Skocz do zawartości

23 letnie audi z raczej twardym lakierem


Gość kapsel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od 2 dni walczę z polerką pierwszego mojego auta( jestem laikiem) i hmmm nie jestem za bardzo zadowolony z mojej pracy , na razie nie udało mi się przypalić lakieru ale nie mogę się pozbyć rys lub co gorzej zostają one po mojej pracy.Czy możecie mi powiedzieć coś na temat takiego starego lakieru bo wydaje mi się że nie odpowiednio się do tego zabieram. Posiadam zielony korek z 3M i Imperiala do użytku ręcznego ,polerkę mam Fobo myślę że dla laika wystarczy .Po tych 2 dniach podchodzenia do tego zastanawiam się czy nie powinienem zacząć od białego korka 3M bo fakt jest taki że lakier jest zaniedbany.Zaczynam od papieru 2500 (aha lakier koloru miedziany metalik) trochę boję się żeby nie przetrzeć lakieru bo nie wiem na ile mogę sobie pozwolić ,tak że po papierze trochę rys głębszych zostaje,następnie zielony korek 3M + żółty pad -po tym zestawie zostaje sporo drobnych kolistych rysek no i trzeba się nieźle napracować żeby usunąć rysy po papierze 2500 ,na koniec Imperial+ czarny pad i już jest dużo lepiej ale to jeszcze nie jest to.W tym momencie się zastanawiam czy ten zielony korek to jest to co powinno być kupiłem go przez allegro , a kolejne pytanie o Imperiala -czy można nanosić go maszynowo.Proszę o wyrozumiałość i pozdrawiam. kapsel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padow tez 3m uzywasz? Jezeli tak to zmien na zielony lub pomaranczowy, albo nawet welniak. Mialem to samo co ty i tez rozwazalem rozne wersje... zrobilem niedawno nowe zakupy, w tym welniaka, zobaczymy co i jak.