Jump to content

Honda CB600 Hornet


majkelradom
 Share

Recommended Posts

Horneta zakupiłem w opłakanym stanie wszystko w nim było do roboty prócz zawieszenia. Część elementów aktualnie się lakieruje. Dzisiaj postanowiłem sobie zrobić przerwę od nauki i trochę poczyścić.

Tak wyglądał parę tygodni po zakupie.

 

03092010453.jpg

Pierwsze co rozebrałem go na drobne części wyciągnąłem silnik z ramy.

Fota3045.jpg

Miałem dostęp do najgorszego syfu. Stary smar łańcuchowy z piachem.

Fota3046.jpg

I cała reszta syfu pod zadupkiem.

Fota3047.jpg

Przód.

Fota3050.jpg

Link to comment
Share on other sites

Wyczyściłem podporę setu ze smaru, wziąłem się za montaż silnika i skompletowaniem przodu. Cały silnik wyczyściłem różnymi cudami. Własną miksturą Truck i środek do mycia maszyn przemysłowych statoil mieszam to razem i trochę wody, drugim środkiem była LEGA do alufelg całkiem nie źle sobie radzi z zabrudzeniami typu błoto, pył z klocków hamulcowych itp. Całość osuszyłem fibrami i Tenzi rollex. Plastiki węże myłem Amorelem i zabezpieczyłem je Cartec Vinyl. Dalej zdam relacje jak odbiorę części od lakiernika i wtedy już zadbam o szczegóły felgi oponki itd.

Fota3057.jpg

Przy okazji wyczyściłem sztyce i nasmarowałem.

Fota3051.jpg

Dekiel od zębatki zdawczej, około pół godziny lizania.

Fota3059.jpg

Pod zadupkiem wyczyszczone i zabezpieczone Cartec Vinyl

Fota3060.jpg

I na koniec dnia silnik w ramie, wyczyszczony i zabezpieczony jak powyżej plus wizyta dekielków u lakiernika.

Fota3061.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Zbiornik, zadupek, pług i błotniczek wróciły od lakiernika. Zmatowienie papierem 2500 i UC maszynowo. Po korekcie DC2, Mothers Reflections Top Coat, Mothers Reflections Car Wax a na końcu Colli 915. Nie zeszły wszystkie śmietki po lakierniku, ryski nie ma nawet jednej. Plastiki Nielsen SAS. Opony megs endurance.

Kolektorki doczyszczone z wżerów na szybko Mothers Mag & Aluminium polish. Testowane było na nich też dzięki Łukaszowi S100 polish soap. Doszliśmy jednak do wniosku że S100 nadaje się do pielęgnacji a Mothers do gruntownego odświerzenia.

Fota3286.jpg

Fota3279.jpg

Fota3297.jpg

Link to comment
Share on other sites

Żeby nie było tak pięknie, to są do zrobienia felgi i osłonka wydechu lub nowy konkret wydech ale to pozostawiam nowemu właścicielowi żeby też mu się nie nudziło. Felgi fajnie by było wypolerować je do połowy przetłoczeń (ew. umalować), bo są na nich odpryski od kamyczków, a osłonka wydechu pogięta przez makarona.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.