Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy


bucki

Rekomendowane odpowiedzi

W drodze na ExoticCars Track Day. Jestem mega zadowolony jak sobie radzi na trasie, jak nauczyłem się w jakich obrotach jeździ najlepiej i szybko przepinasz biegi, wyprzedza się bardzo miło. Całkiem całkiem nadążał za niebieski seatem.. a za nim coraz mniej aut nadąża.. a i vmax mnie zaskoczył, 230 licznikowe, bardziej mnie zaskoczyło to jak żwawo złapał tą prędkość.

Jedyne co to niewierze mu w to średnie spalanie 9 litrów :D

 

Beznazwy-1.jpg

 

Beznazwy-2.jpg

 

P1220963.jpg

 

P1220968.jpg

 

Przy okazji, nie wiem czy widać, pomalowałem własnoręcznie plastikowe podszybie :) wyszło całkiem całkiem, myślałem że będzie gorzej. Podkład, kolor, bezbarwny, papierek ścierny, polerowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

AutoDetailing, już Ci wszyystko wytłumaczę. ExoticCars to "portal" internetowy- http://exoticcars.pl/ , organizował On Track Day na Torze Poznań. Więc nazwa to ExoticCars Track Day. My jechaliśmy tam na imprezę a nie jako zawodnicy (choć żałujemy bo to świetna zabawa). A na samym torze były naprawdę ExoticCar'y.

btw. niestety to prawda, w Polsce na ulicach nadal rzadko widzi się nawet takie auta jak wyżej na foto..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My jechaliśmy tam na imprezę a nie jako zawodnicy (choć żałujemy bo to świetna zabawa).
Pomyślałem (bo po co byś miał w tej sytuacji pisać, gdzie akurat jechałeś), że uczestniczyliście właśnie jako zawodnicy - jako użytkownicy egzotycznych wozów.
btw. niestety to prawda, w Polsce na ulicach nadal rzadko widzi się nawet takie auta jak wyżej na foto..
i tu bym się nie zgodził, aut takich jak Leon Cupra (i podobnych np Golf GTI, Octavia RS) jeździ sporo, łatwo na taki trafić na ulicy.

Z Abarhem Punto sprawa ma się inaczej, autko jest rzadko spotykane.

 

Zmierzam jednak do tego, że nie powinno się mylić aut rzadko spotykanych na drogach z egzotycznymi.

Ciężko jest sprecyzować definicję egzotyka, dla jednego będzie nim BMW M3, dla innego zaś Maybach nie będzie do tego grona pasował.

I tu dochodzę do tego co wcześniej napisałem - jaki kraj takie ExoticCars ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy ktoś jest zorientowany w temacie i rozpozna wersję

 

środek niech będzie z L.E. ale koła już nie, "Kupe" aż błaga o ori, no i Turbo Plus i LE nie miały białych zegarów? :o Jeśli LE, to jaki numer? Jest rozpórka pod maską?

żeby to nie był "zwykły" 20VT z wnętrzem od LE....

 

EDIT:

 

Palony z guzika, wiec w najgorszym wypadu Turbo Plus :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gruby_RS, Koko spoko... wszystko obczajone :P Czerwony guzik startera, hamulce Brembo, skóra z LE, rozpórka pod maską i pedały Sparco, czerwona pokrywa silnika, inny zestaw Spojlerów no i oczywiście tabliczka z numerem. W moim wypadku 816 ;) Z tymi zegarami mnie zaciekawiłeś, ale nie będę dochodził :|

 

Aha, felgi oczywiście nie są od LE, bo to 17". Widocznie oryginalne poprzedniemu właścicielowi nie podpasowały. :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi zegarami mnie zaciekawiłeś, ale nie będę dochodził

 

Turbo Plus białe na 100%, ale LE faktycznie mogą być takie, kiedyś miałem okazję być przewiezionym LE i chyyyba właśnie miał "normalne" ;)

Nic to, jest ok, teraz tylko ori koła (błagam :cry::P ) odszczurzyć, dopieścić i jest petarda :good::good::good:

 

[ Dodano: 14 Maj 2012, 18:43 ]

ps. ciągnie okrutnie od 0 do końca, no i dzwięk 5 garów nie do podrobienia :-]:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aj. Limited Edition. Najpiękniejszy Fiat lat 90. No obok godnie staje Bravo/Brava HGT.

Nie ma grafitowych szesnastek co było oryginałem. Srebrne były w zwykłych wersjach.

To jest w sumie polift bo ma inne tarcze do nawiewów takie jak Bravo/Brava po FL.

No i 20VT uważaj na panewe. Lepiej ją wymienić za w czasu chodź w Turbo mniej padały niż w wolnossących ale jednak się zdarzało.

A oprócz panewek nie jest trudny w tuningu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.