Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy


bucki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Michal200

1.W wydziale komunikacji - niestety mogą być trochę duże i nie do końca pasować.

2.Zamówić na wymiar - teoretycznie jest to nie zgodne z prawem ale jak policeman jest ok albo mało spostrzegawczy to się nie czepia (tak najczęściej bywa).

 

Taką tablicę wykona każdy zakład robiący tabliczki: rejestracyjne, reklamowe, na drzwi, ozdobne itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum Subaru nigdy się nie logowałem, ale czytam namiętnie od kilku lat-wciągnął mnie w to kolega, który miał niesamowity dar pisania w Konfesjonale - foreks. Niestety został zbanowany na forum a ja straciłem z nim kontakt ale sympatia do marki i dosyć wysokiego poziomu forum pozostała do tej pory ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maestro00, jak wspomniał VinCe, zaczynamy odbiegać od tematu, na pw podrzucę zdjęcia mk1, a passat tak jak już napisane zostało, był eu, został przerobiony na usa

Michal200, poszło pw z adresem strony która to zrobi,

 

Evo, niżej ze swoim seatem :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vwosiu, szukam takich tablic jak ma ten Passat z tylu w US klapie. Skad mozna takie zamowic? na Allegro szukalem i niestety nie znalazlem :/

tutaj mozesz zamówić takie tablice http://www.ago.konst.pl/. oczywiście nie są dopuszczone do ruchu. ale kto by sie tym przejmował :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja też wrzucę zdjęcie mojej służbowki ;)

Zdjęcie z lipca, z VWMANII w Pruszczu Gdańskim.

 

Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że istnieje autodetailing :oops:

 

img4124vwmania.th.jpg

 

Zmodyfikowany zawias: sprężyny obniżające MAD -40mm+Bilstein B8.

W przyszłym roku jak "szef da" to zapodam witaminkę do silnika (1.9TDI AXB 104KM)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vwosiu i Evo same amorki nie obniżą fury. Zastosowanie twardszych poprawi prowadzenie się samochodu ale pogorszy komfort jazdy. Zdecydowanie polecam obniżenie o ok. 40mm i zastosowanie twardszych amorków - jeździ się o wiele lepiej (bynajmniej tak jest w przydku mojej T5 i Golfa II którym śmigałem kilka lat temu). T5-ką przez dwa lata jeździłem na fabrycznych amorkach+sprężyny obniżające, po zamontowaniu B8 o niebo lepiej :good:.

Zimą tragedia, zwłaszcza u mnie na osiedlu, gdzie już wytworzyły się koleiny :thumbdown:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fernando, tyle ze na hamowni bylem. Nic poza tym ale jezdzi naprawde fajnie :-] .Nie jeden kierowca BMW na swiatlach byl zdziwiony a na nastepnych nawet juz nie spojrzal w bok albo robil :shock: . 2 litrowe autka wciagam chociaz nie wszystkie i nie zaliczam Hondy.Do 100km\h rozpedza sie w ok 8s.Na sezon byc moze turbina i ok 300KM i jakies 5s do 100km\h :-]

 

Zapomnij, nawet jakbys mial 500+ i porzadny slick nie zejdziesz oska do 5s... realne jest ok 6s. Mysle ze bora nie dalaby rady juz w obecnym stadium.

 

 

maestro00, Narazie to tylko został zrobiony program pod ten silnik (a nie żadny chip wsadzony) jeżeli chodzi o wtryski to w planach tak jak napisałeś ASV i już będzie jakieś 170 KM i momentu niecałe 400, tylko że wtedy to też będzie trzeba założyć mocniejsze sprzęgło ...

 

ALH z tego co pamietam to seria 90ps, samym softem nie realne jest osiagnac 140ps... (a nawet jesli to na mega hardcore) 170s na wtryskach z ASV, malutkiej turbinie i pompie 10mm tez jest nie osiagalne ;) Na Twoim miejscu najpierw poszedlbym w FMIC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.