majkelradom Posted November 26, 2010 Report Posted November 26, 2010 Tak jak w temacie. Czy jeśli zmatuje papierkiem 2000 na wodę i będę polerował żółtą gąbką z megsa i UC to w ogóle ma to sens? Czy trzeba jechać jakąś pastą bardziej ścierną i gąbką cuting?
Marco Posted November 26, 2010 Report Posted November 26, 2010 Na audi?? Wątpię... Raczej ta druga opcja.
majkelradom Posted November 26, 2010 Author Report Posted November 26, 2010 Nie nie mazda 3 ale jest cała lakierowana powtórnie. Czyli nie ruszy UC takiego zmatowienia?
Administrator Evo Posted November 26, 2010 Administrator Report Posted November 26, 2010 Raczej ruszy, ale ja bym to wyciągnał papierem jeszcze góre, w do 3000.
majkelradom Posted November 26, 2010 Author Report Posted November 26, 2010 Evo uwierz mi że ty byś darł minimum 1500 ja się boje, ale tam tego klaru i różnych pajęczynek jest od groma.
Administrator Evo Posted November 26, 2010 Administrator Report Posted November 26, 2010 Masz miernik grubości ? Jeśli była lakierowana to zapewne grubość jest taka że można sie troche pobawić.
Marco Posted November 26, 2010 Report Posted November 26, 2010 że można sie troche pobawićSpokojnie. Ale myślę ze najpierw trzeba zacząć od polerowania. Może się okazać że lakierek jest miękki i dotykanie go papierem nie ma sensu.
majkelradom Posted November 26, 2010 Author Report Posted November 26, 2010 Raczej nie pójdzie bez papierku jeśli są pajączki po zwalonym lakierowaniu no chyba że macie jakieś magiczne sposoby . W ogóle to mam problem z polerką zderzaków, duży pad nie wszędzie podchodzi.
Marco Posted November 26, 2010 Report Posted November 26, 2010 pajączki po zwalonym lakierowaniuHmmm... nie bardzo wiem o co Ci chodzi... Może o to ze lakier posiadał na rysach w podkładzie po szlifowaniu grubym papierem szpachlówki.
Marco Posted November 27, 2010 Report Posted November 27, 2010 To trzeba być ostrożnym. Bardzo szybko można przebić się jeśli te ślady są dość głębokie, a warstwa klaru jest cienka. I co ?Cale auto tak wygląda?? To świetny wóz
majkelradom Posted November 28, 2010 Author Report Posted November 28, 2010 Nie dosłownie 2 takie pajączki są na masce. Na tą chwile przeleciałem papierkiem 1500, 2000, 2500 i UC i gąbka polishing ale nie dało to ładnego efektu. Tam gdzie brałem na kilka razy trochę lepiej ale to jeszcze nie to.
malkolm Posted December 2, 2010 Report Posted December 2, 2010 ja bym już to zostawił, jeśli rysy są pod lakierem to polerując powierzchnie nie usuniesz tego co pod spodem
Marco Posted December 2, 2010 Report Posted December 2, 2010 malkolm, http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... t=mercedes
majkelradom Posted December 2, 2010 Author Report Posted December 2, 2010 Marco za nim zarejestrowałem się na tym forum, prześledziłem je w 60% jako gość. Tego merca widziałem dawno i głównie projekty łukash'a skusiły mnie żeby zabrać się do polerki. Ten chłopak działa cuda, chciałbym z nim porobić trochę żeby podpatrzeć co nie co.
Marco Posted December 2, 2010 Report Posted December 2, 2010 Podesłałem tego linka malkolmowi bo Łukasz usunął ślady po papierze na szpachlówce. Jest to wykonalne. majkelradom, trochę daleko masz do niego Ten chłopak działa cudaCzy ja wiem...Normalnie poleruje wozy
majkelradom Posted December 2, 2010 Author Report Posted December 2, 2010 Na mazdzie chyba przegiąłem z papierem 1500, bo nie mogę tego nawet fareclą doprowadzić do ładu.
Marco Posted December 2, 2010 Report Posted December 2, 2010 Właściwie nie używam innego papieru niż 1500 i jeszcze nie miałem problemu. Czasami tylko poprawiam 2000.
majkelradom Posted December 2, 2010 Author Report Posted December 2, 2010 A jakiej używasz pasty, gąbki itd?
Marco Posted December 2, 2010 Report Posted December 2, 2010 SUrface rapide. Pady różnie. Twarde bądź średnie. Kolory nic Ci nie powiedzą bo każdy producent ma inne.
majkelradom Posted December 2, 2010 Author Report Posted December 2, 2010 Wiem, że każdy ma inne ale mógłbyś podać parę przykładów, past i kombinacji jakich używasz po matowaniu papierem.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now