Jump to content

Kawa Vulcan VN2000 Classic LT


Lukas G
 Share

Recommended Posts

Jako ze przyszły prezenty z za wody, postanowiłem pobawić się dzisiaj z motorynka. Po wierzchu nie było najgorzej, tylko tyle co trochę wielkich amerykańskich owadów i transportowego brudu. Za to w zakamarkach było już widać efekty tego ze poprzedni właściciel miał 700m szutrowego dojazdu do domu.

I tak, na dzień dobry:

wszelkie trudno dostępne zakamarki megs SD i kilkanaście pędzelków

następnie SD po całości motorynki i płukanie

mycie na dwa wiadra gold classem i znów płukanie

suszenie i glinka megs'a na poślizgu LT

na elementy plastikowe (których za wiele nie było) i blok silnika poszedl LT -zastanawialem sie nad HD ale nie wiedziałem jak później będzie zachowywał się na elementach chromowanych i lakierowanych a moczyć motoru już mi się nie chciało

do chromu użyłem mleczka hot rims chrome polish

elementy lakierowane były jak na moto w bardzo dobrym stanie, tak wiec po czyszczeniu i glinkowaniu grany był cleaner DC step1, politurka DC step2 a żeby wszystko to miało sens to na koniec colli 915

siodła i sakwy megs motorcycle leather cleaner

Przed:

dsc05722.jpg

dsc05728y.jpg

dsc05731y.jpg

dsc05733x.jpg

dsc05735v.jpg

dsc05736d.jpg

dsc05740e.jpg

dsc05742.jpg

dsc05745x.jpg

dsc05746d.jpg

dsc05748.jpg

 

Po:

dsc05759c.jpg

dsc05760d.jpg

dsc05761r.jpg

dsc05762h.jpg

dsc05767t.jpg

dsc05768.jpg

dsc05770q.jpg

dsc05772b.jpg

dsc05773f.jpg

dsc05775.jpg

 

Jeszcze przed świętami przy okazji wymiany klocków wylizałem zaciski hamulcowe. Użyty został do tego nielsen non acidic aluminium cleaner, tu podziekowania dla Kanara, mega srodek... a zwykly Alu cleaner jeszcze fajniejszy tyle ze mega mocny ;)

dsc05719fc.jpg

dsc05718m.jpg

 

I na koniec podziękowania dla majkela za pomoc przy czyszczeniu ;)

Jutro postaram się zrobić lepsze fotki efektów prac :-]

Link to comment
Share on other sites

Podziękował wszystkim. Fakt siedząc przy czyszczeniu takiej motorynki jest bardzo fajnie ale tylko pierwszą godzinę, później człowiek sobie uświadamia ile w takim moto potrafi być zakamarków a ile udało się przez tą godzinę doczyścic :lol: Naprawdę z detailem takiej zabawki schodzi tyle czasu co ze średniej wielkości samochodem a wszystko to właśnie przez brak dostępu i milion zakamarków. Dzisiaj udało mi się doczyścić wszystkie żeberka na cylindrach. Po uprzednim przetestowaniu jak coli 915 radzi sobie z wysoka temp. nawoskowałem wszystkie możliwe chromowane części. Zostanie tylko rainX na przednia szybę (jeśli w końcu dotrze) wosk na kola i jako ze tylny błotnik od spodu został tylko pobieżnie wymyty SD a przedni nietknięty bo bez jego zdejmowania nie da się tam nawet palca wsadzić to zostaje wylizanie błotników od spodu na błysk. Ale to w przyszłym tygodniu przy okazji wymiany opon :mrgreen:

 

Kilka fotek, efekty wczorajszych prac, jeszcze bez coli na chromach.

 

dsc05777b.jpg

dsc05778k.jpg

dsc05780e.jpg

dsc05783.jpg

dsc05787y.jpg

dsc05788v.jpg

 

A tutaj jeden z nawoskowanych dekli, przez środek była przyklejona taśma i tam jest efekt samego czyszczenia mleczkiem chrome polish od megsa. Na zdjęciach tego dokładnie nie umiałem uchwycić ale po colinite chrom stal się jakby wykwintniejszy, odbicie w nim ma lepszy kontrast a sam chrom stal się jakby odrobinę ciemniejszy. Podoba mi się strasznie ;)

dsc05799v.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nie jest matowa tylko ukurzona. Stoi tak bidula nie myta od października. Ale i na nią przyjdzie czas. Na razie ogarniałem w niej trochę elektryki, wczoraj nawet udało się wyczyścić jedno nadkole. Dziś pewnie reszta nadkoli, jutro może komora silnika i tak powolu powolu przygotuję ją do snu ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.