Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy


bucki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

geno napisał/a:

Jak kupować to tylko najlepsze :-]

 

 

Nie wykorzystasz możliwości takiego zawiasu na zwykłych drogach w 30%, nie ma sensu przepłacać ;)

 

Czemu tak sądzisz? V3 daje możliwość ustawienia zawiasu pod siebie, dlatego właśnie do jazdy na co dzień super się nadaje...

 

[ Dodano: 23 Listopad 2012, 16:30 ]

Ja, gdybym miał kupować po cenach cennikowych, na pewno wziąłbym przynajmniej V2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

geno napisał/a:

Jak kupować to tylko najlepsze :-]

 

 

Nie wykorzystasz możliwości takiego zawiasu na zwykłych drogach w 30%, nie ma sensu przepłacać ;)

 

Czemu tak sądzisz? V3 daje możliwość ustawienia zawiasu pod siebie, dlatego właśnie do jazdy na co dzień super się nadaje...

 

[ Dodano: 23 Listopad 2012, 16:30 ]

Ja, gdybym miał kupować po cenach cennikowych, na pewno wziąłbym przynajmniej V2.

 

Zawias daje olbrzymie możliwości ustawienia ( dobicia, odbicia, twardość, wysokość... ), więc jak raz ustawisz pod siebie to nie będziesz tego więcej używał... Taki zawias sprawdza się na torze, gdzie trzeba zmieniać ustawienia a nie na naszych dziurawych drogach ;) Do jazdy po drogach w zupełności starcza V1, chyba że masz sporą glebę to lepiej mieć V2 żeby ustawić na większego "twardziela" żeby nie dobijało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tego mi brakuje, żeby sobie np. twardość ustawić... Z tym zmienianiem ustawień to też nie jest tak, że kręcisz w górę i w dół, a jak Cię najdzie ochota to i na boki :-] No ale mnie nie przekonuje argument typu "na zwykłych drogach wykorzystasz 30% potencjału tego zawieszenia, więc nie warto go kupować". To tak samo, jak powiedzieć, że nie warto w samochodzie do codziennej jazdy mieć więcej niż 100KM, bo przecież i tak z sandałem w podłodze nie jeździsz non stop :o Ale to tylko moje zdanie, więc no offence :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w202 celem pozowania:

- wjechało na kołach, czy

- zostało wstawione cyfrowo? 8-)

 

Fajnie wygląda, ale na takim set-upie jak na foto nie za bardzo mogę sobie wyobrazić jazdę... :idea:

Kolega ma z tego co kojarzę,air prawie matic :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

matherr, Pomijając ginące w tych felgach tarcze wygląda super :good:

 

Nie przyciera? :P

 

Przycierało, :P dlatego musiałem wrócić do zawieszenia seryjnego. Tarcze większe być nie muszą, ostatnio bak zamknąłem średnią 6,5l (a mieszkam w mieście :mrgreen:)

 

było:

dsc2810t.jpg

 

jest:

dsc3103v.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michal200, pro rider, no niestety, auto służy mi do jazdy na codzień, 20 cali na profilu 35 + bardzo niski zawias spowodował, że komfort spadł do zera, nie dało się normalnie podróżować w tempie szybszym niż furmanką z zaprzęgiem konnym :thumbdown:

To po co 20" ? :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.