Jump to content

Jaka kolejność (lakierowanie/polerowanie) i gdzie? (Wrocław)


Guest speedofsound

Recommended Posts

Mam srebrne (titanium silber) e60 z 2008 roku. Wnętrze jest jak nowe, choć na razie widziało tylko kosmetyki marki BMW. Mam jednak problem z lakierem. Prośba do specjalistów, jak i od czego zacząć. Nie chcę robić tego sam (większość rzeczy oceniam na coś dla zaawansowanych) i potrzebuję fachowców.Przy czym ważniejsze od ceny jest zrobienie tego dobrze (auto ma być sliczne na kolejne 2-3 lata eksploatacji).

 

Byłbym wdzięczny gdybyście polecicli kogoś do takiej roboty od A do Z (najchętniej Wrocław, ale dla super efektu pojadę dalej). Z tego co wygooglałem to jest we Wrocławiu Fleshcar, ale jeszcze tam nie byłem.

 

1. Po malowaniu przednich drzwi w ASO (podwykonawca) i cieniowaniu na tylnych drzwiach widać wyraźną różnicę odcieni (nie wykluczam, że dam im to do poprawki, ale boję się, że i tak nie zrobią tego dobrze).

2. Płytkie wgniecenie maski bez uszkodzenia lakieru (do wyciągnięcia/wypchnięcia bez lakierowania?), coś jak po gradzie może nieco większa średnica.

3. Drzwi po drugiej stronie, przednie i tylne, rysa do blachy (niespodzianka parkingowa)

4. Zmatowienie fragmentu dachu po amatorskiej zabawie z pastą tempo :oops:

5. Delikatne ślady po mocowaniu bagażnika dachowego thule (widać odbity kształt gum mocujacych do krawędzi dachu

6. Lekko porysyowany tylny zderzak.

 

Na forum użytkowników BMW większość głosów jest taka, ze przy tym kolorze to mogę zapomnieć już idealnym, jednolitym lakierze :(

Link to comment
Share on other sites

Na forum użytkowników BMW większość głosów jest taka, ze przy tym kolorze to mogę zapomnieć już idealnym, jednolitym lakierze

 

Co prawda nie z autopsji ale wiedzy forumowej powiem tak.

Lakier od BMW jest twrady a nawet bardzo twardy. Rysy zrobionej do blachy raczej nie zniwelujesz bez zaprawek, ale polerując zaokrąglisz jej krawędzie i na pewno będzie mniej rzucać sie w oczy. Wszelkie zmatowienia po tempo i bagażniku myśle że usuniesz również za pomocą odpowiednich środków i maszyny polerskiej.

Najlepiej jak pokażesz te wady na zdjęciu wtedy odpowiedni specjaliści ocenia to bardziej fachowo.

 

PS. Co do zakładów to poczytaj na forum np o CAR SPA i Svisswax. ( inne firmy nie są w żaden sposób dyskryminoiwane przeze mnie, tylko te dwie w/w utkwiły mi w głowie oglądając ich projekty na forum)

Link to comment
Share on other sites

najchętniej Wrocław, ale dla super efektu pojadę dalej).

 

Jeżeli masz możliwość i chęć wyjechania poza granice Wrocławia to polecam tak jak przedmówca CarSpa w Warszawie http://www.car-spa.pl/, bardzo profesjonalne podejście do klienta, ogromne doświadczenie i wiedza na temat detailingu. Część prac ww. firmy możesz obejrzeć w dziale Pokaż swój blask.

 

A propos Fleshcar z Wrocławia, było już kilka tematów na tym forum. Firma korzysta z produktów zbliżonych właściwościami do DiamondBrite-ogólnie uważanych za bardzo słabe i mocno przereklamowane. Wrzucam jeden link gdzie możesz przeczytać o ww. firmie:

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... t=fleshcar

wpisując w wyszukiwarkę fleshcar zanjdzie się ich jeszcze kilka :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.