Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy


bucki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Borek to w tle to twoje? :) Czy tylko dobre tło do zdjęć ?

 

Czy wy też uważacie, że Leon to jedno z ładniejszych samochodów z tam tych lat? I mimo iż wprowadzone z 15lat temu do produkcji to chyba zawsze pozostanie czymś fajnym? :)

Może i nie jest to nic specjalnego, ale ma coś w sobie ponadczasowego :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wy też uważacie, że Leon to jedno z ładniejszych samochodów z tam tych lat? I mimo iż wprowadzone z 15lat temu do produkcji to chyba zawsze pozostanie czymś fajnym? :)

Może i nie jest to nic specjalnego, ale ma coś w sobie ponadczasowego :good:

Ciężko się z Tobą nie zgodzić :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ayrsen, tak, ale Top Sport ma seryjnie niższe sprężyny o 15mm i twardsze amory. W limitowanej wersji Supercopa Eibach jest w serii z tymi samymi amorami więc jest wszystko jak należy ;)

 

U mnie po założeniu Eibacha po jakiś 20tys. seryjne amortyzatory powiedziały "pa pa" więc,nie licz na cuda. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w sumie jakim cudem, ale moje ori najprawdopodobniej ~ 25 000 wytłukły. :kox:

20 tysi to pewnie na jeżdżonych już amorkach, a tak się złożyło, że akurat the_rahzel, założył springi i dopiero wtedy "zauważał' że ich żywot dobiega końca. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopóki mój ganiał na Eibachu było wszystko ok, po ok 185kkm na przeglądzie amory pokazały ok 60% przód, 40% tył (wiem, że to mało miarodajne, no ale...), mimo wszystko nie można było przyczepić się do prowadzenia.

Później wpadły czerwone H&R, miało być niżej a ostatecznie wyszło wyżej niż na Pro-Kit, zrobiło się twardziej i Leon został piłeczką pingpongową. Zmiana zupełnie na minus.

Aby ratować sytuację, przy 200kkm zdecydowałem się na KYB UltraSR (tak, wiem, na LCT nie polecane do obniżenia większego niż -30mm, przestudiowałem temat). Auto prowadzi się super (jeszcze są tuleje wahaczy od eRki i dolna rozpórka S3), jest bardzo twardo (za twardo na Lublin), niestety nadal jest wysoko (wcale nie jest niższy od Leonów na Pro-Kit, powiedziałbym, że nawet jest wyżej)... Na tym zestawieniu przelatałem dopiero 20kkm.

Z czasem zastanawiam się po co w ogóle ruszałem coś w zawieszeniu, skończyłyby się ori amory, kupiłbym np. Bilstein B4 sport i byłby spokój...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopóki mój ganiał na Eibachu było wszystko ok, po ok 185kkm na przeglądzie amory pokazały ok 60% przód, 40% tył (wiem, że to mało miarodajne, no ale...), mimo wszystko nie można było przyczepić się do prowadzenia.

Później wpadły czerwone H&R, miało być niżej a ostatecznie wyszło wyżej niż na Pro-Kit, zrobiło się twardziej i Leon został piłeczką pingpongową. Zmiana zupełnie na minus.

Aby ratować sytuację, przy 200kkm zdecydowałem się na KYB UltraSR (tak, wiem, na LCT nie polecane do obniżenia większego niż -30mm, przestudiowałem temat). Auto prowadzi się super (jeszcze są tuleje wahaczy od eRki i dolna rozpórka S3), jest bardzo twardo (za twardo na Lublin), niestety nadal jest wysoko (wcale nie jest niższy od Leonów na Pro-Kit, powiedziałbym, że nawet jest wyżej)... Na tym zestawieniu przelatałem dopiero 20kkm.

Z czasem zastanawiam się po co w ogóle ruszałem coś w zawieszeniu, skończyłyby się ori amory, kupiłbym np. Bilstein B4 sport i byłby spokój...

 

H&R strasznie twarde ponoc,dla mnie Eibach to max co mozna utwardzic przy naszych drogach..Ja wychodze z zalozenia ze jak jeszcze nie zmienilem na seryjny zawias tzn ze jeszcze nie jest zle,jeszcze to toleruje,ale fakt ze coraz bardziej mam dosc telepania soe na dziurach... jeszcze ta belka z tylu :/

 

Na rownym to poezja jak dla mnie,wiecej mi nie trzeba,auto super siedzi na ziemi - mogloby nizej ale i tak juz ciezko jest parkowac przy naszych kraweznikach.Nie dosc ze miejsca donparkowania niema to jeszcze trzeba wybrzydzac,bo sie nie wjedzie.

 

 

Borowa,a polecasz czy odradzasz tuleje od Rki,bo jestem przed wymiana j soe zastanawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

the_rahzel, tuleje wrzuciłem przy okazji wymiany prawie wszystkiego co się da w zawieszeniu, więc ciężko mi osobiście powiedzieć ile one same dały. Ale Stm z LCT wrzucił same tuleje, powiedział, że zmiana na plus, lepiej czuć auto, jest precyzyjniej, niby jeździłem jego Leo po zmianie, ale ciężko mi cokolwiek powiedzieć, ponieważ nie wiem jak było przed...

 

Wracając do H&R, w porównaniu do Eibacha są dużo twardsze, mam na bieżąco porównanie, bo moja ASV'ka stoi na Pro-Kit i amorach jeszcze seria seria. Komfort pomiędzy dwoma Leonami to przepaść...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

the_rahzel, Pakuj pełne tuleje od R tylko lemforder/y,są dużo wytrzymalsze niż seryjne z dziurami po bokach które wytrzymały u mnie 30 tys km (FEBI) przy seryjnym zawiasie i balonowych oponach 205/55 R16 . Pełne tuleje mam już jakieś 20 tys km i nadal wyglądają jak nowe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to mój pieszczoch ;) , kupiony za grosze, pracowałem przy nim dwa lata, zaczynałem od zardzewiałej ramy aż po każdą ale to dosłownie każdą śrubeczkę czy sprężynkę , kupa złomu i rdzy teraz cieszy moje oczy, wszystko ręcznie robione, za wyjątkiem chromów, a jak pięknie mruczy , a jak fajnie się na niej jeździ ( a po ostatnim motocyklu miało nie być więcej żadnego :o ) ma już grubo ponad 20 wiosen :)

 

3_zps6800c295.jpg

 

[ Komentarz dodany przez: rychu: 25 Luty 2014, 21:09 ]

Fotka za duża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.