ale jakiegoś WOW to bym się nie spodziewał...
poncho Opublikowano 22 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2013 W takim razie przelcieć UC białym padem flexi a potem finish Swirlxem na żółtym też od flexi?
szalik Opublikowano 22 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2013 tez recznie kladlem UC i za przeproszeniem gówno dalo :] szkoda marnowac UC....
grzes12 Opublikowano 22 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2013 mam nadzieję, że ręcznie zastosowany uc na tricolorze usunie uciążliwe i nie dające za wygraną water spoty
LoozaQ Opublikowano 22 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2013 poncho, przechodziłem na swoim Leonie wszystkie etapy, począwszy od UC na gąbce VP Ergo skończywszy na futrze i FG 400. Teraz mam zamiar zaopatrzyć się jeszcze w Kocha Power Cut i jakąś super twardą gąbkę do tego, bo wszystko przed futrem (na gąbkach FG400/UC/SF4000) to było tylko smyranie lakieru, albo, jak to Evo kiedyś napisał, "lekkie odświeżenie"...
szalik Opublikowano 22 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2013 mam nadzieję, że ręcznie zastosowany uc na tricolorze usunie uciążliwe i nie dające za wygraną water spoty a takie pytanie : po myciu wycierasz czyms auto czy poprostu zostawiasz do wyschniecia ? polecam Ci taka syntetyczna irche: http://www.cleantools.net/products/absorber/ uzywam jej 3rok i jest poprostu genialna, siąknie niesamowicie i nie ma zadnych plamek zaciekow itd, mam u Siebie caaly dach szklany wiec przetestowane i na szybach i na calym aucie pilnowac tylko zeby czysta byla .
michałoś Opublikowano 22 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2013 Do szyb ok, ale koledze chodziło chyba raczej o waterspoty na lakierze, a tego wycierania irchą bym nie polecał.
grzes12 Opublikowano 22 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2013 mam ręcznik megsa drying towel wm , jest super i oczywiste jest ze zawsze wycieram:) ale auto było na taką niewielką naprawę u lakiernika i opłukał auto twardą wodą i oczywiście nie wytarł mam już uc i tricolor i za tydzień będę działał
szalik Opublikowano 22 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2013 no tak tak , tylko pytanie skad sie spoty u niego biora ? moze wyrazilem sie nie precyzyjnie z nazwaniem tej scierki ircha syntetyczna... na moje oko zostawia auto do samoczynnego wyschniecia, niech kupi sobie jakas sciagaczke czy wlasnie taka szmate edit. ok Grzes to zwracam honor
spons Opublikowano 23 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2013 i jakąś super twardą gąbkę do tego Poszukaj mocno tnacej gabki, a nie twardej, bo taka sie zle pracuje Sam material uzyty do wyrobu pada ma ogromne znaczenie, nie jego twardosc.
LoozaQ Opublikowano 23 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2013 spons, może źle się wyraziłem... miałem na myśli dokładnie to co Ty napisałeś
zw1erz Opublikowano 23 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2013 A co byście polecili jeżeli chodzi właśnie o takie gąbki mocno tnące ale nie bardzo twarde? Bo białą flexi trochę ciężko idzie na elementach gdzie jest dużo załamań.
Taisho Opublikowano 24 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2013 a jak się ma lakier na Fiatach ? konkretnie Grande Punto lakier z 2009 r , UC coś pomoże ręcznie ?
Taisho Opublikowano 24 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2013 wiem, ale czy będzie widać jakieś efekty, chodzi mi o zakola....na lakierze.
michałoś Opublikowano 24 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2013 Oksydację (utlenioną warstwę lakieru) na pewno uda Ci się usunąć. 50/50 uzyskane przez Playmana: I moje 50/50 na oplowskim lakierze:
Popo Opublikowano 26 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2013 A czy UC da radę usunąć ryski pod klamkami? Jeżeli tak to na czym, bo tricolor jest trochę za gruby żeby tam wejść.
Tomek WRO Opublikowano 27 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2013 Popo, możesz też użyć do tego mikrofibry jak i FG500
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się