Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy


bucki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Śmiem twierdzić, że C5 będzie tańsze....

 

Cpińć w serwisowaniu zawieszenia jest bardzo tanie :D Hydro w ogóle nie siada, a po 250tys przebiegu musieliśmy zrobić tylną belkę (koszt 500zł) i z przodu łączniki (ok 150zł z wymianą) i tyle. To auto (odpukać) się nie psuje :-] Dla przypomnienia mamy 2003 rok, 2.2 Hdi kombi :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

c5 jest badzo wytrzymala i generalnie bezproblemowa w uzytkowaniu

 

:good: jakby co, to zdycedowanie bardziej zaboli porządny remont przodu w Bepiąteczce, a "że sie psuje", to stereotyp z czasów, kiedy na widok unoszącego się CX, BX, czy Xantii gospodarze spędzali krowy z pól, bo traciły mleko :mrgreen: W polifcie nie ma żadnych problemów, zużywa się eksploatacyjnie jak wszystko. Najwięcej roboty warsztaty wyspecjalizowane w autach na F, mają po sezonie zmiany kół przez wulkanizacje Cytryn & Gumiak :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... jakby co, to zdycedowanie bardziej zaboli porządny remont przodu w Bepiąteczce, a "że sie psuje", to stereotyp z czasów, kiedy na widok unoszącego się CX, BX, czy Xantii gospodarze spędzali krowy z pól, bo traciły mleko :mrgreen:

 

Muszę zapamiętać :lol:

 

U rodziców (2003 rok, oryginalne 165 000 km) póki co też nic w zawieszeniu, a jeździ pięknie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.