Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy


bucki

Rekomendowane odpowiedzi

piotrek305

 

w zeszłym roku jeszcze tak, w tym roku tylko zlot ( i to przeważnie laweta ), niestety ceny 98 albo vpower są drogie :)

 

Nie kłam!!, widziałem raz w Mińsku na ulicy ! :D;)

 

Z drugiej strony, miec auto i wozic je na lawecie żeby tez postało gdzies na płycie.. :?

 

Co innego auto do sportu jak sie wozi na lawecie bo - trzeba.

, ale tak totalnie juz tylko jako eksponat, to oddał bym do muzeum prędzej niz miałbym sie

wku...ac ze lawetą muszę wieźc , zamiast toczyc kółko. A już szczególnie że w aucie jest air wiec drogi nie straszne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

bono-e30

 

uśmiechało by Ci jechać np 1000km na zlot na jeden dzień i wracać ? i tak załóżmy 4razy w tygodniu ?

nie zarobiłbym na paliwo a co dopiero na jakieś jedzenie czy coś takiego :-]

 

nie będę mówił po prostu lawetą jest mi taniej jechać i wcale się nie wkur... że muszę nią jechać . Jest po prostu taniej i o wiele taniej ale nie będę pisał czemu jak po co ( każdy powinien wiedzieć )

 

Każdy myśli że jak ma się air to można zapier... po nie wiadomo jakich dziurach , przypominam że auto jest na poduszkach/powietrzu i wiadomo co może się stać wjeżdżając w jakiś dobry zakręt przy dużej prędkości :/

 

Camel-

 

wiadomo jadąc spokojnie po trasie te 80km/h auto nie spali więcej niż 7l przy takiej mocy

ale wiadomo że tak nie będziesz jechać że czasami korci żeby pocisnąć a wtedy spalanie robi się dwucyfrowe a czasami jest 3 z przodu ( Ci którzy jechali mogą potwierdzić ) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uśmiechało by Ci jechać np 1000km na zlot na jeden dzień i wracać ? i tak załóżmy 4razy w tygodniu ?

nie zarobiłbym na paliwo a co dopiero na jakieś jedzenie czy coś takiego

 

nie będę mówił po prostu lawetą jest mi taniej jechać i wcale się nie wkur... że muszę nią jechać . Jest po prostu taniej i o wiele taniej ale nie będę pisał czemu jak po co ( każdy powinien wiedzieć )

 

no taaaa... jak się ściąga paliwko z Tira to wtedy wszystko jasne, że masz taniej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bono-e30

 

uśmiechało by Ci jechać np 1000km na zlot na jeden dzień i wracać ? i tak załóżmy 4razy w tygodniu ?

nie zarobiłbym na paliwo a co dopiero na jakieś jedzenie czy coś takiego :-]

 

 

Wolałbym pojechac na jeden konkretny na kilka dni , na kołach :P a nie za wszelką cene byc wszędzie. ;)

 

 

Każdy myśli że jak ma się air to można zapier... po nie wiadomo jakich dziurach , przypominam że auto jest na poduszkach/powietrzu i wiadomo co może się stać wjeżdżając w jakiś dobry zakręt przy dużej prędkości :/

 

Ja nie "Każdy". ;) Wiem że jak się ma air, to można przejechac koleiny, garby, czy jakies remonty bez żadnego stresu.

 

Do tego można do zdjęc fajną glebę zrobic.

 

Ale tu się kończą zalety AiR :mrgreen:

 

Dlatego Ja np. wolę gwinty, czy KITy .

 

No i jeździło się trochę po naszym kraju czasem 5,5cm od ziemi czasem wyżej ;)

 

 

wiadomo jadąc spokojnie po trasie te 80km/h auto nie spali więcej niż 7l przy takiej mocy

ale wiadomo że tak nie będziesz jechać że czasami korci żeby pocisnąć a wtedy spalanie robi się dwucyfrowe a czasami jest 3 z przodu ( Ci którzy jechali mogą potwierdzić ) :P

 

Ale ile funu jak sobie pociskasz takim mocarzem :mrgreen: Coś za coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coobah

 

i tu kolego jesteś w błędzie .... :zly:

laweta spala 8l na 100km więc jest różnica- prosta kalkulacja

 

bono-e30

 

ja nie staram się być na wszystkich, właśnie wszystkie konkretne są oddalone od Nas 400-450 km w jedną stronę

 

5,5cm to wysoko :) znajomy ma mk2 jest 1,4 od wahacza i gwint jeszcze ma zapas, jest plan aby pojawił się on na stałe w mmz :)

 

GracjanS4

 

a no spali tyle :)

do zobaczenia bodajże bydgoszcz lub mapet tuning show

 

Nie róbmy OT, pokazałem auto i koniec :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

5,5cm to wysoko :) znajomy ma mk2 jest 1,4 od wahacza i gwint jeszcze ma zapas, jest plan aby pojawił się on na stałe w mmz :)

 

 

Nie róbmy OT, pokazałem auto i koniec :P

 

Zanim zakończymy - Ale jeździ tym na zloty na kołach po 200-1000km czy na lawecie wozi ? :-] Bo 5,5cm od ziemi i zrobic 800km na kołach, a 1,4cm i 2000km na lawecie to jest róznica trochę .

 

Jeśli jeździ po tyle km - czapki z głów.

 

(ps. Co ile zlotów wymienia wahacze ? 1? 2? :-] )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypominam że auto jest na poduszkach/powietrzu i wiadomo co może się stać wjeżdżając w jakiś dobry zakręt przy dużej prędkośc

No właśnie nie wiem. Jeździłem na seryjnych pneumatycznych zawieszeniach i to była bajka. Czyżby auto tylko dla szpanu? Ostatnio przestaje rozumieć ideologie inne niż "auto jest dla mnie, nie ja dla auta".

OK. Nisko stoi, dużo pali - rozumiem lawete. Ale jeszcze piszesz, że air jest tak słabo zrobiony, że nawet nie możesz sobie poszaleć tą mocą po zakrętach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Camel-

 

niestety każdy air tak ma , w poduchach masz powietrze przy mocnym skręcie w ostrym zakręcie poduszka może zrobić bummmm

I to nie jest wina budowy air'a

 

bono-e30

 

koleś tym mk2 lata na codzień po warszawie robiąc ponad 100km dziennie - dzień w dzień

jest ciężko ale "henio" daje radę :) iskrzy się za nim jak ....uj :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety każdy air tak ma , w poduchach masz powietrze przy mocnym skręcie w ostrym zakręcie poduszka może zrobić bummmm
nie może, jesli by tak było w każdym ciężarowym nie wytrzymywały by poduszku, większość dostawczaków ma poduchy i jeżdżą i przeglądy mają...

 

na powietrzu mozesz lecieć w zakręcie jak oszalały i jesli użyłeś wzorowych jakościowo produktów składowych nic nie ma prawa się stać. Druciarstwo zawsze kończy się porażką.

 

co do AIRmatic to mają je w standardzie eS klasy... i mają się bardzo dobrze a są wkładane przez Mercedes. więc moze doucz się troszku, poczytaj odpowiednią literaturę i wypowiadaj.

 

Ave Ax

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto niezłe, ale zdjęcia rzeczywiście słabe. Felgą do obiektywu, lampe w fotoszopie wywalic, filterek połówkowy. Ciekawe co to za fisheye. Mieliśmy takiego pożyczonego kiedyś, to rozpiętość tonalna godna ludzkiego oka. Koreański czy jakiś. A ten ma połowe tego. Czyżby suwaczek contrast się poślizgnął? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.