Pacek Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 Witam, Pokażę jeszcze moje obecne auto jaki jest Subaru Legacy kombi mk2. Bardzo przyjemny samochód, zwykły do przemieszczania się w każdych warunkach. Kolor lakieru to green mica, chyba perła, dość ciemna zieleń. Lakier ponownie jak to w japońskich autach, miękki i oryginalnie bardzo cienki (poniżej 100um). I tutaj ciekawostka, wszystkie 4 drzwi maja poniżej listew ochronnych warstwę lakieru około 160um. Nie sądzę żeby ktoś to specjalnie malował (auto kupiłem jako używane), pytanie czy ktoś się już z taki przypadkiem spotkał. Jedyne co mi przychodzi do głowy to ze względu na charakter samochodu, producent maluje dolną część drzwi grubszą warstwą lakieru. A wracając do prac, użyte środki to ponownie Meguiar's: szampon NXT, glinka, Ultimate Compound, ColorX i wszystko zabezpieczone woskiem Gold Class w paście. Oczywiście ręcznie wszystko Auto przyjechało do mnie z Włoch, lakier był bardzo zniszczony i ponownie, nie udało mi się go idealnie wyprowadzić. Zważywszy jednak na codzienny charakter samochodu, zostawiłem tak jak wygląda na zdjęciach. Zniszczenia z jakimi miałem do czynienia to oczywiście obicia parkingowe (norma we Włoszech) ale też całe auto zmasakrowane jakąś nieudolną polerką mechaniczną. Celowo zostawiłem jeden element tylko umyty i wyglinkowany, żeby pokazać różnicę. Ponownie, nie mam zdjęć przed. Dressingu do opon też jeszcze nie miałem 1 2 before and after 3 4 5 6 7 8
lakikwap Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 długo szorowałeś UC? czym go nakładałeś? 2 to jest element (spojler) przed Uc?
Pacek Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 Nakładałem padem Megs'a, pracowalem az UC calkowicie zniknal. Bardzo dobrze sie z nim pracuje ale wysilku to troche wymagalo. Tutaj lepsze zdjecie tego kawalka, ktory zostawilem nieruszony (tak jak ten spoiler wygladalo cale auto ;| ).
Camel- Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 No błyszczy się ładnie, choć w słoneczku mogłoby być coś ciut lepiej. Ze względu na grubość lakieru, sam zdecydowałbym się na jakiś środek z wypełniaczami. Jeśli chodzi o wnętrze (a sugerując się po zdjęciach to ono też jest tematem detailingu) sugerowałbym porządne wyszczenie plastików (APC+pędzel+kilka MF) i nałożenie jakieś fajnego dressingu. Od razu będzie ciekawiej
Pacek Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 No błyszczy się ładnie, choć w słoneczku mogłoby być coś ciut lepiej. Ze względu na grubość lakieru, sam zdecydowałbym się na jakiś środek z wypełniaczami. Jeśli chodzi o wnętrze (a sugerując się po zdjęciach to ono też jest tematem detailingu) sugerowałbym porządne wyszczenie plastików (APC+pędzel+kilka MF) i nałożenie jakieś fajnego dressingu. Od razu będzie ciekawiej Tak jak pisałem, nie jestem w 100% zadowolony z efektu korekty lakieru. Chociaz zwazywszy na to co bylo przed i reczna robote, powinienem byc. A co do wnetrza to pewnie ze jaki dressing by sie przydal, zwlaszcza ze nie bylo stosowane NIC Wstyd sie przyznac
lakikwap Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 zobacz jak mi wyszła praca UC http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=3157
witol Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 Jacek, bardzo fajne efekty po ręcznej pracy z UC Widzę, że wzorem kolegów trzeba będzie się wziąć za robótki ręczne.
jorgus Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 ale tak błyszczący lakier a oponki matowe i sam zaczynam coraz częściej zwracać uwagę na nadkola ,widać że kilka godzinek z subarynka spędziłeś
Pacek Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2010 zobacz jak mi wyszła praca UChttp://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=3157 Bardzo ładnie, widać dużo włożonej pracy. Ale ale, na dalszych stronach jest zdjęcie w słońcu i widzę że masz ten sam problem co ja. Mico swirls nie zostały usuniete Jacek, bardzo fajne efekty po ręcznej pracy z UC Widzę, że wzorem kolegów trzeba będzie się wziąć za robótki ręczne. Moim zdaniem nie ma sensu, ja właśnie jestem na etapie kompletowania zestawu: maszyna plus pady plus pasty. Wtedy dopiero (mam nadzieje) będą efekty. W sumie w polerowanie ręczne i 'zaawansowaną kosmetykę' (niezłe tłumaczenie detailingu) bawię się od 2006 roku i już wystarczy. Teraz chce wejść poziom wyżej. ale tak błyszczący lakier a oponki matowe i sam zaczynam coraz częściej zwracać uwagę na nadkola ,widać że kilka godzinek z subarynka spędziłeś True, opony bardzo odstają. Następnym razem się poprawię.
lakikwap Opublikowano 25 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2010 Bardzo ładnie, widać dużo włożonej pracy. Ale ale, na dalszych stronach jest zdjęcie w słońcu i widzę że masz ten sam problem co ja. Mico swirls nie zostały usuniete no no, dlatego na wiosne znów przelece i do tego jakiś do wykończenia lekko ścierny cliner.
Camel- Opublikowano 25 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2010 Pacek, Tobie teraz tylko jakiś finishing bym polecał. Ultrafina?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się