Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciemne lakiery miękkie w Audi? Na Audi A6 (1998) lakier jest tak twardy, że jak się uderzy np. kluczykiem to nie ma rysy czy wgłebienia, a lakier odpryskuje jak szkło, poza tym cięzko o rysę (oczywiście automat zawsze robi rysy ;) ).

 

Moja propozycja jest taka, żeby za każdym razem po przejściu na inną pastę wyczyścić czymś powierzchnię, np. IPA. Nie powinno być takich problemów, ale może warto sprobówać.

  • Administrator
Opublikowano
Cale poza wnekami klamek i wneka na rejestracje, jak mnie najdzie ochota i znajde wolna chwile to sprobuje.

 

Spróbuj, ja u siebie prawe drzwi pasażera mam malowane, wyjątkowo nieudolnie i lakier się rysuje od przejechania aplikatorem z woskiem albo czystą mikrofibrą. Rotacją nie byłem/jestem w stanie wyprowadzić finishu bez rys i hologramów, DA się dało ale też nie bylo lekko, więc co jakiś czas przejeżdzam je jakimś finishem ręcznie, to pomaga.

 

Ciemne lakiery miękkie w Audi? Na Audi A6 (1998) lakier jest tak twardy, że jak się uderzy np. kluczykiem to nie ma rysy czy wgłebienia, a lakier odpryskuje jak szkło, poza tym cięzko o rysę (oczywiście automat zawsze robi rysy ).

 

Po pierwszej, nie wiemy o jaki lakier chodzi (kod) wiec nie wiadomo czy jest co porównywać, po drugie to normalne że auta starsze,szczególnie niemieckie mają lakier twardszy. Ot, ekologia :roll:

Opublikowano

Camel-, IPA czyscilem w sumie jako tzw. final inspection, ale nie przyszlo mi do glowy zeby przetrzec po zmianie pasty :kox:

 

Evo, zapomnialem o tym kodzie, zaraz zerkne i wkleje. Sprobuje robotek recznych, zobaczymy :)

 

EDIT:

 

LY9B brilliantschwarz

Opublikowano

Umyj porządnie mocną chemią ten element (najlepiej odtłuszczającym czymś typu płyn do naczyń), przetrzyj IPA czy tam tym co masz i wjedź jeszcze raz z pasta finishująca. Coś mi się wydaje, że to hologramy to mgła po paście.

Opublikowano

Teoretycznie P1 w rozcienczeniu mozna uzywac jako cleaner, no i wykoncznie rowniez teoretycznie robi sie na jednac pascie tylko z innym padem, ale sprobowac nie zaszkodzi. Moze w weekend zabiore sie za wneke rejestracji i wneki klamek to rowniez sprawdze.

  • Administrator
Opublikowano

Takie Polo, z dokładniem tym lakierem ma kar01 , lakier jest faktycznie miękki i dośc upierdliwy w obróbce.

  • Administrator
Opublikowano

Maszynowo tylko SRP robiłem, wiec cieżko coś powiedzieć bo wszelkie defekty i tak zostały pokryte wypełniaczami :o

Opublikowano

Będę u siebie robił korektę na wiosnę- trochę za późno będzie jak na odpowiedź w tym temacie, ale może jednak :P W każdym razie ciekaw jestem przyczyn tych problemów (i mam nadzieję, że jakimś cudem nie będę miał problemów Brynjara).

 

Dodam, że mimo, iż teraz lakierowi do stanu idealnego jest baaaaardzo daleko, to jednak jak się zagapiłem i za późno zacząłem polerować 476, mimo bardzo mocnego docisku MF nie zauważyłem nowych rys (fakt- nie szukałem ich nawet, ale nie było nic nowego nader widocznego). Do polerowania używałem czerwonych MF Sonaxa, sztuk dwie, więc też nie jakoś często wymieniane- wychodzi na to, że MF nie powinna bardzo rysować... Tak samo przy osuszaniu Janem Niezbędnym- wodę ściągam podłużnymi ruchami, a takowych rys mam baaardzo mało, żeby nie powiedzieć w ogóle. Nawet gdy robiłem to w lesie, gdzie jak wiadomo z drzew spada kupa różnego syfu...

Opublikowano

Ehh, lipa. Moze jeszcze powalcze jak znajde chwile ale jak narazie nie mam ochoty nawet patrzec na to auto :P Rys nie widac bez halogenu, auto w swietle jarzyniowki wyglada b. ladnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.