Jump to content

Jak usunąć zarysowanie z nielakierowanego zderzaka ?


Recommended Posts

Opalarką mógłbym spróbować gdyby to było odbarwienie, a to jest po prostu porysowane.

 

Uświadomiłem sobie, że pytanie czy plastik po szlifowaniu nie zszarzeje było głupie, bo na pewno tak sie stanie, jak w tym miejscu gdzie jest przetarte.

Link to comment
Share on other sites

ze wyjdzie oryginalny kolor to pewny nie jestem, jestem nawet prawie przekonany ze identyczny jak z fabryki to ci nie wyjdzie... dlatego proponuje zrobic caly element opalarka a nie sam defekt.

 

U siebie mialem takie paskudne i glebokie rysy - poprzedni wlasciciel zderzakiem zawadzil o jakas scianke - nie takie otarcie jak u Ciebie ale takie glebokie rysy cienkie z poszarpanymi brzegami. Przejechalem papierem (zasadniczo kilkoma o roznej gramaturze) a pozniej opalarka caly element, wyglada ladnie...nie bardzo idzie poznac gdzie byly te rysy. Problem moze polegac na tym czy te twoje zderzaki sa idealnie czarne firmowo? ja robilem i tak opalarka wszystkie takie elementy na zewnatrz bo reszta byla wyplowiala, wiec u mnie nic sie od siebie nie odroznia. U Ciebie jak polecisz tylko np. przedni zderzak to moze on sie roznic odcieniem czerni po opalarce od np. tylnego ktory jest tak jak go fabryka zrobila.

Dobrze by bylo zrobic jakis test opalarka na kawalku ktorego nie widac... pytanie tylko na ktorym...?

 

tylko z opalarka delikatnie i powolutku, z pewnej odleglosci tak aby nie przypalic plastiku.

Link to comment
Share on other sites

ale sprawdz najpierw metode na jakims np. rancie zderzaka ktorego po zalozeniu nie widac... nie oszukumy sie kazdy plastik moze sie zachowac deczko inaczej pod opalarka. W mojej audicy i znajomego oplu vectra dalo bardzo dobre efekty, ladna czern a na dodatek satynowy polysk wyszedl :)

Stosowalem tez na Polonezie :) i tez dalo rade ale tam plastiki zaczely sie swiecic pozniej jak psu ... ale zczernialy ladnie.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Jeśli ta metoda przyniesie pożądany skutek to przelece oba zderzaki i lusterka.

Z lusterkami był bym ostrożny bo zderzak jest z dość grubej warstwy plastiku natomiast obudowy lusterek ze znacznie cieńszego i może się pofalować jak za bardzo podgrzejesz.

Oczywiście da się je tak odświeżyć ale trzeba pracować znacznie uważniej i najlepiej robić bardzo małe kawałki, czekając aż ostygnie poprzedni a nie nagrzewać od razu dużej powierzchni.

Oczywiście liczymy na relację zdjęciową z prac i foto efektu końcowego.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.