Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy


bucki

Rekomendowane odpowiedzi

Ani lpg, ani nos. Spalanie moze bardzo zdziwic i nie jeden raz jadac spokojnie na trasie ponizej 8l/100km. Miasto mozna zaczac od 16l ale to juz wyniki czysto laboratoryjne, 18l - spokojne lato. 24l zima pelna zabawy. Planuje wydech. pare innych divajsow i zlamanie granicy 600koni 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Ani lpg, ani nos. Spalanie moze bardzo zdziwic i nie jeden raz jadac spokojnie na trasie ponizej 8l/100km. Miasto mozna zaczac od 16l ale to juz wyniki czysto laboratoryjne, 18l - spokojne lato. 24l zima pelna zabawy. Planuje wydech. pare innych divajsow i zlamanie granicy 600koni 8-)

 

Poniżej 8l :shock: Ja nie zejdę poniżej 10 chyba :o

 

Wydech w MG ? Pewnie po wydechu i strojeniu 600 pęka jak nic ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GracjanS4, taka prowokacja hehe

Ale z drugiej strony nie byłoby to takie złe, żadnych strat w mocy bankowo nie będzie wiec nie widz problemu.

Konia z rzędem temu kto odróżniłby jazde na benzynie i LPG.

Nie wiem czemu w PL mowa o LPG w przypadku takich aut to temat tabu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ani lpg, ani nos. Spalanie moze bardzo zdziwic i nie jeden raz jadac spokojnie na trasie ponizej 8l/100km. Miasto mozna zaczac od 16l ale to juz wyniki czysto laboratoryjne, 18l - spokojne lato. 24l zima pelna zabawy. Planuje wydech. pare innych divajsow i zlamanie granicy 600koni 8-)

 

Ładne te Twoje zabawki w garażu :good::good::good:

 

 

Widać że kryzys nie wszystkich opadł :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzinkins RS6 jest przed kryzysowa, przyszedl kryzys to kupilem zonie S3, co by bylo w miare szybko i oszczednie. Gang silnika przy uruchomieniu i moj banan na twarzy jest bezcenny - od lat 8-)

Kilka fotek RS6&SV Mystery, strzelone na szybko w czasie trasy po Polsce wschodniej, takze przykurzony i robaczki ale sie swiecil jak dla mnie bardzo ladnie. Kilka odbic:

 

dsc06954small.jpg

 

dsc07013small.jpg

 

dsc06983small.jpg

 

dsc06978small.jpg

 

dsc06980small.jpg

 

dsc06972small.jpg

 

Zdjecia w trasie wiec przepraszam za "otoczenie" - calosc:

 

dsc06968small.jpg

 

i kropelki po prawie 4 tygodniach od aplikacji z maski, a tam jest zawsze bardzo, bardzo goraco - ten naped generuje ogromne ilosci ciepla, to auto ma 10 chlodnic :song:

 

dsc07131small.jpg

 

dsc07132small.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to samochod to latania po torze kartingowym, za duzy, za ciezki i za mocny, chociaz w zimie sie bawie na takich obiektach. Ogolnie ma swoje wady, za twardy na nasze drogi, glosny ze wzgledu na V8 i BiTurbo, mi to nie przeszkadza, za to jest krolem autostrad, podrozowanie z predkosciami rzedu 200km/h+ jest dziecinnie proste - bardzo stateczny, zdazylo sie nawet 300km/h+ ale to juz za duzy wir w baku jak dla mnie, poza tym roznic w stosunku do 200km/h nie widzialem.

Kod lakieru sprawdze, bo nie pamietam. Musi miec szajn, bez szajnu nie ma jazdy :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qob wygodne zalezy do czego? Do biegania znam lepsze, do chodzenia na co dzien ok, chociaz trzeba sie przyzwyczaic, z racji na bardzo cienka i waska podeszwe. O tak do latania uzywam podstawowego modelu bez homologacji, do jazdy sa wiecej jak siwetne, te wysokie modele poza homologacja FIA i niepalnoscia moze ciut lepiej trzymaja noge, a moze mi sie wydaje, bo adrenalina sie udziela jak sie smiga w rajdach :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.