Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy


bucki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Utrzymanie pod kątem elementów eksploatacyjnych w normie. Daewoo to nie jest, ale i tak bywa taniej niż w przypadku japońskich zabawek. Chyba że jesteś maniakiem i wszystko musisz mieć z logo BMW, to wtedy worek pieniędzy nawet nie starczy. Gorzej z elementami psującymi się od wielkiego dzwonu (np. sterownik kontroli trakcji) - zamienników nie ma, a nowe w ASO powalają ceną. Pozostaje przebierać w używkach, a to przyjemne nie jest.

 

Drogi jest natomiast sam samochód - płaci się za markę, która nie jest już niestety synonimem wyższej klasy i jakości. Szczególnie słabo wypada wykończenie wnętrza: lubi sobie trzeszczeć.

 

Spalanie w mieście wysokie, ale to przez automatyczną skrzynię biegów: 15 litrów na 100 km. W trasie @110 km/h ~8 litrów.

 

Arek, podobuje mnie się wnętrze tego Seata. Też mam podobne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super silnik i tak jak myślałem spalanie jest do przyjęcia, szkoda tylko że automat ;) Ceny tak jak patrzę to są sporę, o poliftowej nie mam co marzyć nawet... Z taką bmw już jest się jak odstresować, po przesiadce z motocykla na auto strasznie mi tego brakuje :(

Co do trzeszczenia to u mnie przy tych mrozach w seacie też coś zaczęło trzeszczeć, denerwujące jest strasznie ale już wiem chyba co muszę potraktować psikaczem do uszczelek ;)

 

Evo podpisuje się pod tym ale wydaje mi się że i w a3 i golfie jest tak samo :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Co do trzeszczenia to u mnie przy tych mrozach w seacie też coś zaczęło trzeszczeć, denerwujące jest strasznie ale już wiem chyba co muszę potraktować psikaczem do uszczelek

 

Evo podpisuje się pod tym ale wydaje mi się że i w a3 i golfie jest tak samo

 

U mnie trzeszczy 90% plastików we wnętrzu, na czele z boczkami drzwi z tyłu. Zgodnie z przewidywaniami,większosć zaczeła trzeszczeć po obniżeniu i utwardzeniu zawieszenia, ale coś za coś.

 

Golfem 4 nie miałem okazji jeździć, jak szukałem Leona to oglądałem też parę A3,i mimo że w większości były to auta starsze niż mój Seat, to w środku było jednak lepiej :idea:

 

Ale że w 90% czasu jeżdze sam, to po prostu podkręcam radio :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie trzeszczą boczki drzwi, szyby, podłokietnik i tunel środkowy, trochę skóry obcierają wykończenie, napinacze pasów, nawet osłony przeciwsłoneczne potrafią się rozedrgać i obijać o sufit :)

 

Do tego farba (taka chropowata, strukturalna) schodzi z plastikowych elementów. Łuszczy sie, wygląda to paskudnie.

 

Tego w BMW nie powinno być, bo w końcu płaci się za te auta naprawdę poważną kasę. Podobno Audi wypada pod tym względem lepiej, ale nie potwierdzę, ani nie zdementuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie trzeszczą boczki drzwi, szyby, podłokietnik i tunel środkowy, trochę skóry obcierają wykończenie, napinacze pasów, nawet osłony przeciwsłoneczne potrafią się rozedrgać i obijać o sufit :)

 

Do tego farba (taka chropowata, strukturalna) schodzi z plastikowych elementów. Łuszczy sie, wygląda to paskudnie.

 

Tego w BMW nie powinno być, bo w końcu płaci się za te auta naprawdę poważną kasę. Podobno Audi wypada pod tym względem lepiej, ale nie potwierdzę, ani nie zdementuję.

 

Dziwne, u mnie nic z tych rzeczy sie nie dzieje, az sam jestem wszoku ze przy mocno ujemnych temp. nic nawet nie drgnie a auto ma juz najechane blisko 200kkm. Jedyne co to szyby mi zamarzaja :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, u mnie nic z tych rzeczy sie nie dzieje, az sam jestem wszoku ze przy mocno ujemnych temp. nic nawet nie drgnie a auto ma juz najechane blisko 200kkm. :

Może dlatego że auto ma przebieg jedynie 200kkm (nie mylić ze stanem licznika) :mrgreen:

Wszystko jest też kwestią warunków eksploatacji - jeśli auto jest jeżdżone tylko na autostradach to zużycie jest zerowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kamil, dobry silnik-z DSG czy manualem?-mi z manualną skrzynią nie schodził poniżej 15l w mieście-na trasie 10l przy normalnej jeździe-no i też bardzo trzeszczały w środku wszyskie plastiki.

 

Co do trzeszczenia w BMW-trzeszczą 1-e87,3-e90,5 e60, m5 e60 (najnowsz siódemka nie trzeszczy ;) ) nie wiem jak X-y bo nie jeździłem. Bardzo nikczemnej jakości są uszczelki w drzwiach-co chwilę muszę je smarować-popiskuje plastik na słupku, a to kratka nawiewu i różnego rodzaju elementy w drzwiach-jadąc mam czasami wrażenie że karoseria jest z papieru i ma zerową sztywność-wszystkie piski ustają po pierwszej wizycie gwarancyjnej w ASO-wymiana uszczelek-rozkręcenie i skręcenie ponowne drzwi-problem jest znany w BMW-krążą gdzieś nawet w necie instrukcje z centrali BMW dla dealerów jak walczyć z tymi piskami i hałasami. Pozostaje chyba jedynie kupić LR defendera albo MB G-klasse i mieć wszystko gdzieś-że trzeszczy, piszczy i wyje-tam wszystkie elementy do nas mówią-ale przynajmniej rozmawiamy z duchami legend off-roadowych a nie z tworami sknerowatych księgowych koncernów samochodowych ;):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manualna, w miescie nie wyszedlem powyzej 13l trasa bardzo roznie ale jadac bardzo spokojnie mozna zejsc nawet ponizej 7l ;) Jak jezdze do roboty to komputer pokzuje srednie 7.2-7.8, chyba ze sie z kims poganiam to do 10 moze lyknac. Mi poki co nic nie trzeszczy ;) maestro fotki nie rozpieszczaja, bo umowmy sie umyjesz samochod o 15 dojedziesz do domu i juz nie widac polysku lakieru. Wczoraj umylem woz dzis zrobilem 100km i juz wygladal jak przed myciem. Niestety jazda w taka pogode jest dosc ciezka nie da sie przycisnac, jadac na 3 biegu kiedy wcisniemy pedal gazu d oporu kola traca trakcje :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lakik - Powiedzmy ze jest juz namodzone, obecnie samochod mam 260KM przy 5800obr i 360Nm przy 2800obr. Przez to na mokrym nie da sie z nikim poganiac bo na 3 mieli. Musi byc tez suchy asfalt zeby na 2 biegu byla trakcja. Ciekawi mnie jak bedzie na letnich gumach bo sa one szersze od zimowych o 3cm/szt . Poki co passat ze startu rolowanego jedzie jak mazda 3 mps i bardzo podobnie do vlvo S60 T6 304KM 440Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.