Czarek326 Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 A czy lepiej zastosować UC + menzerna SF 4000 czy menzerna PF 2500 + SF 4000. Do tego pady flexi pomarańczowy i żółty ?
micrus Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 Zależy co chcesz osiągnąć. UC jest jak dla mnie bardziej ścierny od Menzerny 2500 więc nadaje się do większej korekty.
Czarek326 Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 micrus, Mam dość zaniedbany lakier dużo rys itp. chciałbym go jakoś odświeżyć pod wosk żeby to jakoś wyglądało. Byłaby to moja pierwsza praca z polerka i niechce narobić jakiś szkód.
micrus Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 Czarek, ale rozumiem, że chcesz używać Megsa UC z maszyną DA? Bo teoretycznie UC nie nadaje się do rotacji. Na DA szkód nie narobisz, nie ma powodu do obaw. Generalnie jeśli chodzi o usuwanie rys i wybór między Menzerną 2500 a Megsem UC to lepszy jest ten drugi bo on faktycznie potrafi coś usunąć (na maszynie DA). Menzerna 2500 właściwie nie usunie rys na lakierze.
tees Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 micrus, dlaczego UC nie nadaje się do polerki rotacyjnej?
Czarek326 Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 micrus, Tak DA chyba ? myślę o ostatnio popularnej K2. W takim razie wezmę Uc i menzerne 4000
micrus Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2013 micrus, dlaczego UC nie nadaje się do polerki rotacyjnej? Tak wynika, z informacji producenta. Na opakowaniu jest napisane, że jest produkt jest przeznaczony do korekty ręcznej i z użyciem DA. Pewnie gdyby używać z rotacją rozsądnie, na niskich obrotach i regularnie kontrolować temperaturę lakieru (UC może grzać się bardziej niż pasty dedykowane do rotacj) to nic by się nie stało. Ale są lepsze produkty dla rotacji. micrus, Tak DA chyba ? myślę o ostatnio popularnej K2. W takim razie wezmę Uc i menzerne 4000 DA są ok. Sam na DA zrobiłem kompletną 3 - stopniową korektę lakieru na swoim aucie (30 godzin ). Efekt piękny. Zawsze można kupić DA, zrobić to jedno auto, złapać doświadczenia a potem sprzedać maszynę komuś z forum z niewielką stratą i kupić rotację (jeśli połkniemy bakcyla ) A k2 to rotacja. Sam dopiero się uczę na rotacji więc nie będę się wymądrzał. Jak się postarasz to narozrabiasz, ale nie taki wilk straszny...
Czarek326 Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2013 micrus, sory za moją niewiedze już doczytałem o co chodzi z DA. Będę używał rotacji od K2 (kieruje się ceną). Może jakoś dam rade auto stare to i nie będzie płaczu jak coś...
micrus Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2013 Nie przekraczaj 1500 obrotów i regularnie kładź rękę na lakierze żeby sprawdzić temperaturę (jak parzy to za gorąco ) i nic złego nie powinno się wydarzyć.
mawa33 Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2013 Podepnę się trochę. Wiem, że odpowiedź na moje pytanie padła, ale wolę się upewnić. Mam w domu jakąś starą polerkę rotacyjną bez regulacji obrotów... Ostatnio zacząłem moją zabawę ręcznej polerki z zestawem Megsa. Zostało mi UC. I teraz pytanie. Mam służbowe doblo, które stoi na dworze cały czas i jego dach jest w strasznym stanie zero połysku, warstwa niedomytego brudu. Plan jest żeby trochę odświeżyć lakier. Czy po dogłębnym domyciu jest sens zastosować tą moją polerkę + UC plus pomarańczowy pas flexipads??
cyga Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2013 mawa33, zakładając że wyczyścisz dach (powinieneś go nawet wyglinkować), połysk na pewno powróci po UC. Ale nie zabieraj się za polerkę jesli dach nie będzie idealnie czysty. Wypolerowałem ostatnio cały samochód maszynowo UC i efekt był super
mawa33 Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2013 cyga, oczywiście będzie pełne przygotowanie, aktywna piana, mycie szamponem, glinkowanie, ponowne mycie, osuszenie i dopiero potem polerka
cyga Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2013 tees, tak. Nie zważałem na to, ze to rozwiązanie niezalecane przez producenta. Taka ściema marketingowa. Poszukałem opinii u Brytyjczyków na forum i potwierdzili że można
sinner Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2013 UC nadaje się tak samo na DA jak i na normalną rotację. Z racji tego że Maguirasowa DA jest bardzo znana, producent sugeruje kupującemu, żeby do pasty UC kupił też sobie ich polerkę DA. To tylko chwyt marketingowy i nic więcej. Identycznie jest z kosmetykami samochodowymi. Jak kupiłeś politurę firmy X to z tyłu piszę: NAJLEPSZY EFEKT OSIAGNIESZ UZYWAJAC WCZESNIEJ SZAMPONU X GLINKI X CLEANERA X POLITURY X WOSKU X I DETAILERA X. Wszystko tylko po to zeby sprzedać ja najwiecej własnych produktów. A że DA od Maguirasa jest najbardziej znana, dlatego każą używać UC z tą polerką i tyle.
tees Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2013 sinner, cyga, dzięki za konkretną odpowiedz a teraz jakie pady wybrać?
maciekd24 Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2013 pytanie z tych glupich czym najlepiej umyc tri colora ?
kuba_zgr Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2013 maciekd24, Biały jeleń Zawsze się sprawdza.
micrus Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2013 UC nadaje się tak samo na DA jak i na normalną rotację. Z racji tego że Maguirasowa DA jest bardzo znana, producent sugeruje kupującemu, żeby do pasty UC kupił też sobie ich polerkę DA. To tylko chwyt marketingowy i nic więcej.Identycznie jest z kosmetykami samochodowymi. Jak kupiłeś politurę firmy X to z tyłu piszę: NAJLEPSZY EFEKT OSIAGNIESZ UZYWAJAC WCZESNIEJ SZAMPONU X GLINKI X CLEANERA X POLITURY X WOSKU X I DETAILERA X. Wszystko tylko po to zeby sprzedać ja najwiecej własnych produktów. A że DA od Maguirasa jest najbardziej znana, dlatego każą używać UC z tą polerką i tyle. Możliwe. Megs nie ma w ofercie rotacji więc ma to sens.
krzygaj Opublikowano 24 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2013 Witajcie Koleżanki, koledzy jako, że pierwszy raz będę robił drobną korektę lakieru UC na moich 2 autach: - Daewoo Nubira II 1999r - lakier 24U - ciemny granat - Skoda Octavia II 2008 - lakier 9156 - srebrny metallic Jaka jest twardość lakieru w tychh 2 modelach? Pierwszy raz będę robił to polerką (rotacja Power Up 78950 1400w) - chciałem robić to ręcznie, ale po lekturze tego wątku odpusciłem sobie - żeby czegoś nie spier... na dzień dobry mam kilka pytań: - czy na początek UC na czarnej gąbce ABW będzie ok? może twardszą? ale z braku doświadzcenia boję się twardszą - jakie obroty - w tym wątku jest 1500-2000 - będzie ok? - zamierzam użyć gąbki 125mm i drugiej 75mm - czy tyle gąbek wystarczy na 1 auto? - chodzi mi o zapychanie się gąbki itd... - domyślam się, że jeżeli założę gąbkę 75mm, to obroty niższe ustawić - 1500? - czy przed uzyciem na kolejnym elemencie gąbke "psiuknąć" wodą? - czy podczas pracy polerką z UC każdy element auta dzielić na obszary za pomocą taśmy? A teraz mały off: - czy Sonus Paintwork Cleanser - mogę też wypracowywać polerką? jakie obroty? nakładanie rozumiem, że ręczne? - jeżeli chodzi o cleaner, to po zastosowaniu UC chyba wystarczy ręcznie go wypracować? natomiast następnym razem jeżeli nie będzie UC, to maszynowo żeby trochę rysek usunąć? Dzięki
rustin Opublikowano 24 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2013 Panowie czy do UC lepszy będzie tricolor czy biały gąbkowy z VP ? ( chce go też używać do cleanera)
Art Opublikowano 24 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2013 ja osobiście używałem tricolora, ale to jest hardkor, brakuje siły w pewnym momencie i chęci, a efekty ręczne są powiedziałbym średnie zdecydowanie polepszają się jak po UC polecisz jakieś AIO, które wypełni resztę... kup budżetową maszynę i leć UC, efekty dużo lepsze, a zakup maszyny obecnie nie jest dużą kwotą. cheers, Art
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się