GracjanS4 Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Jak kupować to tylko najlepsze Nie wykorzystasz możliwości takiego zawiasu na zwykłych drogach w 30%, nie ma sensu przepłacać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fernando Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 geno napisał/a: Jak kupować to tylko najlepsze Nie wykorzystasz możliwości takiego zawiasu na zwykłych drogach w 30%, nie ma sensu przepłacać Czemu tak sądzisz? V3 daje możliwość ustawienia zawiasu pod siebie, dlatego właśnie do jazdy na co dzień super się nadaje... [ Dodano: 23 Listopad 2012, 16:30 ] Ja, gdybym miał kupować po cenach cennikowych, na pewno wziąłbym przynajmniej V2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 geno napisał/a: Jak kupować to tylko najlepsze Nie wykorzystasz możliwości takiego zawiasu na zwykłych drogach w 30%, nie ma sensu przepłacać Czemu tak sądzisz? V3 daje możliwość ustawienia zawiasu pod siebie, dlatego właśnie do jazdy na co dzień super się nadaje... [ Dodano: 23 Listopad 2012, 16:30 ] Ja, gdybym miał kupować po cenach cennikowych, na pewno wziąłbym przynajmniej V2. Zawias daje olbrzymie możliwości ustawienia ( dobicia, odbicia, twardość, wysokość... ), więc jak raz ustawisz pod siebie to nie będziesz tego więcej używał... Taki zawias sprawdza się na torze, gdzie trzeba zmieniać ustawienia a nie na naszych dziurawych drogach Do jazdy po drogach w zupełności starcza V1, chyba że masz sporą glebę to lepiej mieć V2 żeby ustawić na większego "twardziela" żeby nie dobijało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fernando Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Właśnie tego mi brakuje, żeby sobie np. twardość ustawić... Z tym zmienianiem ustawień to też nie jest tak, że kręcisz w górę i w dół, a jak Cię najdzie ochota to i na boki No ale mnie nie przekonuje argument typu "na zwykłych drogach wykorzystasz 30% potencjału tego zawieszenia, więc nie warto go kupować". To tak samo, jak powiedzieć, że nie warto w samochodzie do codziennej jazdy mieć więcej niż 100KM, bo przecież i tak z sandałem w podłodze nie jeździsz non stop Ale to tylko moje zdanie, więc no offence Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 To tak samo, jak powiedzieć, że nie warto w samochodzie do codziennej jazdy mieć więcej niż 100KM, Te liczby akurat pasują do tej niebieskawej eSy 2 posty wyżej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Tak jak pisze GracjanS4 do codziennej jazdy V1 wystarczy, jeśli chcemy jezdzić bardzo nisko (praktycznie max skręcenie) warto zainwestować w V2 PS. chyba spore OT się zrobiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axwell Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 To może i ja zaktualizuję swoją pieszczoche... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayrsen Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 w202 celem pozowania: - wjechało na kołach, czy - zostało wstawione cyfrowo? Fajnie wygląda, ale na takim set-upie jak na foto nie za bardzo mogę sobie wyobrazić jazdę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Fajnie wygląda, ale na takim set-upie jak na foto nie za bardzo mogę sobie wyobrazić jazdę... Pewno ajrajd Autko super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 w202 celem pozowania:- wjechało na kołach, czy - zostało wstawione cyfrowo? Fajnie wygląda, ale na takim set-upie jak na foto nie za bardzo mogę sobie wyobrazić jazdę... Kolega ma z tego co kojarzę,air prawie matic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axwell Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 tak jak GracjanS4 pisze... Powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matherr Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 wersja zimowa mojej VC czyli 225/45/17 vs. 225/35/20 na bogato (ta z tyłu ): zimowo: i małe porównanie rozmiarów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Skłamałbym jakbym napisał że lepiej na 17" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Brunetka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MM.MM Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 pro rider, Kiedy go sprzedajesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 matherr, Pomijając ginące w tych felgach tarcze wygląda super Nie przyciera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 pro rider, Kiedy go sprzedajesz never Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 pro rider, brunetka to widze, że siedzi w aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matherr Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 matherr, Pomijając ginące w tych felgach tarcze wygląda super Nie przyciera? Przycierało, dlatego musiałem wrócić do zawieszenia seryjnego. Tarcze większe być nie muszą, ostatnio bak zamknąłem średnią 6,5l (a mieszkam w mieście ) było: jest: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal200 Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Jak na szczudlach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 matherr było pięknie, jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxior Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 wydaje mi się ze biała fela by bardziej pasowała [ Dodano: 24 Listopad 2012, 22:31 ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morieris Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 gruby ten merc, ale kolo jakies zby banalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matherr Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Michal200, pro rider, no niestety, auto służy mi do jazdy na codzień, 20 cali na profilu 35 + bardzo niski zawias spowodował, że komfort spadł do zera, nie dało się normalnie podróżować w tempie szybszym niż furmanką z zaprzęgiem konnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Michal200, pro rider, no niestety, auto służy mi do jazdy na codzień, 20 cali na profilu 35 + bardzo niski zawias spowodował, że komfort spadł do zera, nie dało się normalnie podróżować w tempie szybszym niż furmanką z zaprzęgiem konnym To po co 20" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi