Skocz do zawartości

BMW E36 compact 1998


luk skywalker

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim, oto mój drugi post na tym forum i od razu może przedstawie pierwszy z kilku samochodów który trafił w moje ręce.

 

Samochód to BMW serii 3 w nadwoziu compact. Lakier fabryczny oprócz maski, która była kiedyś polakierowana ze wzgędu na obrzydliwe odpryski.

 

Do pielęgnacji lakieru użyłem kosmetyków Meguiar's z serii Mirror Glaze oraz polerki mechanicznej. Do mycia - myjka ciśnieniowa Karcher widoczna na załączonych obrazkach.

12 godzin pracy i samochód wygląda lepiej niz w 98 roku, zjeżdzając z tasmy montażowej :) Zostały wypolerowane tez lampy tył i kierunkowskazy - Meguiar's Plast X,

listwy zewnętrzne potraktowane Meguiar's Gold Class Trim Detailer.

 

Oto efekty po wspomnianych 12 godzinach pracy:

 

na początek porównanie przed/po (wiecej zdjęć przed nie mam - fotografowanie rys jest mało ekstytujące :P )

 

72cc0cfcca.jpg

 

i jedziemy:

 

7e97408198.jpg

79f1952295.jpg

442e2239c4.jpg

a46e522787.jpg

a5556e4d89.jpg

ab0363c9a3.jpg

b4002d4744.jpg

 

i częśc dalsza :

 

mg3951.jpg

mg3953f.jpg

mg3955o.jpg

mg3956k.jpg

mg3957.jpg

mg3959d.jpg

mg3961.jpg

mg3965.jpg

 

 

Tak wygląda do światła dziennego :)

 

mg3973.jpg

 

Pozdrawiam i czekam na komentarze. Zarówno te negeatywne jak i pozytywne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim doszedłem do ostatniego zdjęcia (na zewnątrz) to się ciągle zastanawiałem czy on jest różowy czy czerwony :mrgreen:;)

Fajnie widzieć auta, które mają za sobą już kawałek życia a wyglądają lepiej niż większość 3 letnich, które jeżdżą po naszych drogach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna czerwień, moja ulubiona. Xsara może czuć się zagrożona :|

Do polerowania kloszy lamp użyłeś tylko Megsa Plast X ? Żadnych papierów wodnych? Jak ocenisz efekt, scierność Plast X`a?

 

Świetny efekt końcowy, dobrze że wrzuciłeś ostatnie zdjęcie na świetle dziennym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widac po zdjeciach, ze sporo rysek zostalo, ale jak na czas przeznaczony na to, to calkiem fajne efekty :good:

 

szczegolnie na masce, ale to wina lakiernika który, zbyt grubym papierem zmatowił lakier pod spodem :(

 

[ Dodano: 12 Styczeń 2011, 21:14 ]

Do polerowania kloszy lamp użyłeś tylko Megsa Plast X ? Żadnych papierów wodnych? Jak ocenisz efekt, scierność Plast X`a?

 

kupiłem cały zestaw, łacznie ze sciereczką i trzpieniem do wiertarki, bardzo polecam, super efekt bez wysiłku, bez papieru sciernego, miałem gdzies zdjecie kierunkowskazu przed/po, postaram sie ich poszukać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurcze... 144 zł za zestaw do renowacji reflektorów, spoooro :/ Tylko muszę skombinować coś tańszego.

Ale efekt do pozazdroszczenia, reflektory jak nowe. Obowiązkowo dorzucam polerkę reflektorów do wiosennej listy detailingu !

 

Tez wydawało mi sie sporo, ale patrząc dalej w przyszłość, trzpień sie az tak szybko nie zużyje, również mikrofibra. Myślałem ze to bedzie jakis tandetny badziew - a tu miłe zaskoczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez nie jestem profi ale widac ryski :) i to sie ceni :good: , jak ktos zrobi zdjecie po korekcie gdzie widac faktyczny stan lakieru, bo po co nie ktorych pracach wydaje mi sie, ze zdjecia sa robione technika zeby wszystko wyszlo cacy(moze to nie umiejetnosc robienia zdjec :D)...

 

skywalker a gdzie kupiles ten zestaw?

 

Ja mam reflektory od focusa I przeznacozne na zabawe :) jeden juz skatowalem papierem i plastix :) wyszlo calkiem niezle w porownaniu do pierwotnego, wydaje mi sie jednak ze sam plastix jest zbyt delikatny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polerowałem ostatnio reflektory w A6 rodziców SwirlXem na średniej gąbce :lol: i powiem szczerze, że wyszło elegancko :good: Problem w tym, że jeden reflektor dobrze się poddał korekcie, a drugiego (widocznie bardziej zajechany czy coś) już nie dało się wyratować na szkło... Ale mimo wszystko poprawa spora :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Bardzo ładny efekt. Nie sztuką jest wyprowadzenie nowego samochodu do stanu salonowego, sztuką jest praca nad klasykiem :roll:

 

szczegolnie że te stare ołowiowe lakiery w BMW są naprawde ciężkie do roboty...

 

 

No No No Ładnie się prezentuje choć mi compakt bardzo nie siedzi ale ten na mnie robi wrażenie :) Masz jakieś fotki środka ? Jesteś zarejestrowany na forum bmw jakimś ? Jak nie to zapraszam http://bts-bmw.pl/ :-]

 

Auto jest brata, wcześniej jeździła nim moja narzeczona:P

Auto jest znane i lubiane na kilku forach, min beemka-klub, bmw-syndykat, bmw-sport itd

Ciesze sie że efekt pracy sie podoba, aczkolwiek byłoby jeszcze lepiej gdybym na początek użył Diamond Cut od Megsa lub SSR3 bądz SSR2,5 od PB, które wydawały mi się zbędne... Ale i tak jestem zadowolony z poczynionych prac ;)

Wnętrze czeka na cieplejsze dni kiedy to bedzie można użyć odkurzacza piorącego, wykręcić fotele i z chirurgiczną dokładnością wyczyścić wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.