Piciosz Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2011 Witam! Zbieram się do skompeltowania swojego własnego zestawu i moich kilka pytań, gdyż od czytania milina tematów w głowie mam totalny rozgardiasz. Posiadam VW Polo z 95 roku, KOLOR CZARNY, lakier posiada b.dużo rys, w wielu miejsach rysy zostały zamalowane zapewne pędzelkiem i wygląda to dośc strasznie, lakier nie jest matowy. Myję go raz w tygodniu szapmponem castrola a potem sppłukuję na myjni bezdotykowej gdyz nie mam w garażu bierzącej wody. Raz w miesiacu stosuję twardy Turtle Wax, a po każdym nakładam płynny Turtle Wax Ice, na lakier i na plastiki. Chciałbym odświeżyć lakier pozbyć się rys i w końcu porządnie go utrzymywać stąd moje pytania jak po kolei powinny przebiegać zabiegi przy aucie: (w nawiasach środki które planuję zakupić) 1. Myję szamponem, (Meguiars Gold Class) 2. Stosuję APC do zakamarków ( Poorboys/Chemical Guys Green Total) 3. Następnie polerka lakieru ręcznie (Meguiars Ultimate Compound) i tu moje pytanie co kupić do aplikacji i polerowania, nie wiem czy nakładać aplikatorami gabkoymi a potem jechać to fibrą czy może robić to aplikatorami na rzep, jakiej twardości ? 4. Potem znów mycie szamponem 5. potem uzywam zmywacza ? np. IPA 6. Nakładam wosk (tu moje pytanie jaki się nada 7. Na koniec używam QD ? np. Meguiars W takiej kolejności mam to wykonywać ? Czy może w innej, jakie środki mógłbym zmienić lub dodać, zastanawiam się nad glinką ale lakier wydaje się byc gładki. Z góry dziękuję za odpowiedzi,
Gość Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2011 zastanawiam się nad glinką ale lakier wydaje się byc gładki. Jeżeli lakier nigdy nie był glinkowany to rzeczywiście tylko "wydaje się być gładki". Przed polerowaniem trzeba użyć glinki. Jeżeli lakier jest bardzo porysowany to ciężko będzie Ci usunąć to ręcznie. IPA po polerowaniu, przed myciem, żeby usunąć wypełniacze i zobaczyć gdzie rysy pozostały. Co do wosku to do czarnego koloru moge polecić Purple Haze od Dodo.
maestro00 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2011 Ja bym rozważył najpierw wrzucenie jakichś fotek na forum. Będzie można Ci wtedy sensownie pomóc w doprowadzeniu lakieru do nowości
Młody Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2011 Jutro zamierzam poddać mojego Nissana małemu zabiegowi (kolor czarny metallic) z nową zabawką. Mianowicie będę używał AUTOBRITE Black Magic, wosk jest przeznaczony do ciemnych lakierów. Jak chcesz to podeślę Ci fotki przed i po zabiegu:)
Piciosz Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2011 Jak chcesz to podeślę Ci fotki przed i po zabiegu:) A bardzo chętnie, będę wdzięczny`. Mój email: piciosz@gmail.com Co do zdjęć własnych, postaram się wrzucić jak najszybciej, z uwagi na brak słońca czekam na lampę i wtedy pokażę wszystko co i jak.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 8 Stycznia 2011 Partner forum Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2011 Młody, Fajnie byłoby jakbyś efekty po Autobrite zamieścił w dziale "Blask" na pewno większość osób będzie ciekawa efektu gdyż autobrite dopiero wchodzi do Polski
Borek Opublikowano 8 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2011 Następnie polerka lakieru ręcznie (Meguiars Ultimate Compound) weź tygodniowy urlop Też mam 6n, jesli masz oryginalny lakier to zamęczysz się, myslę że bez maszyny idealnego efektu nie osiągniesz-lakier jest naprawdę bardzo twardy Tu masz temat z korekty mojego Polo: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=3422
vanquisz Opublikowano 8 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2011 IPA po polerowaniu, przed myciem, żeby usunąć wypełniacze i zobaczyć gdzie rysy pozostały. No sorry, ale po cholere IPA, skoro korekta będzie ręczna? Rysy będą wszędzie, więc może lepiej jak będą trochę zamaskowane. Odpuść sobie IPA, kup za to jakiś kosmetyk.
Piciosz Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2011 bez maszyny idealnego efektu nie osiągniesz-lakier jest naprawdę bardzo twardy Czyli jest szansa, że jak wezmę maszynę 1 raz do ręki to lakieru nie spalę ? Obawy trochę mam, ale także duże parcie na pracę i chęć efektów również
Administrator Evo Opublikowano 8 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2011 Czyli jest szansa, że jak wezmę maszynę 1 raz do ręki to lakieru nie spalę ? Odrobina zdrowego rozsądku, zdolności manualnych i znajomości tego poradnika http://www.detailer.pl/blog/2010/12/polerowanie-maszynowe-z-uzyciem-polerki-obrotowej/ i będzie ok.
Młody Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2011 Mariusz, zdjęcia w dziale blask zamieszczę jak będzie ładniejsza pogoda i przeprowadzę pełen zabieg, w wczoraj cały dzień padało więc tylko go umyłem, w garażu nie mam zbyt dużo miejsca więc auto dostało tylko UC od magsa i Black Magica od AUTOBRITE, jeśli jesteś zainteresowany fotkami mogę wysłać na maila. Piotrek, fotki wysłałem ci na maila. (dwa smarowania pada w kilku miejscach na całe auto)
lakikwap Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2011 napisz jak sie pracowało UC (czym aplikowałeś, jak i ile czasu) no i jakie efekty
Młody Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2011 Aplikowałem Rotexem FSQ Festool z padem też Festool (gąbka nr. 493867) całe auto ok 1 godziny. efekt jest fajny ale że lakier ma całe mnóstwo małych i trochę większych rys myślę że bez polerki się nie obejdzie (ale dopiero na wiosnę - za mały garaż na takie zabiegi)
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 9 Stycznia 2011 Partner forum Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2011 Młody, Napisz tylko jakie miałeś odczucia po wosku autobrite: łatwość aplikacji itp, oraz efekt chociaż jak na aucie jest sporo defektów to pewnie nie pokazał swoich pełnych możliwości
Młody Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2011 Łatwość nakładania jest niesamowita, bardzo silny zapach czekolady, jeżeli chodzi o wydajność to moje porównanie do PPW od magsa a AB - BM idzie go 5x mniej niż magsa, po zaschnięciu jest bardzo twardy, co można zauważyć przy polerce ręcznej - gdzie było grubiej nałożone dosyć ciężko jest go zetrzeć chociaż PPW podobnie w przeciwieństwie do NXT - jak na razie na tych 3 woskach pracowałem. Ale jeżeli chodzi o efekt to warto. http://img600.imageshack.us/img600/2705/dsc0274v.jpg [ Dodano: 9 Styczeń 2011, 14:49 ] Dla zainteresowanych podrzucam link do zachowania się wody na AUTOBRITE - BM
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 9 Stycznia 2011 Partner forum Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2011 Młody,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się