Camel- Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Ciemne lakiery miękkie w Audi? Na Audi A6 (1998) lakier jest tak twardy, że jak się uderzy np. kluczykiem to nie ma rysy czy wgłebienia, a lakier odpryskuje jak szkło, poza tym cięzko o rysę (oczywiście automat zawsze robi rysy ). Moja propozycja jest taka, żeby za każdym razem po przejściu na inną pastę wyczyścić czymś powierzchnię, np. IPA. Nie powinno być takich problemów, ale może warto sprobówać.
Administrator Evo Opublikowano 21 Listopada 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Cale poza wnekami klamek i wneka na rejestracje, jak mnie najdzie ochota i znajde wolna chwile to sprobuje. Spróbuj, ja u siebie prawe drzwi pasażera mam malowane, wyjątkowo nieudolnie i lakier się rysuje od przejechania aplikatorem z woskiem albo czystą mikrofibrą. Rotacją nie byłem/jestem w stanie wyprowadzić finishu bez rys i hologramów, DA się dało ale też nie bylo lekko, więc co jakiś czas przejeżdzam je jakimś finishem ręcznie, to pomaga. Ciemne lakiery miękkie w Audi? Na Audi A6 (1998) lakier jest tak twardy, że jak się uderzy np. kluczykiem to nie ma rysy czy wgłebienia, a lakier odpryskuje jak szkło, poza tym cięzko o rysę (oczywiście automat zawsze robi rysy ). Po pierwszej, nie wiemy o jaki lakier chodzi (kod) wiec nie wiadomo czy jest co porównywać, po drugie to normalne że auta starsze,szczególnie niemieckie mają lakier twardszy. Ot, ekologia
spons Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Camel-, IPA czyscilem w sumie jako tzw. final inspection, ale nie przyszlo mi do glowy zeby przetrzec po zmianie pasty Evo, zapomnialem o tym kodzie, zaraz zerkne i wkleje. Sprobuje robotek recznych, zobaczymy EDIT: LY9B brilliantschwarz
kanar Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Umyj porządnie mocną chemią ten element (najlepiej odtłuszczającym czymś typu płyn do naczyń), przetrzyj IPA czy tam tym co masz i wjedź jeszcze raz z pasta finishująca. Coś mi się wydaje, że to hologramy to mgła po paście.
spons Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 Teoretycznie P1 w rozcienczeniu mozna uzywac jako cleaner, no i wykoncznie rowniez teoretycznie robi sie na jednac pascie tylko z innym padem, ale sprobowac nie zaszkodzi. Moze w weekend zabiore sie za wneke rejestracji i wneki klamek to rowniez sprawdze.
senz Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 Rafał zobacz ten temat. Goscie tez mieli problemy z lakierem VAG http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=158278
spons Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 Senz, wielkie dzieki, napisalem PM do Brynjara, ciekawe czy cos podpowie
Administrator Evo Opublikowano 22 Listopada 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 Takie Polo, z dokładniem tym lakierem ma kar01 , lakier jest faktycznie miękki i dośc upierdliwy w obróbce.
spons Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2010 Ja juz zglupialem czy ten lakier jest mientki czy twardy Evo, pracowales z tym lakierem? Masz jakies wskazowki jak sie z nim obchodzic?
Administrator Evo Opublikowano 23 Listopada 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2010 Maszynowo tylko SRP robiłem, wiec cieżko coś powiedzieć bo wszelkie defekty i tak zostały pokryte wypełniaczami
kar01 Opublikowano 23 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2010 Będę u siebie robił korektę na wiosnę- trochę za późno będzie jak na odpowiedź w tym temacie, ale może jednak W każdym razie ciekaw jestem przyczyn tych problemów (i mam nadzieję, że jakimś cudem nie będę miał problemów Brynjara). Dodam, że mimo, iż teraz lakierowi do stanu idealnego jest baaaaardzo daleko, to jednak jak się zagapiłem i za późno zacząłem polerować 476, mimo bardzo mocnego docisku MF nie zauważyłem nowych rys (fakt- nie szukałem ich nawet, ale nie było nic nowego nader widocznego). Do polerowania używałem czerwonych MF Sonaxa, sztuk dwie, więc też nie jakoś często wymieniane- wychodzi na to, że MF nie powinna bardzo rysować... Tak samo przy osuszaniu Janem Niezbędnym- wodę ściągam podłużnymi ruchami, a takowych rys mam baaardzo mało, żeby nie powiedzieć w ogóle. Nawet gdy robiłem to w lesie, gdzie jak wiadomo z drzew spada kupa różnego syfu...
spons Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2010 Ehh, lipa. Moze jeszcze powalcze jak znajde chwile ale jak narazie nie mam ochoty nawet patrzec na to auto Rys nie widac bez halogenu, auto w swietle jarzyniowki wyglada b. ladnie.
wirus_kamil Opublikowano 23 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2010 Szkoda że nie złapałeś wcześniej bakcyla :-) Może 6k2 by lśniła
spons Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2010 Pewnie tak, ale musisz przyznac ze folia nie wyglada zle
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się