wercyngetoryx Opublikowano 31 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2010 Witam. Zanim dzięki temu forum kupiłem sobie kilka drobiazgów do kosmetyki , m.in. Megs #16 kupiłem również sealanta TW Platinum PROTECTIVE EXTRA GLOSS. Tak sobie czytam i czytam kolejne wątki i zastanawiam się czy faktycznie akurat ten wyrób TW można sobie darować ? - bo trafiłem gdzieś na tym forum na zdanie, że jeśli chodzi o sealanta to TW nie jest najgorszy - nie padła tam jednak nazwa tego wyrobu. Na swoje auto przed zimą nałożyłem SRP + #16 (po glinkowaniu), a w najbliższym czasie będę poproszony o pomoc w nawoskowaniu wczoraj odebranej nówki Skody Octavii w kolorze klasycznym srebrnym , która będzie dość intensywnie eksploatowana. I sedno tego zastanawiania się jest takie czy warto w ogóle zawracać sobie głowę TW (teraz i w przyszłości) czy nałożyć #16, ew. połączyć te dwa produkty? Nie przewiduję glinkowania, mam próbkę PB PP, która powinna wystarczyć na to auto, w odwodzie jest jeszcze SRP. Dzięki za odpowiedź Przy okazji życzę Wam udanych imprez sylwestrowych i takiegoż samego roku 2011
yacek _b Opublikowano 31 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2010 nie wiem czy to ci pomoże , ale ja jak połączyłem SRP i Extra Gloss to średnio byłem zadowolony , nie chodzi o trwałość tylko o połysk , po nałożeniu Extra Gloss połysk juz uzyskany dzięki SRP przygasł ... ale zawsze możesz nałożyć TW na felgi....
malkolm Opublikowano 1 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2011 ja bym proponował PB PP a na o #16, wydaje się to najtrwalszym rozwiązaniem. nowe auta zazwyczaj wyjeżdzają z salonu z dość zmęczonym lakierem więc ja bym proponował zaopatrzyć się w jakiś ścierny cleaner. chyba dość dobrym rozwiązaniem było by samodzielne zakonserwowanie nowego auta, choć nie wiem czy diler się na to zgodzi
firmek Opublikowano 3 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2011 TW PEG jest ok a przytoczony przyklad SRP + TW PEG nawet sie sprawdza, przynjamniej jesli chodzi o wytrzymalosc. Jednak nie polozyl bym TW PEG na nowe auto a juz na pewno bezposrednio na lakier - srodek wydaje sie byc mocny w dzialaniu i zawiera teflon. Balbym sie, ze zacznie reagowac z swiezym lakierem.
maestro00 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2011 TW EG mogę jak najbardziej polecić. Nie posiada związków ściernych więc do młodego lakieru jak znalazł. Generalnie połysk i trwałość jak na produkt marketowy całkiem przyzwoita.
julian Opublikowano 3 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2011 wercyngetoryx, zużyć, ale koniecznie przed położeniem dobrze oczyścić powierzchnię, najlepiej IPA. nałożyć 2-3 warstwy w odstępie 2 godzin każda i zdziwić się trwałością to nie jest najgorszy produkt, jak na "market" to nawet dobry.
wercyngetoryx Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2011 Dzięki za odpowiedzi W takim razie położę TW PEG, bo nałożenie 2 warstw będzie wymagało mniejszych odstępów czasowych niż #16 - a że właścicielce przeszkadza zapach nowości wewnątrz auta, więc czas pomiędzy nakładaniem "żółwia" poświęcę na "przejechanie" wnętrza PB NL, szyby, zewn. plastiki itp. drobiazgi ... ... jeszcze takie krótkie pytanie - czy 3 warstwę zrobić też z TW PEG czy z #16? Będzie to miało jakiś zauważalny wpływ na trwałość całej powłoki?
R0N1N Opublikowano 3 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2011 czy 3 warstwę zrobić też z TW PEG czy z #16? Zdecydowanie z "żółwia".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się